петак, 25. мај 2007.

Pirati sa Kariba: Na dnu života

Juče sam nepovratno izgubio 3 sata svog života odgledavši Pirate sa Kariba: Na kraju sveta. Ovim putem apelujem na sve one koji drže do svoje pameti i svog dragocenog vremena da nikako, ni u kom slučaju, ni pod pretnjom najmilijima ne pokušavaju da privire u bioskopske sale u kojima se ovo đubre prikazuje.
170 minuta ničega, apsolutno ničega, kao da je pravljen od restlova prva dva dela. Ako je prvi bio čista zabava, drugi razvučen ali povremeno urnebesan onda je treći apsolutna negacija svega dobrog iz prva dva. Ne čudi me Verbinski, to je jedan idiot, očigledno ne preskup za najam, svako ko je pogledao Meksikanca (Pitt-Roberts) svedok je njegove beskonačne netalentovanosti, ne čudim se ni Kiri Najtli ni Legolasu, oni su verovatno najnetalentovanije mlade zvezde ikada, ali ne razumem šta je ovo trebalo Džoniju Depu i Džeriju Brukhajmeru. Ovim su pljunuli na svoje dosadašnje karijere.

Jezivo potcenjivanje publike, a da stvar bude gora ostavljen je prostor i za četvrti deo.

13 коментара:

Анониман је рекао...

ah, gledah ga sinoc. vec sam zaboravio o chemu je bio...secam se nekih rakova...bili su mali...nisu izgledali da su za kuvanje...nešto u vezi sa oklopom...valjda...
svračak

Ivan Bevc је рекао...

Uf, mene je film strasno umorio, izasao sam iscedjen i bezvoljan.
Za sedam dana citajte u Yellow Cabu recenziju.

Анониман је рекао...

I predhodni nastavak je vec bio duuuugacak i nije ispunio moja ocekivanja, sto, naravno, nije validno merilo. Kakvi su box office rezultati? Mozda ih odvrate od sledeceg nastavka:)

Ivan Bevc је рекао...

Siguran sam da ce otvaranje biti medju najvecim, ako ne i najvece u istoriji, medjutim proricem opasan pad od preko 55% svakog sledeceg vikeda. Nekada je prvi vikend bio 1/5 ili 1/4 ukupne zarade filma na americkim blagajnama. Veliki blokbasteri sada prave cak 1/2 za prva tri dana. Naopako? Naravno. Pitanje je samo gde je granica...da li ce u skoroj buducnosti filmovi igrati po nedelju dana i onda se povlaciti da bi ustupili mesto novim. Tako je najlakse izbeci secu kriticara i na brzaka uzeti novac.

Анониман је рекао...

to je ivane, skoro sigurno...instant društvo zahteva instant zabavu...a mislim da, već duže vreme, industrija ne obraća pažnju na kritiku

Анониман је рекао...

ah, da, nevični komentator je gore zaboravio potpis

Анониман је рекао...

Ne razumem zasto ovaj film toliko ugrozava, zasto ici uopste gledati isti kad znas sta ocekujes. A Dzoni je pljunuo svoju karijeru odavno. Za razliku od Orlanda. Hehehe najsmesnije mi je u blogu bilo kao, bespovratno sam izgubio tri sata, ali daj da izgubim jos malo pljuvajuci...ne gubi vreme na to, nije vredno :)

Ivan Bevc је рекао...

Ne slažem se, Depp se dosta dobro držao, nadam se da mu je ovo donelo dovoljno para da više nikada ne mora da se bruka. Orlanda ne bih komentarisao, dečko je zastrašujući dokaz kako više ništa nije potrebno da bi se postalo velika zvezda.

Ja sam film morao da gledam jer pišem recenziju za YC, a računam ok je skrenuti pažnju onima koji ne moraju da ne troše vreme.

Анониман је рекао...

Aaa... sad mi je jasnije :) enlight us :) ne primaj sve tako k srcu! A nisam znala da nemas slobodu o cemu ces pisati, tj. o kojem filmu u YC-u, osim ukoliko nisi namerno izabrao taj :P... Bez ljutnje molim!

Анониман је рекао...

ja sam izasla sa filma u trenutku kad sam shvatila da je ostalo jos sat i po agonije i mucenja. Ne pamtim dosadniji i lose odglumljeniji film. Pribojavam se sta nas ceka u bioskopima ovog leta, imajuci u vidu najavu gomile nastavaka, a posle Pirata, ne znam da li cu smoci snage i za nekad obozavanog Shreka...

Ivan Bevc је рекао...

Modesty, nema ljutnje, naravno... simpaticni provokatori su uvek dobrodosli.

Mina, blago tebi, ja sam morao da ostanem do kraja, ubila bi me urednica da nisam odgledao i napisao recenziju :)

p.s. cujem da je Shrek 3 takodje katastrofa.

Анониман је рекао...

Ja, iskreno, nisam pogledao ni prethodna dva izdanka serijala, niti me bilo čime privlače - Verbinskog smatram solidnim rediteljem, doduše, ali ne bi on mogao da iznedri solidan film bez solidnog scenarija i dobrih glumaca, iako mu čak ni oni nisu pomogli u Meksikancu. Ujedno, slažem se sa svime što je izrečeno na račun glumačke ekipe.

Što se Shrek the Third tiče, veliki sam ljubitelj prethodna dva filma, ali i mene su loše recenzije dotakle. No, videćemo u bioskopima. Bolje i sedmi Shrek, nego druga Fantastična četvorka, zar ne?

Ivan Bevc је рекао...

Nemoj trositi vreme onda.

Shrek je nakon prvog dela bio moj veliki favorit, ali me je vec drugi opomenuo da su krenuli putem bez povratka...aktuelne recenzije mi daju za pravo, mada cu ga pogledati kad sam vec dobio karte za subotu.

Fantasticnu cetvorku nisam gledao..mada me pali najava dvojke samo zbog mog omiljenog Srebrnog letaca :)