среда, 28. мај 2008.

ARTISTI I MODELI

Sećate li se moje priče o Nikoli Tamindžiću, uspešnom momku koji je postao foto hroničar noćnog života Njujorka? Za majski Yellow Cab uradio sam intervju sa njim, a mojim stopama krenuo je i New York Times i posvetio mu veliki tekst pre sedam dana (www.homeofthevain.com)...lepo, bravo za Nikolu.

A ako vam danas u podne srce preskoči, osetite iznenadnu slabost ili vam nakratko pripadne muka ne brinite, sa vama je sve u redu. Epicentar je u restoranu Kalemegdanska terasa gde će u to vreme biti potpisan pakt za đavolom. Da li će biti realizovan ostaje da se vidi, ne bi bilo prvi put da radikal bude neko i nešto cela tri dana, ali sesti i potpisati bilo šta sa Šešeljem mogu samo ljudi bez obraza, morala i skrupula. Uvek sam bio skeptičan prema onima koji "mogu sa svima" i što se mene tiče neka prestane foliranje, dajte i tu vladu pa da se pogledamo u oči.
Muka mi je od šminkanja SPS-a, govna ostaju govna i DSS je konačno u svom prirodnom okruženju. Nazdravlje!

p.s. pratite medije u narednim sedmicama, uvek je zabavno videti koji će "tribuni" prvi zakliktati o tome kako je nova vlast (zar DSS nije bio u koaliciji na vlasti u Bg poslednjih 8 godina?) divna, krasna i efikasna dok se Vučić još bude smeštao u kancelariji. Srbima ne trebaju cenzori i diktatori, sami sebe prešaltuju na novi kurs i usvoje nove "istine" u hodu.

8 коментара:

Sunca Sin је рекао...

Sećam se legendarne izjave Tome Nikolića nakon njegovog predsednikovanja Skupštinom od par dana pod pokroviteljstvom dragog nam Voje: "Poštenog čoveka je lako prevariti." =) Zemljo Srbijo, čuvaj se ovakvih poštenih Srba...

Igor је рекао...

Jedan nazalost jos uvek aktuelan grafit za ovu prigodu:

"Prolece je a ja sam jos u Srbiji!"

Muka mi je od svega, Mrka trazi da se rehabilituju marko i mira (namerno malim slovima), i da se pusti na slobodu (?!?!) onaj olos milanovic. Blago nama od koga pravimo "partnere" za ulazak u Evropu.

Ivan Bevc је рекао...

Sramno je da se kao uslov pojavljuje trgovanje sudskim odlukama...to govori o mentalnom sklopu tih ljudi, ne razumeju da bi sud trebao da bude nezavisan i nikada deo politicke trgovine.

Polako...sve ce doci na svoje.

Igor је рекао...

Malo sam se umorio od cekanja da dodje :( Cekam od '91.

Ivan Bevc је рекао...

A vidis, nekima je sada doslo :) zamisli radost radikala...e sad, kad bi bili pametni (kao sto nisu) pa da ne krenu odmah da kradu....ali dzaba, tanka im je stranacka infrastruktura da bi se nesto ozbiljno uradilo...

smeju nam se Novosadjani, kazu propustili smo da naucimo na njihovoj gresci.

Анониман је рекао...

SPS je medju svojim drustvom. Vise mi se gadi DS koji svim silama pokusava da opere SPS i da ih predstavi kao nesto drugo. To je vec vredjanje inteligencije. A to sto im nude ucesce u vlasti u Vojvodini, e zbog toga su mi se gadno zamerili.

openmind је рекао...

Dosao je kraj. Gradom ce da vlada tipus ciji je sef ratni zlocinac u Hagu. Nepismeni caruju. Devojke kradu. Pametni cute. Mog Beograda vise nema.

openmind је рекао...

Vucic na Kalemegdanskoj terasi: "Iznenadicete se..vec u prvih 15 dana videcete koliko cete se iznenaditi."
????!!