среда, 26. децембар 2007.

KONCERTI KOJI POČINJU NA VREME

...su zakon. Sinoć je bilo super na Autoparku...ko bi rekao da je Olja dan ranije grejala krajnike u očajničkom pokušaju da joj glas ne zvuči kalemberski... i bilo je puno ljudi, i bila je lepa atmosfera, i meni je disk koji sam joj narezao ispao iz kaputa i završio žešće "iskrečovan" tako da će na večne melodije morati da sačeka do nove prilike.

Zašto koncerti ovde (naročito radnim danom) ne počinju kada i u normalnom svetu, oko 21h? Bilo bi više publike, ne bi samo džabalebaroši i studenti imali tu privilegiju da ih posećuju bez posledica po zdravlje. Sve se lepo završi do 23h, ima buseva, kući ste do pola 12..milina.

Btw, sinoća sam se konačno upoznao (live) sa blog drugaricama Loveless i Popkitchen...baš je čudan trip, sa nekim si super online, a onda smišljaš kako da se predstaviš. Kako li je tek onima što se muvaju preko neta...još ako su bili malo lascivniji...mora da je opasna frka.

No devojke su fine i uživo tako da je upoznavanje bilo kratko i prijatno, ima dana za više priče.

Primećujete da ne pričam o politici? Nije da nemam o čemu...samo ne zaslužuju, kampanja većine zvuči kao da su se kandidovali za predsednike Kosova, čast izuzecima.

Pada sneg, valjda je u Parizu toplije i suvlje..

još jedan dan...

10 коментара:

etotako је рекао...

I suvlje i belje :)

A upoznavanja su super! Uvek!
Sitno brojis...siiiiitno...

etotako је рекао...

I ja sam prekjuče ili upoznala Maćaševa i evo mu mašem ovom prilikom! :)
Kratko, fino...ali super je to sve bre.

I jebeš politiku. Odmori.

Ivan Bevc је рекао...

Hehehe, pa da... a Macaseva tek treba da upoznam...mada smo se kao javljali jedan drugom ranije u gradu..ono, znamo se, a ne znamo odakle...

Iskoristicu priliku da i ja pozdravim druga Macaseva.

Etotako, i ti uzivaj za praznike, sve najbolje.

popkitchen је рекао...

meni su sva poznanstva sa blogerima super. Moguche zato sto je poznanstvo vezano za slichni interes, mi ustvari razmenjujemo ploche, knjige i filmove.

Sneg je grozota, dzabe gumeni djonovi, umalo da izgubim zivot tri puta danas.

Анониман је рекао...

Ivane, srecan ti put!

Анониман је рекао...

blog drugarstva su strava:)...bas strava sto si dosao da se upoznamo. i naravno, strava sto si dosao na koncert.mnogo mi je bila smesna prica o disku - mislim, krivo mi je, ali si je ti mnogo smesno ispricao:)...srecan vam put i uzivajte! sve naj!

Анониман је рекао...

zapravo, sve strava (to je umesto 'sve naj'), da budem u duhu svog vokabulara:)

Ivan Bevc је рекао...

Ma super je to blog druzenje...filtriras pre susreta ljude pa ostanu najbolji.

Caos, odosmo!

Milena је рекао...

Divno sto ste se upoznali! Od svih poznanstva preko neta najmilije mi je bilo upoznati jednu zensku sa kojom sam se dopisivala cak pune 4 godine pre nego sto smo se konacno srele i uzivo. Ona zivi u USA. Naravno, jos uvek smo u kontaktu i dolazi mi ponovo u posetu na prolece. Naprosto mi je vremenom postala kao deo familije.

Srecan put i dobro se provedite! A ne sumnjam da hocete :)

Morticia је рекао...

Samo jos jedan. Samo jos jeda. Samo jos jed. Samo jos je. Samo jos j. Samo jos. Samo jo. Samo j. Samo. Sam. Sa. S.

Uzivajte u Parizu a mi ostali cemo se vec nekako snaci!