четвртак, 28. јун 2007.

DAN POSLE

Podatak da je moj prethodni post pročitalo 650 ljudi što je porast od oko 900% u odnosu na uobičajenu posetu pokazuje da ekskluzivitet "diže tiraž". Kvalitet tog teksta najmanje je zaslužan, s obzirom da je pisan u rano jutro nakon četvoročasne avanture (zarad hvatanja prvog utiska) daleko od toga da ima neku literarnu vrednost, ali je dobar dokument onoga što je pogodilo mnoge. Sada je vreme za izvođenje kratkog zaključka i, što je mnogo važnije, pouke.

Događaji nakon koncerta bacili su senku na neke od retkih osoba u koje smo gajili poverenje u ovoj zemlji, obrukali su se i Exitaši (nisam cuo nikakvu zvaničnu reakciju), toliko hvaljeni Ješić (izjava godine: "haos je bio očekivan" - skoro kao Sloba 90tih), a u haosu na parkingu mnogobrojni očevici javljaju da su imali priliku da vide i kako se velika košarkaška legenda ponaša kada svojim ogromnim automobilom ne može da prođe onako kako je on to zamislio.

Blizina politike očigledno loše utiče na ljude, Exit team neka dobro razmisli gde je pogrešio i zašto je pogrešio i neka se potrudi da ovo ostane samo jedan gaf koji neće prerasti u manir. Svaku kritiku koju smo uputili mi nezadovoljnici treba da shvate kao dobronamernu i da se prizovu pameti da su onog momenta kada su uzeli novac za ulaznicu (i potom i za parking) sebi na vrat natovarili veliku obavezu.
Kada u ovoj zemlji oni kojima dajemo svoj novac ili svoj glas na izborima razumeju da zbog toga ne postajemo mi njihovi taoci već poverioci koji u svakom trenutku imaju pravo da postave pitanje šta oni čine sa našim poverenjem, veće će šanse biti da ćemo od njih i dobiti ono zbog čega smo ih unajmili. Javni radnici su podložni svakodnevnom preispitivanju i konstruktivnoj kritici. Ovo naravno ne znači da svaka budala treba da ih pljuje i neutemeljeno proziva, nismo vlasnici njihovih života, ali smo vlasnici njihovih funkcija, a oni su samo izvršioci određenog posla ili zadatka.

Uvek ih treba pitati, naročito kada nešto veliko obećavaju:

Kada se kunu u Kosovo pitajte ih koliko su puta bili tamo.
Kada se pozivaju na patriotizam i ljubav prema Srbiji pitajte ih kako to da smo pod njihovom vladavinom najviše propatili.
Kada se pozivaju na Zapad i demokratiju pitajte ih koliko demokratije ima unutar njihove stranke.
Kada plaču nad patnjom srpskih izbeglica pitajte ih koliko njih su zbrinuli u svom stanu od 180kvm koji su dobili dok su bili deo vlasti.
Kada se pozivaju na Rusiju pitajte ih za Gulage, ubistva novinara, progon opozicije i zašto ruski narod živi loše od kad zna za sebe.
Kada se pozivaju na SAD pitajte ih za Gvantanamo, rasizam, zdravstvenu zaštitu, humano bombardovanje.
Kada vas uče biznisu i kapitalizmu pitajte ih odakle im prvi milion.
Kada se hvale da su putevima premrežili Srbiju pitajte ih zašto u odnosu na hrvatske naši putevi izgledaju kao oranice i koliko naši zapadni susedi imaju kilometara autoputeva više od nas.
Kada vam kažu da će vam kad oni dođu na vlast biti bolje pitajte ih zašto tako nije bio kada su prošli put bili na vlasti.
Kada vam se žale na belu kugu pitajte ih zašto se umesto obdaništa grade onoliki tržni centri i crkve i ko će u njih ići na "hodočašće" za 50tak godina.
Kada vam opet pričaju o beloj kugi pitajte ih otkud PDV na stvari za decu.
Kada vam pričaju o Hristu i gresima pitajte ih zašto imaju 3 puta više kilograma nego on i zašto se osećaju na alkohol.
Kada vam pričaju o rok muzici i alternativi pitajte ih šta su radili sa Cecom ispred Skupštine.
Kada vam kažu da nam opštine rade kao sat pitaje ih zašto već 5 dana u većini opština ne radi kompjuterski sistem pa ne možete da izvadite dokumenta.

Kada vam obećaju koncert od 2,5 sata pitajte ih zašto ste dobili duplo manje.
Kada platite parking 500 dinara pitajte zašto ste 3 ili 4 sata izlazili sa istog bez ičije pomoći.

U Srbiji svaka rabota liči na situaciju oko izbora, velike reči pre i mučna tišina i čitav niz neprijatnosti posle. Ne treba izbore bojkotovati, ali treba većinu učesnika kažnjavati povremenim ukidanjem poverenja, možda ih to natera da se preispitaju i poprave.

37 коментара:

nkl. је рекао...

ovaj tvoj tekst može da se urepuje. zadnji deo. definitivno :D elem...
ja se osećam kao da sam silovan. juče ceo dan tema: rhcp. strašno! ajde da je to samo bilo na forumu. ono juče je bilo strava. razumem ja tu ogorčenost. ja bih prvi bio ljut i besan. prvo. ne volim da mi je hladno, drugo. ne volim da čekam. treće. ne volim gužvu. četvrto. ne volim dezorganizaciju. peto. ne volim bendove za 100.000 ljudi. ne volim kad je neko bezobrazan pa ti proda grisine za 50 din. to sam juče pročitao na forumu. možda bih voleo koncert za 100 soma ljudi, ali napolju. zamisli kao dođu radiohead ovde i kao sve se izjalovi.pa ja bih..... odlepio! a sve mi miriše već unapred na neki totalni debakl. jako je teško sa tim velikim bendovima. kada kažem "velikim" mislim na to koliko ljudi poseti jednu takvu manif. ovde kod nas. jer tu su pare. i ovi naši verovatno su ih namirisali samo tako, i dok ih ne dobiju sve će bidne superrssy and strava. čim ih vesta u pdže. ruši se šator i nastaje drama.

nkl. је рекао...

p.s.

super su ti ove ilustracije :D

Ivan Bevc је рекао...

Dodatni bezobrazluk bio je taj grabez na vodi, pivu, hot dogu koji je kostao 150 dinara...ruzno...pa ja sam u Madjarskoj na koncertu placao Stelu Artois od pola litre 100 dinara!

Анониман је рекао...

Ma koncert je kap u moru! Ono sve drugo navedeno je sustina!!! Hiljadu zasto na koje nikad nisu odgovorili i isto rade i dalje-cerupaju!

POWDERFINGER је рекао...

a jel te iznenadjuje kako b92 nema ni jedan suvisli kriticki komentar (blog ne racunam to nije zvanicni stav ljudi za koje kazu da su "muzicki guru 92ke)a priznace bar da je bilo propusta (eufemizam,znam). oni kao da nisu pozivali ljude nedeljama (sto je legitimno naravno ali daj malo neka budu ostri po tim ljudima iz exita, juce sam slusao djolovicku na studiju b i pametno je primetila da je exit team straaasnmo osetljiv na kritiku, sta sad i b92 ne sme da im prigovori, ili da se zamera gradonacelniku indjije!?

svracak је рекао...

al' ga sroči, svaka čast!

Анониман је рекао...

Kritika jeste uvek potrebna i nuzna, ali manir konstantne kritike, povezivanja svega sa politikom, neobjektivne generalizacije i nedostatak perspektive uz potpuno odsustvo licne inicijative i potrebe da se prica o dobrim stranama i uspesima, u jednakoj meri diskvalifikuje "progresivnog kriticara" kao sto pljuvanje i psovanje potpuno diskvalifikuje borca za gradjansko drustvo i evropske vrednosti. Pored takvih boraca za evropske vrednosti i modernizam kome su potrebne konzervativne snage?
Zato uvek neuporedivo vise cenim i Jesica, i Exit i svakog ko zasuce rukave i uradi veliku stvar. Od nadrikriticara mi je muka. I njihovih objasnjavanja zasto je njihovo delovanje bitno. Nije bitno uopste. Zasukati rukave, alat u ruke i radi. Pa ako bude gresaka, radi ponovo. Tako se bori za gradjansko drustvo i evropske vrednosti. Tako ce da izgleda moderna Srbija.

Ivan Bevc је рекао...

Bilo bi mi lakse da razgovaram sa tobom kada se ne bi krio iza anonimnog nicka.

Nisam ja rekao da ne cenim ni Exit ni Jesica, kako moze da te razocara neko u koga nemas poverenja? Ovde sve ima veze sa politikom, pa zar ti ova situacija u kojoj su tesno saradjivali istaknuti clan stranke na vlasti i organizatori nije jasan signal da u ovoj drzavi nista ne moze da prodje bez politike i da je zato kilavo.

Ja nisam nadrikriticar vec neko ko je platio ulaznicu i za to ocekivao da dobije ono sto je obecano i kao takav polazem pravo da ih kritikujem.

Ako sam u tvojim ocima diskvalifikovan ne znam zasto uopste polemises sa mnom i posecujes ovaj blog.

Анониман је рекао...

Tesno su saradjivale opstinske vlasti, organizator koncerta, lekarske sluzbe, policija, catering itd.
Kao i bilo gde u svetu. Kada shvatis da ti u tome gledas visokog zvaniucnika neke stranke, i kazes za koncert RHCP da je sve to politika bices na tragu da otkrijes da je srz problema upravo u tebi, da su tvoji motivi pogresni, kako za odlazak na koncert tako i za ove tekstove. Ko je prekjuce u Indjiju otisao iz pravih razloga dobio je i vise nego sto se nadao i jedva ce da ceka novi Green fest. Tako se ja osecam.

Ivan Bevc је рекао...

Tesno su saradjivali ali su ocigledno negde ozbiljno pogresili pa je na kraju nastao haos.

Mislim da nije problem u tome ko je sa kakvim pobudama otisao na koncert (moj blog od pre neki dan cak svedoci o mom optimizmu) vec o tome da li imas svest o tome da zasluzujes bolje od ovoga za svoj novac i svoje poverenje. Mislim da je besmisleno da upadamo u Rashomon, vreme ce pokazati koliko je ovo bilo dobro ili lose.

Prvi popravni ispiti su pred Exitasima, Filmski festival i Exit. Ako to ispadne dobro zasluzice moje poverenje ponovo, tvoje bezgranicno ocigledno imaju.

popkitchen је рекао...

ovo sa pitanjima je genijalno, ali vechina novinara ili onih koji treba da ih postave to nikada neche uraditi, ili su u zentu od velichine nekog mudonje iz vlade ili se uhvate za nekakve stupidarije ko pijan plota

Анониман је рекао...

Niko nema moje bezgranocno poverenje. Ali ko god radi i deliveruje ono sto ja volim, ja sam srecan. Stvar je u onoj staroj da li je casa polu prazna ili polu puna. A treba znati da nikada nije potpuno puna. I to nema veze ni sa Jesicem ni Exitom, vec je tako bilo gde, bilo kada i u bilo cemu. A kada se osvrnem na prekjucerasnji koncert, meni je toliko stvari bilo apsolutno vrhunsko da sam prezadovoljan. I opet bih otisao da pokisnem i guzvam se u koloni vec sutra, ako bude onakav spektakl i onakva masa i atmosfera.

Ivan Bevc је рекао...

Ja tebe razumem, ali razumi i ti mene. Uvek se radujem dolascima velikih bendova, cak i oniih na koje ne idem, jer mislim da je to dobro za kulturu ove zemlje. Ali takodje mislim da je kontraproduktivno dovesti veliki bend posle cijeg nastupa nastane haos, to onda mnoge ljude odbija i razocarava.

Ja se zalazem za podizanje standarda i za to da ne budemo apriori zahvalni svakome ko nesto organizuje. To je biznis kao i svaki drugi, drago mi je ako je uspesan po organizatora jer to znaci da cemo gledati jos mnogo novih koncerata, no zaradu treba opravdati ulozenim.

POWDERFINGER је рекао...

problem je kad neko kao "anonimno" misli da je svaka kritika zlonamerna i pljuvacka. ako se kaze vrlo losa organizacija pri odlasku preveliko tetosenje politicara i domacih VIP sta je tu politicki i sta je tu zlonamerno? sektasko zastranjivanje i neobjektivan pristup dovodi do izjava tipa "ok bilo je sranje ali su se oni borili protiv milosevica" ok hvala na tome (nije ironija). ali sta sad!? ima krivice na uvek razmazenoj publici ima nesto i do benda (nekome je krivica obrnuta) ali zasto da se ne kaze da je exit podbacio!ili jesic! ili ja ili bilo ko?

Ivan Bevc је рекао...

Vidis, gadjas u poentu, sektaski pristup na kraju uvek rezultira time sto dodje do nekog sranja, a niko ne odgovara jer su "oni gore" svete krave.

Pa majku mu, oborismo Milosevica pre 7 godina, dosta je minulih zasluga, samo trazimo profesionalizam.

Ivan Bevc је рекао...

Malo reakcija iz komsiluka:

http://www.jutarnji.hr/kultura_i_zivot
/glazba/clanak/art-2007,
6,27,rhcp_indjija,79979.jl

Анониман је рекао...

Moderna Srbija nece izgledati nikako! Nema moderne Srbije bez civilizacijskog napretka. Muka mi je od toga da citajuci tekst onog anonimno imam sliku tipa sa kezom od uha do uha, a lik iz Coraxovih karikatura sa kukastim nosem ga tovari govnima po glavi i cini mu kez jos vecim. Navikli smo da grcamo i hodamo po blatu, a samim cinom dolaska u Srbiju i uzimanjem love, RHCP nam cine uslugu, pa sta jos hocemo - 100 `iljada, looooda atmosfera, isparenja dok se guzvamo ka izlazu, sve je to KONCERT. E pa nije. Ni klinci zeljni idola vise ne pristaju na neudobnost za svoje pare, samo neko ko nije mnogo video u zivotu moze da se odusevi polovicnom uslugom. Ja za svoje pare trazim dozivljaj koji cu po dobrom pamtiti, a ako hocu kolanje adrenalina ici cu na paintball ili cu se prijaviti u legiju ili cu otici u pajtonovsku sobu za svadju. Jedva cekam da se ljudi koji organizuju evente opamete i shvate da se pare ne uzimaju samo jednom, vec organizuj vrhunski i uzeces pare stotinu puta. Tako se na zapadu gradi poverenje, a kod nas ne znam da li ima institucije koja te nije zajebala.

Ivan Bevc је рекао...

Tja, taj anonimus je na Popboks forumu verovatno Archi...ako nije onda treba da se upoznaju i druze.

Анониман је рекао...

Mislim da je sasvim normalno kritikovati ljude odgovorne za katastrofalnu organizaciju posle koncerta, a da nije normalno hvaliti ih ako sve prodje kako treba, jer bi to trebalo da bude nesto normalno. OK, moze se spomenuti kao dobar primer i sl. Inace, to bi bilo kao kada bih ja ocekivala da me neko hvali svaki dan samo zato sto idem na posao.

Ivan Bevc је рекао...

S obzirom gde zivimo ja bih jos par godina hvalio svakog organizatora sto je dobro odradio posao :(

nkl. је рекао...

Nema moderne Srbije bez civilizacijskog napretka

potpisujem!

a kod nas ne znam da li ima institucije koja te nije zajebala.

i ovo potpisujem!

nkl. је рекао...

sue said...
Inace, to bi bilo kao kada bih ja ocekivala da me neko hvali svaki dan samo zato sto idem na posao

ćuti, to je strava. otkud znaš. možda bi dobila krila i letela bi, u tom slučaju na posao, a ovako... moraš da hodaš, ili da se voziš u našim fensi and natrpensi busovima ili pak imaš kola i fino ti sve to odradiš onako s gužvom ili bez špica kao kakva cica :D

nkl. је рекао...

Ivan Bevc said...
Malo reakcija iz komsiluka:
http://www.jutarnji.hr/kultura_i_zivot
/glazba/clanak/art-2007,6,27,rhcp_indjija,
79979.jl

komentar>

biljana4bb

Ja isto bila i doživjela srpski Auschwitz

Dakle, ja sam isto bila na koncertu i potpisujem sve ono što su moji prethodnici napisali o koncertu, o njegovoj kratkoći, o anthony-ju koji je rekao 3 rečenice u cijelom koncertu......Koncert su odradili u stilu: "Došo sam, pojeo, posrao, prdnuo i otišo". Eto, baš tako. I svak tko je bio tamo se mora složiti s tim..... Ali prava agonija je uslijedila nakon koncerta zbog kiše i nevremena; glupi redari su nas ko stoku izbacili van iz tzv. arene (to je obična omeđena njiva!) da kisnemo, hodali smo do želj. kolodvora u indjiji barem 5 km (jer smo spavali u Beogradu, iz ZG-a sam inače), i tako smo mi hodali kroz rijeke auta i buseva koji su nepomično stajali, po blatu i pljusku, a na kolodvoru tek katastrofa! S voznim redom smo si mogli guzicu obrisati, jer su vlakovi išli napamet, a kad smo konačno uskočili u jedan koji je naišao, već je bilo 3 i 10 ujutro, a tom vlaku smo bili natiskani ko najgora stoka za klanje u Auschwitzu. Strašno...Ljudi su padali u nesvijest,...došli smo u BGD oko pola 5 - Blatni, mokri, gladni, žedni, i što je najgore i najbolnije, razočarani...... Imam 33 godine, i s ovim sam koncertom htjela nekako zatvoriti nahodavanje, barem nekakvo žešće, po koncertima (imam ih barem 150 iza sebe) i Peppersi su jedini moj veliki band koji nisam pogledala, i sad umjesto da sam sretna i vesela zapravo sam jadna i razočarana....

Ivan Bevc је рекао...

To je tuga, zamisli da si, kao oni presao dodatnih 400km da bi ovo doziveo.

nkl. је рекао...

Ivan Bevc said...
To je tuga, zamisli da si, kao oni presao dodatnih 400km da bi ovo doziveo.

strašno!!! napisao sam negde. ovde ili na forumu da bih ja odlepio.

Анониман је рекао...

E pa druze, vreme je da ti se i ja upljunem na blog.

Moram da priznam da me nervira ovaj cosmopolitski i komformisticki pristup celom eventu koji provejava vec dva dana.

Samo hocu prvo da razjasnim par stvari:
1.Nisam neki fan Pepersa, isao sam da vidim sve to
2.Nisam neki fan ekipe koja vodi Exit, a poznajem ih

Elem,
moje je misljenje da se buka neopravdano dize oko mnogo toga.

Ne kapiram ljude koji su mislili da je moguce organizovati normalan odlazak kuci. Aman, jel isao nekada neko na neki veci koncert napolju, jel ste isli na Marakanu na tekme...80 ili 100 soma ljudi na jednom mestu je mnoooogo.Posebno je to mnoooogo kada imas dva puta koji vode na lokaciju.

Moja procena je bila da ce se odlaziti par sati, e sad neko je cekao 2, neko 4, a neko 6 sati.

Definitivno jeste zakazala ekipa koja je trebala da navigira saobracaj...ok, ali da ih je bilo i 500, skratilo bi se cekanje, malo...realno.

Sto se trajanja koncerta tice...trebalo je da sviraju 16, a odsvirali su 14 pesama.
Pricao sam sa jednim covekom koji je bio ukljucen u organizaciju i koji mi je reako da su im oni posle prve jednostavno SAOPSTILI da je to - to.

"I sta da radim, da ih bijem", bio je njegov komentar na moje pitanje, a sta si ti rekao...

Prosto, neki bendovi su veci od drugih, i moze im se.U Nemackoj je zbog ovakvog gafa pre par godina demolirama bina na RHCP...

Vidim da ljude boli i to sto nisu "ostvarili kontakt sa publikom", "mi ih cekali sto godina", a "oni tako"...

ljudi...ma dosta mi je vise onih koji kazu da smo najbolji, koji pozdrave publiku sa "dobro vece Zagreb"...ovi se bar nisu folirali.
Odsvirali su, po meni odlicno koncert, i to je to.

Mislim da je sve to izgledalo fenomenalno, i audio i video ugodjaj..mnogo je truda ulozeno od mnogih ljudi i prosto ne volim to pljuvanje srpsko, po svemu sto je uspesno.

Uostalom, cini mi se da sve ove saobracajne nedace komentarise jedan uzak krug ljudi iz centra Beograda ( pa i moja ekipa)...koja je navikla da je sve tu, na pet minuta kolima ili pesice od kuce, besplatne karte, poneki vip...

Neka razmisle malo kako je lepo klincima iz unutrasnjosti koji se jebavaju tako, ili slicno, posle svakog koncerta u nasem gradu, ili tekme...pa cekaju voz na stajgi do 6 ujutru, dok mi kuntamo.

Isao sam mini busom, sa 20 ljudi, od 35god pa navise...svi koji su fanovi pepersa su samo kukali sto je kratko trajalo ZATO STO IM JE BILO LEPO, a ovi ostali su kenjali o parkingu, cekanju itd...

Na kraju, oko 02h u bus nam upada 5 klinaca iz Skoplja. Potpuno mokri, izmuceni...bas simpaticni.

A oni nasmejani.Kao jel mozemo sa vama do Beograda, pa cemo da se snadjemo...putovali smo 16 sati do Indjije, bus, pa stopom, pa bus...pa 39 stepeni, pa nema se para, pa pljusak, pa sav pakao...pa opet NASMEJANI.

"Bilo je sega mega (parafraziram), i dolazimo na Stonse"

e zbog njih je sve ovo super, za njih je i pravljeno

Pozdrav komsija
AKA diznilend 1996

Ivan Bevc је рекао...

Gde si majstore, dugo smo te cekali.

Ok, ti imas pozitivan attitude, nadam se da ne progovara korporativni covek iz tebe vec da je ovo iskreno.

Mislim da nisi u pravu da je guzva bila normalna, ako sam se u onakvom haosu izvlacio 3 sata u organizovanom sistemu to ne bi trajalo duze od 1,5 sati...a mislim da niko ne bi kukao da je cekao sat ili dva da smo imali organizovan izlazak, rekli bi da je to to, i da bolje ne moze, a od ovog je moglo mnogo bolje.

Ja sam vise puta rekao da sam protiv beogradizacije i da podrzavam izmestanje dogadjaja iz Bg u unutrasnjost, ali ne po svaku cenu. Exit je svetao primer, ovo mracan.

O koncertu si sve rekao, dobra svirka, odlican stage i sound, moglo duze ali nije...jbg...ali to je stvarno minoran problem.

I, naravno, bedan potez stavljanja na sajt koncerta najave o nastupu od 2,5 sata je jedna od vecih prevara koje sam video...al dobro.

Mene jako boli sto ce zbog niza propusta organizatora ovo ostati zapamceno kao fijasko i zaista ce se svi baviti post festumom, a ne svirkom...a mnogi ce odustati od upustanja u ovakve akcije u buducnosti...mozda zaista nismo dorasli ovakvim izazovima.

Mozda nas realan domet i jeste Exit i puna Arena. Ako je tako, dobro, pa ni u okruzenju su koncerti za vise od 30tak hiljada prava retkost..ali ajde onda da budemo realni, a ne da varamo ljude.

Анониман је рекао...

Ukratko, koncert je bio do jaja.
Penzoši drugi put ostanite kod kuće u toplom. Ćebence i šolja toplog mleka pred spavanje.

Анониман је рекао...

A
"Penzoši drugi put ostanite kod kuće u toplom. Ćebence i šolja toplog mleka pred spavanje."
Majmune anonimni, prvo: sebe ne smatram srbendom, ali pijem čašicu rakije pred spavanje, a blog za bebe možeš odabrati randomly, pa tu propagiraj ćebence i mleko. Drugo prošao sam dovoljno dobrih koncerata u zadnjih 20 godina da bih znao šta je dobar, osrednji i loš provod. Ako ti deset ljudi kaže da su se namučili posle koncerta, nisi valjda ti jedini pametan kome je deda mraz doneo krila pa si odleteo kući posle RHCP. Šta koji kurac tražiš na ovom blogu ako ćeš svima da kontriraš i nerviraš nas svojim glupostima?

A? Kako ti ovo zvuči? Kao moderna ili kao oldschool Srbija?

B
Ti si očigledno veliki fan RHCP i baš je divno što ti se sve toliko dopalo, ali ima dosta ljudi koji su se gadno namučili i razočarali očekujući sjajno organizovan festivalski event(navika sa EXIT-a) i na ovom blogu pokušavaju da dokuče zašto se procentualno mnogo stvari u Srbiji završava fijaskom, kada uopšte nije teško napraviti plan i ispoštovati ga od početka do kraja. Šteta što si toliko neobjektivan zbog svoje ljubavi prema RHCP.

A ovo? Kako ti zvuči? Malo bolje ili ne?

C
Možeš biti vulgaran ili kulturan, tvrdoglav ili mekoglav, pametan ili glup, imati svoje mišljenje ili nemati, ali objektivnost je mera realnosti. Anonimus ovde očigledno iz subjektivnog doživljaja koncerta pljuje po svakoj vrsti kritike vezanoj za njegove omiljene organizatore i bend, samo zato što postoje i što su uzeli gomilu para. A šta su isporučili pre, za vreme i posle koncerta nije bitno. Tako su se i komunisti ponašali: "Nema veze što nema kafe i deterdženta, važno da naš crveni pasoš najviše na svetu vredi. Živela SFRJot!"

Odaberi komentar pod A, B ili C. Koji god odabereš nećeš pogrešiti - za tebe je.

Анониман је рекао...

Meni i mojoj petoclanoj ekipi je bilo super.
Pevanje, skakanje, vristanje, polivanje pivom, i odlicno przenje.

Анониман је рекао...

išlo je nas četvorica. krenuli smo u devet ujutru kako bismo stigli što ranije i bili među prvih pet hiljada koji dobijaju crvene narukvice za fan pit. čekali smo dva sata po najgorem suncu na ulazu. kada smo ušli, za nas ih nema. izgoreo sam od sunca i popizdeo. i onda vidimo kako likovi iz obezbeđenja diluju narukvice. moj burazer je ispao pametan i bio u fazonu "ne dolazi u obzir da tim govnarima dam ni dinar, a vi ako hoćete uzmite". i nas tri majmuna damo 1500 dindži za tri jebene narukvice. jebiga, bio sam u fazonu "goreo sam dva sata na suncu ni zbog čega, dao sam tolike pare, a sad... ma dobro, ovde je i onako sve dranje, bar da budemo na najboljem mestu. pepersi su to". entonijevo kurčenje mi je sve vreme smetalo. završi se pesma, masa skandira, a on ništa - priča sa tehničarem. ali dobro, toliko sam do sad propatio, hajde bar da se potrudim da se dobro zezam. par pesama je zvučalo sjajno, ostatak onako, a onda iz čista mira kraj. odtezgarili i to je to. dolazimo do automobila mokri. otvaram gepek da uzmem stvari i shvatam da su nam u međuvremenu ukrali rančeve, gde su između ostalog bili i ortakova dokumenta, mobilni i mp3 plejer. pa kad su uspeli da mi prodaju nešto što sam pošteno zaslužio, što me ne bi i opljačkali? što se povratka tiče, ruku na srce, nisam ni očekivao da ćemo se brzo izvući, ali ono je stvarno bilo preterivanje. srećom bili smo mrtvi umorni, pa nam je dobro došlo da par sati odspavamo u kolima. jadni oni ljudi koji su pešaka došli. evo već tri dana se lečimo od opekotina i komentarišemo ovaj debakl od koncerta. ah, da. tek nakon završetka saznao sam da je u pitanju festival. kakva prevara. daj bože da neko za ovo debelo odgovara, ali izgleda mi kao da su mediji potplaćeni da šire vesti o tome kako je koncert bio besprekoran u svakom pogledu. internet rulz! bevc, post ti je odličan.

Ivan Bevc је рекао...

Hvala na komentaru i pohvali Loshmi. NA, nemoj da te ovakvi likovi izvode iz takta, covek je ili vrlo odlucan da nas iz nekog razloga ubedi da smo svi mi kreteni, a on jedini pametan (razloge mozemo samo da nagadjamo) ili je obican kontras koji uziva da provocira ljude, narocito kada oseti da su ljudi necim jako iznervirani i povredjeni.

Da je iole ozbiljan komentator potpisao bi se bar nekako, anonimusa mi je preko glave (cast izuzecima koji na kraju daju do znanja ko su).

ZARADA NA INTERNETU је рекао...

Ja sam juce pricao sa frendom koji je bio na koncertu. On nije nesto posebno popizdeo, njegova zena jeste... sve u svemu, ne mozemo ocekivati i ne treba da ocekujemo da svi u glas grakcu da je bilo lose ili da je bilo dobro. Kontam da ipak ima tu likova koji su maliciozni al dobro... U oci mi upada lik koji je rekao nesto kao da je BG jedina normalna naseobina na ovim prostorima... O Isuse Hriste! Sta reci tako uskogrudom coveku? Zar stvarno ljudi misle da su samo oni koji zive u BG i NS urbani? Ja sam licno sreo gomilu ljudi iz sela oko NS koji su urbaniji po svom stavu i razmisljanju od jedno 60% Novosadjana, sto starih sto najnovije pristiglih. I da se vratim na topic, ja sam ubedjen da Pepersi zaista nisu imali pojma gde se nalaze i kome sviraju i da su oni odavno u masineriji muzicke industrije do guse i da tu vise nema pravog iskrenog "przenja". Bivsi basista Faith No More je svirao sa svojim bandom u NS pa je doslo 100-150 ljudi (sramota) ali su oni prasili kao da je bilo 100.000 i posle su pili pivo sa masom. To je R n' R a ne ovi MTV manekeni i njihovi bajni menadzeri i kojesta. A sto se tice EXIT-a i te ekipe, ljudi, uzeli su pare i jebe im se...tako to ide kod nas jer jednostavno - moze im se. Bahati kao i bilo koji seljos politicar kojeg bi istog svi ti sveci iz Exita bili u stanju da pljuju dan i noc, a u stvari - samo slusaju drugaciju muziku. Jedina razlika.

Анониман је рекао...

nisam bila na certu (nisam neki fan, a i ne zanima me nista da proveravam medju tolikim brojem ljudi), ali mislim da je pljuvanje organizacije na mestu. verujem da su ovde mnogi srecni sto su se uopste priblizili RHCP, pa im nije problem da se ponizavaju cekajuci satima u kaljuzi, ali svako ima svoje parametre dostojanstva. ne znam kako da obozavam neki bend, posle ovakvog tretmana (mislim vise na organizaciju nego na bend), ne bih imala osmeh. ne razumem sto se publika kod nas uvek tretira kao stoka. stvar je u postovanju.
da ne govorim o ozbiljnijim stvarima. dezorganizacija u 'mirnodopskim' uslovima znaci ono sto se desilo u utorak, ali dezorganizacija u neplaniranim okolnostima, nekakvom haosu i slicno, moze da znaci dramu. znaci, ne pada mi na pamet da idem u guzvu u zemlji gde ta guzva moze da postane nekontrolisana masa, a ne zaboravljam ni na ukazano nepostovanje.

Ivan Bevc је рекао...

Ja stalno iznova ponavljam da je kupovina ulaznice u stvari vrsta ugovora koju mi sklapamo sa organizatorima, mi njima novac, oni nama ono sto su obecali: dobru organizaciju, svirku koja ce trajati onoliko koliko je najavljeno...

Ovde nisu sve odredbe iz ugovora ispostovane i zato se zalimo.

I jos jednom da kazem: valjda smo dovoljno odmakli da vise ne moramo da dizemo u nebesa one koji dovode bendove. To je njihov posao koji su sami odabrali, svako moze da napravi gresku, ali red je da se zbog toga makar javno izvini i potrudi se da se to vise ne ponovi.

Анониман је рекао...

Da li mislite da cuvena "Drzava Exit" moze da smisli jos nesto kako bi vam zakomplikovala zivot?Posto su vam do sada uzeli sve podatke ( kao i komad koze sa vrata i majku kao taoca) ocekujte dogodine stajanje u redu za vizu za "Drzavu Exit"...
Za sada su krenuli sa svojom valutom kako bi nas dodatno opljackali.Ocekujte dilere kao u Slobino vreme koji ce valjati njihovu zvanicnu valutu iznad cene po kojoj ce je oni menjati na "zvanicnim menjacnicama"jer ce ispred njih biti redovi u kojima ce vas mrzeti da stojite.Tako ce vam "olaksati kupovinu" jer cete sada posle pet sati cekanja na parkingu u Indjiji biti srecni , sada cete cekati samo pola sata da vam razmene dinare u "Tokene" a onda jos pola sata da vam prodaju pivo.Verovatno se vise necete nervirati kada dodjete na sank na main stageu i ustanovite da nemate dovoljno tokena pa morate da odete negde u duboko u tvrdjavu da pronadjete menjacnicu i vratite se opet u red za pivo.Pa sta ako ste propustili 5 pesama,niste valjda zbog muzike dosli na Exit?Kombinovanje vrednosti nije dozvoljeno.Zato morate da razmisljate narednih 15 dana sta cete i u kojoj kolicini da pijete tokom Exita.Predomisljanje nije dozvoljeno!A i ono sto ne potrosite ne mozete da razmenite ponovo u dinare!
Mislim da ovo ne bi smeli da rade ni po jednom zakonu drzave Srbije(ma koliko smesna ona bila) na cijoj se teritoriji nalazi drzava Exit!!!Uslovljavaju prodaju nepostojecom valutom i onda tu fantomsku valutu naravno ne priznaju kada oni treba da vam je zamene za dinare!!!Toliko o validnosti te valute... Pa vi vidite u sta se pretvorila jos jedna organizacija u koju smo verovali da je slicna svima nama...Normalno je da kada neko nesto radi treba i da zaradi neki dinar za taj rad.Nisam idealista koji veruje da tu neko radi nesto za dzabe ali kada ti neko zavlaci ruku u dzep treba ga zviznuti po toj ruci ako ne i po nosu!
NADAM SE DA CE NEKA INSPEKCIJA KONACNO STATI NA PUT OVOJ PLJACKASKOJ ORGANIZACIJI!OCIGLEDNO DA IM PLJACKA NA RHCP NIJE BILA DOVOLJNA!!!


Valuta State Of Exit
Thursday, 28 June 2007

State Of Exit od ove godine uvodi svoju valutu – tokene, kako bi se svima olakšala kupovina na EXIT festivalu, ali i da bi se smanjile gužve na šankovima. Tokom EXITa 007 piće će se svuda na Petrovaradinskoj tvrđavi, osim na VIP terasi, plaćati isključivo tokenima. Tokeni su novac State of Exit, liven u gvozdenim apoenima u Zavodu za izdavanje novca .


Na pet punktova na Petrovaradinskoj tvrđavi i na jednom u EXIT kampu, ukupno na 45 prodajnih mesta, dinare ćete moći da zamenite za tokene. Samo dinare je moguće menjati za tokene.

Zamena tokena za dinare, za vreme i nakon EXITa, neće biti moguća zbog zakonske procedure.

Vrste i vrednost tokena su:
Zvezda six pack (kupiš 5, dobiješ 6 piva) = 600,00
Pause (Booster) = 130,00
Eject (sok i vino) = 100,00
Play (pivo) = 120,00
Rec (voda i kisela) = 80,00

Nije moguće kombinovanje tokena.

Ivan Bevc је рекао...

Hahahahaha..pa ovo je sjajno, kao u Diznilendu...cija slika ce biti na novcu? Bojanova?