среда, 25. јун 2008.

PROŠLOST I BUDUĆNOST

Nije da sam od onih koji se žale ali su Sting i ekipa sinoć mogli da u svoj nastup ugrade malo više energije i emocija. Svirka kao svirka je bila ok, ozvučenje vrlo kvalitetno, da je bilo malo više pojačano ne bi škodilo, čisto da čujemo taj njegov oguljeni bas, ali sve u svemu mlako i za brzi zaborav. Žao mi je onih koji su od svih koncerata koji su se naređali ovih par meseci odabrali baš Police. Naročito posle onog i onakvog Kejva.

Nego, videste li ovo: http://www.b92.net/info/intervju/index.php?nav_id=305152&

Projekat za koji sam čuo pre par meseci sada je i zvanično obznanjen. Internet definitivno odnosi prevagu u personalizovanom pristupu korisniku, super što smo prvi u regionu u ovome. Često se žalim na B92 i kudim ih (iz najbolje namere) ali za ovo im kapa dole.

8 коментара:

etotako је рекао...

S ozbirom da sam ovisnički uživalac last fm, slutim da će i ovo postati navlaka for me.
Bravo bravo.

A. је рекао...

Odlichan potez b92!

Koncert je fino protekao, ali nishta senzacionalno. Ushce se josh jednom pokazalo kao lep koncertni prostor, valjda ce ubuduce tamo biti vishe deshavanja. Mada su Stonesi postavili kriterijume za sva vremena... :))

vladimir је рекао...

Ovo ce uistinu biti nesto novo i revolucionarno.

Prosto mi sad dodje drago sto sam deo B 92 net ekipe:)

Stefan је рекао...

Koncert je bio sasvim okej, ali sve kritike idu publici. Ako ocekivati od benda da se uzivi kad je publika bila drvena 90% vremena. No dovoljno sam na svom blogu kenjao o tome, ne mogu vise...

Igor је рекао...

b92.fm? regionalna kopija last.fm-a? sta je tu revolucionarno?

Ivan Bevc је рекао...

Kad bi iole imao pojma koliki rad i znanej stoje iza ovakvog projekta ne bi se izletao sa takvim komentarima.

Sta ce ti Google kad postoji Yahoo?

Igor је рекао...

Pa ne, postavio si pitanje naopacke - sta ce ti Yahoo kad postoji Google? Nemoj se ljutis ali misljenja sam da lokalizovanje uspesnih koncepata nema neku specijalnu vrednost... Sutra cemo praviti srpski Facebook, MySpace, Google... Cemu to?

Ivan Bevc је рекао...

Ne ljutim se, taman posla, ali nisam obrnuo jer je Yahoo nastao pre Googla, ali je ovaj drugi uspesniji.

Lokalizovanje uspesnih koncepata ima svoj smisao ako ce doprineti tome da se korisnici usmere i prema domacim vrednostima kao i da deo novca ostane u zemlji. Na last.fm recimo tesko da ce neki domaci bend izbiti u prvi plan, na B92 ima vece sanse.