субота, 6. септембар 2008.

...vreme mi prolazi kao u transu, umalo da napravim grešku života i propustim Dinosaur Jr. Srećom bio sam dovoljno pametan da pravo iz poslovne akcije produžim na Taš gde su J. Mascis i ekipa održali javni čas iz smislenog melodičnog gitarskog gruvanja... Tačno sat vremena nakon kojih nam je tutnjalo u ušima i nakon kojih smo bili neviđeno srećni. A čovek je bio dovoljno pametan da publici koja ga je čekala čitav svoj život pruži sjajan presek karijere krunisan hitovima sa Bug-a "Freak Scene" (us Smells Like Teen Spirit i Touch me Im Sick himnom moje mladosti) i valjda najboljom obradom ikada "Just Like Heaven". Urlik kojim se završava njihova verzija tog klasika okončan je i koncert.

Igija smo gledali cca 15 minuta sa bezbedne udaljenosti, već ga videli na EXIT-u, nije naša šolja čaja, poštujem ja rock and roll kao način života ali ovo sve deluje malo degute, kapa dole na energiji ali sve to više izgleda kao predstava nego kao iskonski rock doživljaj...Igi glumi sebe. Suština Dinosaura je pobedila formu Stoogesa (koji su, da ne bude zabune, nekada predstavljali suštinu, sada su samo predstava za nostalgičare i vremeplova željne klince - ko je bio na Sex Pistols za o čemu govorim).

S obzirom da će biti 36 stepeni možda sav ovaj sport na TV-u i nije tako loš...a od ponedeljka opet ludilo... uživajte!

1 коментар:

Ognjenka Lakićević је рекао...

sve se slazem...ovo za igija vs. dinosaur jr...mislim, naravno, ukusi su razliciti, ali prosto, sve je nekako uvezbano, taj utisak sam imala...dajnosori su lektira.