понедељак, 11. фебруар 2008.

TAKO JE LAKO

...razočarati se. Da li je problem u meni? Možda ja previše očekujem, šta li...ili naivno verujem plaćenim ili drugarskim hvalospevima...bilo kako bilo prvo me je u četvrtak blago razočarala predstava "Uloga moje porodice u svetskoj revoluciji", da bi juče ostali zatečeni dimenzijama promašaja "Čarlston za Ognjenku". Stvarno sam jako želeo da bude dobar, očajnički nam treba jedan dobar, originalan i zabavan film. Kritiku će objaviti Yellow Cab u martovskom broju, a do tada ovoliko, upozorio sam vas, dakle, vi imate bolje šanse da se ne razočarate previše.

Odoh...posao zove..

6 коментара:

Larisa Rankovic је рекао...

Meni je isto bezveze na vise nivoa, ali mi je najneverovatnija dimanezija same price, odnosno njena smusenost. Da je autor uzeo i napravio jednostavnu vezbu, ispricavsi nekome pricu od pocetka do kraja, mozda bi primetio momenat otisli-vratili se-otisli-vratili se, hoce-nece-hoce-nece...Ali ima dobrih momenata, tipa atmosfera u zenskoj kafani i jos ponekih

Анониман је рекао...

šteta- ja sam se baš nadao. pogotovo što se sećam uroša još iz osnovne škole i znam da originalnijeg i duhovitijeg lika nisam upoznao. ali, dobro, life goes on...

Анониман је рекао...

Meni je Carlston sasvim ok za cilj koji mislim da je autor imao, a to je nagrada na nekom festivalu i licna popularizacija. Dobri specijalni efekti, fino uklopljeni u bajku, zenski macoizam koji (ne znam zasto) uvek dobro prolazi na zapadu, atmosfera 19 veka, ocaj koji se provlaci kroz gomilu nasih ostvarenja... Sve zacinjeno socnim psovkama. Iako poznat kao egocentrik, mislim da reditelj nije spucao tudjih cetiri miliona evra bez nekog cilja i fura neku svoju pricu sa pustanjem reklame dan pred premijeru, kao nije me briga, a u stvari Luc Besson mu otvara vrata evropskih bioskopa i kanskog festivala.

Анониман је рекао...

Bolje od skoro celog Besonovog opusa. Malo li je?

Unknown је рекао...

da, sve je bilo hm super? ( ako zazmurimo na to da podseca na "veridba je dugo trajala"/amelie/ 4, ali sta bi na kraju? kako nije uspeo da se iscupa? + onaj neuspeo pokusaj sa ruzom u plamenu koji je ispao patetican i obrisao sve one slepe miseve.... ne razumem

Анониман је рекао...

dandza:

Film lici malo na ameliju i na veridbu ali kao sto znamo "sve su price vec ispricane" tako da nema potrebe praviti se pametan oko toga...niti ima poente...
mislim da to sa ruzom nije pateticno posto je film u tom stilu mesavina neke magije i realizma, ali opet dosta drugacije od Kuste...
Ocekivao sam da ce da bude los i bio je nedovrsen, ali los nikako...4 covek je definicija loseg filma!