понедељак, 8. октобар 2007.

N.S.

Bravo za Novosađane, za onih nekoliko hiljada hrabrih ljudi koji su imali dovoljno svesti da se okupe i veliku nesreću da dobiju kamenice u glavu od onih za koje je od strane policije rečeno da neće smeti da se okupljaju. Toliko "nisu smeli" da su stajali u dvorištu doma vojske (!?) i da su i pored prisustva policije izbombardovali učesnike antifašističkog skupa. Šta da je neko poginuo? Zadobio tešku povredu, ostao bez oka? Organizacije koje su od te iste policije pre dve godine označene kao profašističke ipak su se neometano okupili i napali krijući se iza imena naše zemlje koja je silno od takvih stradala pre 60 godina. Takvima bi trebalo sudski zabraniti da ime Srbije uzimaju u usta. I gde je bila vajna radikalska disidentkinja, gradonačelnica Novog Sada da prošeta sa antifašistima? Gde su bili predstavnici DSS i DS, jel ih stid antifašizma?

Ali, nemojmo zaboraviti još nešto, među policajcima ima mnogo onih koji su nas tukli do 2000te, mi smo tada dobijali batine i hapšeni samo što smo se okupljali.
Njima je ovo što Davidovićeva bagra radi zabavno i intimno se pale na to.
Slika desno (hvala mtsmondo.com) svedoči o tome.
Sram te bilo Jočiću!
Ministre pravde, na tebe je red.

20 коментара:

Анониман је рекао...

Treba znati da je "dom vojske" ustvari jedna pivnica sa bastom, gde svako moze da sedne i pije pivo, treba znati da je obezbedjenje bilo odlicno i da je policija odmah pohapsila izgrednike cim su poceli da krse javni red i mir, treba znati da se antifasisticki datumi obelezavaju onda kada to ima smisla a ne kada dune ovim minornim politickim likovima, kojih, usput, nikad do sada nije bilo ni na keju, ni pri obelezavanju racije ili bilo kojoj drugoj antifasistickoj komemoraciji. zato i ne cudi smesan odziv na miting koji nema nikakvog smisla, i koji je samo politicka propaganda. nema tu novosadjana, to je sve doslo autobusima organizovano. k'o sto je Sloba vukao autobusima iz cele Srbije, pa pravio "narod". novosadjani su sa indignacijom posmatrali obe grupe ekstremista, i ove obrijanih glava i ove u kostimima hezbolaha. i fala bogu da su obe strane malobrojne, a u sredini je normalna i ogromna vecina. tako i treba da bude.

Анониман је рекао...

Nisam bila, ali par kolega mi na poslu koji su juče prošli, videli, bili...potvrđuju ovo što je napisao presidente pre mene.
(Da me pogrešno ne shvatiš)

Lično, pojma nemam.

Ivan Bevc је рекао...

Slušaj me pažljivo predstavniče normalne i ogromne većine (to je valjda onih 15% izašlih na izbore koji su zaokružili DSS):

Dom vojske je u vlasništvu vojske, dakle odgovorni su za tu "teritoriju". Nacisti inače vole pivnice, najveći je tamo počeo karijeru.

Obezbeđenje je bilo toliko odlično da je bilo povređenih. To "obezbeđenje" je, kako je bilo obećano, trebalo da spreči svako okupljanje nacista, a ne da čeka da ovi krenu sa nasiljem.

Antifašizam nije nešto što se "obeležava" kad mu datum dođe već stalna borba protiv fašizma, dakle kad god fašizam promoli glavu treba ga sprečiti.

Nosi se sa svojim odvratnim izjednačavanjem fašista i antifašista, to lažovsko plasiranje ideje da su banditi i oni koji im se suprotstavljaju isti lansirano je iz Koštuničinog kabineta da bi se on i njegova kilava ekipa prikazali kao normalni.
To možda može na RTS-u, ovde ne može!

Ako su ljudi došli autobusima onda je to zato što su osetili potrebu da se suprotstave gamadi, poređenje njih i onih Slobinih mitingaša je neumesno i bezobrazno.

A sad ajde, vuci se u svoju rupu i sa indignacijom posmatraj šta se dešava ali ne zaboravi, na kraju fašizam uvek zakuca i na tvoja vrata, ali onda više nema nikoga da ti pomogne.

Анониман је рекао...

Sasha, ima sjajan tekst na ovu temu.
http://podlupom.wordpress.com/

Анониман је рекао...

Ja sam Novosadjanin i bio sam juce na mitingu, ne pada mi na pamet da se pravim lud dok Goran Davidovic i njegovi sledebenici divljaju. Mnogo puta me je bilo sramota Novog Sada posebno kada je Maja Gojkovic izabrana ali juce sam bio ponosan. Nije nas bilo mnogo najvise 4 hiljada (na kraju) ali dovoljno da se pokaze sta mislimo. Nacisti su nas sve vreme vredjali i provocirali. Cak su nas i fotografisali. Sigurno da nas stave na svoj sajt pored spiska Jevreja koji su vec objavili.
Ti presidente pricas kao da si bio tamo pa sve znas. Na kojoj strani si ti bio?
Etotako nemoj bas sve da verujes kolegama ako nisi videla svojim ocima.

Ivan Bevc је рекао...

Odlican tekst, hvala Etotako.

Анониман је рекао...

Neću naravno, samo sam prenela šta su mi neki rekli, ogradila sam se sa "nemam pojma".
I nema veze da je proteklo i ovako i onako, na jednom drugom blogu, čiju sam adresu ostavila sam već rekla da sam ponosna juče bila na svoje sugrađane!
I to ne mali broj.
Pogotovo uveče kad sam čula dijaloge ljudi oko mene u gradu!

Анониман је рекао...

Tako da, Petre, sugrađanine, ponosna i na tebe :)

Анониман је рекао...

Hvala sugradjanko :)

Smrt fasizmu!!!!!!

Анониман је рекао...

bilo bi super da uhapseni fasisti ostanu neko poduze vreme u zatvoru.

Анониман је рекао...

...ali sumnjam.

Анониман је рекао...

Sinoć sam razmišljala koliko ima zatrpanih ulica koje bi trebalo da se eto okopaju, utegnu, njiva da se pooru...i tako to. U zatvoru, jok. Treba opet mi da ih hranimo.
Mislim da je društveno koristan rad idealno rešenje.
A biće fizički aktivni.
Mislina.

Nego jel znate vi bre ljudi koliko košta jedna kombat jakna i čizmaje?

Okle lova a?

Ivan Bevc је рекао...

Spominjani Davidovic je inace osudjen jos 2005. ali nikako da presuda postane pravosnazna...a on na slobodi moze da razbija glave do mile volje.

I ja sam za DKR (drustveno koristan rad), momci ocito imaju visak snage pa je treba valjano iskoristiti...eto, bas sam spominjao los kvalitet novosadskih ulica, mogli bi da ih asfaltiraju...pa nek i zarade nesto od toga..jednom kada vide kako izgleda zaraditi fajerku i cizmu mozda im dodje iz celave zadnjice u celavu glavu.

A. је рекао...

Sinoc je bilo zanimljivo gledati "Utisak nedelje". Ne pratim redovno, ali je Nenad Chanak realno sagledao situaciju i stvari nazvao pravim imenima (gamad).

“Pustiti naciste na ulice u ime demokratije je isto kao pustiti pacove u dečiju sobu u ime ekologije. To jednostavno nema nikakve veze jedno s drugim i upravo zbog toga smo morali da pribegnemo ovom načinu upozoravanja na to što nam se događa”, kazao je Čanak.

Ne podrzavam nasilje, ali kada pravosudje ne radi svoj posao (a policija kao ima gomilu podataka o tim likovima), u ovakvim situacijama je vishe nego opravdano da se narod suprotstavi ludacima!

Анониман је рекао...

Mene zivot u Srbiji plasi:(

Plasi me to sto sto posle svih ratnohuskackih godina, ekonomskog sunovrata i nerazuma i bezumlja, u Srbiji i dalje postoji ne mali broj likova koji sto otvoreno, sto siljenjem one stvari u toplini doma podrzavaju ove fasiste i teske psihicke bolesnike.

Kako godine mog zivota van Srbije prolaze sve manje mogu da dokucim zasto je to tako, ali svaka cast ljudima koji su imali hrabrosti da im se suprotstave (i da je samo jedan dosao bio bi gorostas!), kao i ljudima koji preko svojih blogova i foruma pokusavaju da odrze vezu sa realnoscu koja se u Srbiji lako izgubi.

Ivan Bevc је рекао...

Tako je, ali onda cete cuti Aligrudica u skupstini kako za govornicom izjavljuje da su Canak i fasisti isti.

No, taj se vec vise puta proslavio, poslednji put kada je pljuvao po demokratama, hvalio Tomu Nikolica, a onda kao popisan cutao kad su grobara smenjivali i izglasavali vladu sa DS i G17. Covek za prljave poslove. Ali nije jedini tamo.

Анониман је рекао...

Sve je to lepo, ali, nazalost ne i tako jednostavno, nema ovde podele na dobre i loshe momke niti na crno i belo. Kad sam medju "antifasistima" video onu gomilu morona sa maramama sto su izgledali kao polovni Kju Kluks Klanovci odma mi je bilo jasno da kakav fashizam - takav i antifashizam. I njih je trebalo murija malo da ispendrechi, cisto da deca znaju da se sa anarhizmom ne treba zajebavati, narocito ako si napaljeni streber sa mozgom na rezervi. Svejedno, najebacemo ga mi ovde dok god nas od nacista brane ljudi poput svinje Chanka i debila Jocica. Toliko.

Aleksandar Maćašev је рекао...

Jeza je ziva kako se fasizam isto tako lepo moze upotrebiti u dnevno-politicke svrhe od strane partijskih piona. Umesto da se problem resi na efikasan nacin, eto prilike da se potkace neistomisljenici.

A policija vidim 'itro reaguje. Jel se to meni cini, ili se policajac na slici sa Davidovicem smesi?... "E, gari, nema frke..."
Horror.

A Politika objavljuje clanak sa naslovom "U zatvoru zbog starih samara"... Jel ja sad to treba da saosecam sa Davidovicem ili sta?

A desnom talasu se pridruzuje i Svajcarska sa svojom Narodskom partijom.
http://www.msnbc.msn.com/id/20919945/site/newsweek/

Avet fasizma kruzi Evropom, ali se ista ne uzbudjuje previse.

Ivan Bevc је рекао...

saosećaj sa Antonićem, njemu zaista nije lako: http://www.politika.co.yu/
detaljno.php?nid=42926

ovakvi perfidni tekstovi koje on i Vukadinović redovno objavljuju, a narod ih čita i slaže se jer tako pere svoju savest kod mene izazivaju podeljena osećanja. Sa jedne strane sam srećan što nisam gad kao oni i što ne moram da svoje mišljenje prodajem za koske sa stola vladara, a sa druge sam besan jer shvatam da sa ovakvima teško da može biti dijaloga, oni su prosto zli i pokvareni, upropaštavaju Srbiju, a sebe zovu patriotama...iskreno, ja bih ove tukao...

Анониман је рекао...

Kada samo pomislim na skinse, njihovu filozofiju zivota i njihovo "mirnodopsko" ponasanje stvarno mi se povraca. A tek onda kada vidim da me Canak & Co. od njih brani, dobijem i "donje" probavne probleme. Tuga i cemer, sve moj do mojega... I jedni i drugi su zeljni da se malo domognu neke medijske paznje.

Mozda rade zajedno? (Dogovorile se dve margine)