среда, 11. јун 2008.

KNJIGU U ŠAKE

Opasnu knjigu sam pročitao pre neki dan, zove se Šta je nestalo, autorka Ketrin O'Flin je debitantkinja i okitila se silnim priznanjima za ovo delo. Savršena kombinacija detektivskog romana, engleskog humora i finog emotivnog naboja u dobro osmišljenim likovima. Roman nije bez mana, tu i tamo promakne neiskustvo, poneki kliše, ali u celini jako fino, čitko i zabavno (bez pežorativnog značenja). Btw, jednu od dve glavne junakinje, Lisu, sam sve vreme čitanja zamišljao kao kombinaciju sekretarice doktora Kaca i naše drugarice Olje (www.loveless.mojblog.com), pa ako vas ovo ne privuče da roman pročitate onda ne znam šta će :-)
Eh da...scene koje se dešavaju u muzičkoj prodavnici definitivno svedoče o autorkinom iskustvu...kao neko ko je karijeru počinjao na takvom mestu potvrđujem sve što je napisala...kupci su isti i u Srbiji i u Engleskoj...a i prodavci.
http://beobook.com/index.php/books/view/8

11 коментара:

Aleksandar Maćašev је рекао...

Zvuci prilicno dobro. Fan sam mladih, svezih spisateljica.

Po preporuci Agit-Pop-a sam procitao "The End of Mr. Y" od Scarlett Thomas. Nevidjeno dobra knjiga... Mesavina detektivskog romana, SFa, XIX-vekovne nauke... onako na tragu Fukoovog klatna. Odlicno napisano (iako je kraj ocajan) i ima fenomenalnih ideja, mozda malo nabacanih, ali nema veze. (Ona je jedna od tih sto se kune u Deridu :)
Mislim da nije prevedno. Ovi po knjizarama me belo gledaju. Mada mi se cini da je njen prethodni roman "PopCo" preveden. Valjda.

Miranda July je isto super. Trebalo bi je prevesti.

popkitchen је рекао...

super ti je nachin promocije, definitivno sam zainteresovana. Sekretarica Dr. Katza je tako cool, Olja je divna....Problem sto ti je ovim referencama publika definitivno suzena.

Miranda July jel to ona sto je snimila film Me, You and Everybody we Know? Nisam znala da je pisac.

Aleksandar Maćašev је рекао...

Ma da... ta se bavi svim i svacim. Art, muzika, film, pisanje...
Citao sam njene price "No One Belongs Here More Than You".

Morticia је рекао...

Ma da, uvek glasam za opciju sa knjigama a ne da mantram glavom o politici koju ne mogu da izmenim. A i ovaj roman deluje kao potencijalno savršen za leto.
Baš sam skoro ponovo gledala Dr. Katza - koje je to savršenstvo - meni je sekretarica više ironično-sarkastično hladna nego što se nalazi sa Oljom na pola puta. Olja je EMO. (I dalje sam zbunjena oko tog pojma.) Ipak, zamisao o nečemu između... da, deluje vrlo interesantno. :)

I samo još nešto. Malopre sam pogledala film War, inc. mog predragog Cusacka, on divan, kao i obično, al' za drugi film koji mi se trenutno skida, takođe sa njim, Grace is gone, rekoše kako je to ista ulogama kao iz War, inc.-a, samo u EMO verziji. Mislim, gademit, moram da naučim šta je to.
Emotional i šta još?

Ognjenka Lakićević је рекао...

pa, pazi ako danas ne kupim ovu knjigu!:) (uvek sam htela da se negde pronalazim:) )...welcome back, vasa drugarica olja

Ivan Bevc је рекао...

Hahahahaha, pa tebe cekamo ceo dan :)

pazi, to sto sam te ja nasao tamo to ne znaci da ces se ti pronaci ... cak mi nesto govori da ces se pre poistovetiti sa devojcicom, drugom junakinjom.

Анониман је рекао...

Zabavna je knjiga, nadam se da zasluzuje opsirniji prikaz u novom YC-u.:)

Ognjenka Lakićević је рекао...

ivane, ovaj tvoj komentar samo ucvrscuje moju nameru da vec danas kupim tu knjigu:)
identifikacija je zanimljiva stvar...nekako ti uvek ponudi resenje:)

etotako је рекао...

"Miranda July je isto super. Trebalo bi je prevesti."

Sa ovim se jako slažem.
I prilažem link, da vidiš kako urađena promocija knjige online.

Beskrajno dobro.
I ludo.
Obavezno pogledaj.

http://noonebelongsheremorethanyou.com/

i pratiti je uvek :)
http://mirandajuly.com/

etotako је рекао...

I hvala za preporuku, ide na spisak :)

Ognjenka Lakićević је рекао...

kupila knjigu...samo da prijavim:)