субота, 1. септембар 2007.

VIKEND PROGRAM

Naravno, čim dođe vikend vreme mora da se pokvari, to mu valjda dođe kao neko pravilo....po ovakvom vremenu se, recimo, da raditi, ali ko normalan hoće da radi vikendom? Potpisujem da će u ponedeljak ujutru granuti sunce, ptičice razvaliti grla od pevanja, a mi, vredni mravi proklinjaćemo klimu (komentar na najavu lošeg vremena koji me uvek razgali: "Pa ovi nisu normalni") i svoje surove sudbine koje nas je umesto u svet dobro plaćene i radnim vremenom neomeđene umetnosti usmerila ka kancelariji našoj nasušnoj.

Ako vreme već ne dozvoljava šetnju i aktivnosti u prirodi evo par predloga za indoor uživanciju:

- Geopoetika je objavila roman Dona DeLila "Podzemlje", jedan od poslednjih velikih romana našeg doba, obavezno štivo, nemojte da vas 800 i kusur strana obeshrabri
- izašli su novi Yellow Cab i novi Playboy, YC između ostalog vrlo detaljno najavljuje BITEF, a Playboy donosi intervjue sa Divcem, Ćirilovim, Lenonom (urađen mesec dana pre smrti) i konačno jednu dobru domaću cicu na duplerici, Mariju Jakšić fotkanu u sličnom fazonu u kom je svojevremeno Katarina Vit predstavljena na stranama istog magazina
- Prošetajte do bioskopa i pogledajte odličan francuski triler Ne reci nikome, redak slučaj da na repertoaru možete videti nešto što nije puka zabava
- preslušajte novi album benda Interpol

Eto, odoh da kupim vikend Danas i da posrčem kaficu, bio sam vredan i obradovao sam vas ovim postom ranije nego obično, nije ovo oblačno vreme tako loše.

2 коментара:

Анониман је рекао...

Novi YellowCab je odličan, čak sam i poslao SMS za učešće u nagradnoj igri (prvi put otkako redovno čitam YC). Nadam se uspehu, da i meni Sunce sine. :)

YoyoKiwi је рекао...

Definitivno sledeceg vikenda treba da se nadjemo na uglu Njegoseve i smiljaniceve i da posrcemo tu kaficu...