уторак, 15. јул 2008.

uuuuuu prevara!

Pazite se. Sa više strana dobijam informacije o jako ružnim iskustvima koje su ljudi imali sa našim turističkim agencijama ovog leta. Da ne bude da širim tračeve naglašavam da je čak dvoje meni bliskih ljudi nagraisalo ovog meseca. Koleginica je bila u Egiptu u hotelu sa navodno 5 zvezdica pa je muku mučila sa klimom koja nije radila (u Egiptu!!) što kada idete na odmor sa dvoje dece može da dovede do nervnog sloma. Izbor hrane je bio katastrofa, bazen udaljen stotinama metara, a gušteri i egzotični insekti su "najbolje obožavali" da obitavaju u njihovoj sobi.
Vratila se ranije.

Drugi prijatelj je otišao u Hamamet, takođe u fancy hotel sa 5 zvezdica i prošao isto kao prethodnica. Ako platite aranžman za dvoje 1500 evra imate pravo da očekujete ono što vam je obećano u brošuri. Od toga naravno nije bilo ništa.
Vratili su se ranije.

Da zlo bude veće u pitanju su prestižne agencije (Filip i Kontiki).

I šta sad? Koleginica je odustala od žalbi, a prijatelj kaže da će da tera do kraja. Baš me zanima da li će ispasti ljudi ili će ignorisati njegovu žalbu. Preporučujem im da budu fini jer je čovek u stanju da svoju tužnu storiju plasira u mnoge uticajne medije. Valjda će ih negativan publicitet uplašiti.

Štiti li iko srpskog potrošača? Ako već od velikih mogula nema spasa valjda bar ove manje bitke mogu da se dobiju. Ili je možda svaka borba uzaludna?

8 коментара:

Aleksandar Ilic је рекао...

još su veća prevara one agencije za stanove pa niko ništa.

Sylvie је рекао...

uvek treba terati do kraja, makar ne "pobedio" na kraju. treba zvati i turisticku inspekciju i finansijsku inspekciju i trzisnu za neprehrambene proizvode i narocito inspekciju rada posto pretpostavljam da im nisu bas svi radnici uredno prijavljeni i podici tuzbu za naknadu stete...i treba im pretiti i zvati ih non stop. oni rade takve stvari over and over again zato sto se niko ne zali. kada bi se iza svakog treceg zvona telefona skrivao nezadovoljni potrosac vise bi im se isplatilo da se dovedu u red nego da necije placeno radno vreme ode na pricu o zalbama.

maare је рекао...

ja sam se jednom prilikom zalio i shvatio da nema nikakve vajde, samo pokidas zivce i ispadnes budala a hoce i za pare da te zakace.

A. је рекао...

Ne znam kako stoje stvari s onim Društvom za zaštitu potrošača...

Pre par godina bio sam u Bugarskoj i u odlasku bilo je desetak putnika u busu. Kasnije smo saznali, isti slučaj je bio sa još nekim agencijama, stoga se neko pametno dosetio da pošalje jedan double decker za čitavo bugarsko primorje! Bus je trebalo da dođe po nas u 18h, lokalni vodič, kojoj ni traga ni glasa tokom čitavog odmora, u 17:55 javlja na recepciju hotela da za 15 min. dođemo tu i tu, do nekog hotela, za koji pojma nismo imali gde se nalazi, a Bugari pocrkaše da nam objasne...

Srećom, vozač je bio toliko razuman da nas sačeka, i nije predstavu imao da nas agencija nije obavestila na vreme o promeni.

I žalio se potom agenciji, tražio odštetu, probao na još nekim mestima...i prošao kao i Maare. Samo sam se dodatno iznervirao i izgubio vreme...

Zemlja seljaka na brdovitom Balkanu.

Aleksandar Maćašev је рекао...

E, da skoro sam imao slicno iskustvo. Fora je bila "E sad cu stvarno da vam stanem na rep", posto ljudi uglavnom cute i ili se smore, pa i dalje vlada najstrasniji nered raznih vrednosti.
Nema veze sa putovanjima, nego sa jednom beogradskom manifestacijom koja promovise graficki dizajn, a ima vise nego ocigledno sumnjiva pravila i najblatantniji sukob interesa (ziri bira svoje radove i tako to) + omiljeni nepotizam.

Uputim ja njima nekoliko mailova, oni ne odgovaraju. Ja im kazem da cu se pozabaviti time da ovo sigurno dospe u medije. Posle mesec dana mi se javi ljubazna gospodja sa ponudom da porazgovaramo. odslusao sam njenu cock and bull story od sat vremena (pa teska su ovo vremena, pa nismo znali (!!!?), pa evo jel biste vi hteli da pomognete sledeci put oko organizacije i slicne gluposti...). Dakle, najgrdji soc-amaterizam.

Resim ja da ipak sve obznanim, ali su se novinari resili da ipak ne staju na rep necemu sto ionako nikoga ne zanima i uglavnom se po inreciji pozitivno ocenjuje.

I tu se sve zavrsilo, a nije trebalo.

Da zakljucim: najstrasnije gluposti i dalje prolaze zbog lenjosti, inercije, nezainteresovanosti, straha itd.

Ali ja sam uvek za to da se stvar gura do kraja. Koliko se moze, naravno.

Nebojsa Andrijasevic је рекао...

Obavezno treba isterati do kraja, sta god da je u pitanju a osecate se prevareni. Nekada se ne treba ostriti za tuzbe, pretnje i psovke, potrebno je zaciniti pricu, provuci par mogucnosti za benefit doticne firme, ili provuci pretnju neprimetno, zamoliti, ispricati tuznu pricu... Jednom recenicom biti malo lukav i u vecini slucajeva meni je uspelo, bilo da sam bio u inostranstvu ili ovde.
Pricam o problemima na fakultetu, vrticu, opstini, putovanju, bilo gde gde nas susrece birokratska nesposobnost i "vezno" zavrsavanje posla.
Um caruje snaga klade valja.

Nebojsa Andrijasevic је рекао...

Obavezno treba isterati do kraja, sta god da je u pitanju a osecate se prevareni. Nekada se ne treba ostriti za tuzbe, pretnje i psovke, potrebno je zaciniti pricu, provuci par mogucnosti za benefit doticne firme, ili provuci pretnju neprimetno, zamoliti, ispricati tuznu pricu... Jednom recenicom biti malo lukav i u vecini slucajeva meni je uspelo, bilo da sam bio u inostranstvu ili ovde.
Pricam o problemima na fakultetu, vrticu, opstini, putovanju, bilo gde gde nas susrece birokratska nesposobnost i "vezno" zavrsavanje posla.
Um caruje snaga klade valja.

Ognjenka Lakićević је рекао...

ja idem u egipat i ako me nesto poispaljuju, NAJEBALI SU.
samo da prezivim avion.