уторак, 28. август 2007.

POSLOVNI VIKEND

Evo me, konačno, sa novim postom. Izvinjavam se svima koji su svraćali poslednjih par dana očekujući nove postove. Bio sam na Taschen programme exhibitionu održanom u kompleksu zvanom Terme Tuhelj (http://www.terme-tuhelj.hr). Ušuškan u zelena brda Zagorja (40tak km od Zagreba) ovaj hotelsko-banjski kompleks predstavlja pravi mali raj tako da smo u pauzama rada (podužim) uživali kupajući se, neki su koristili blagodeti sauna i masaža, obilno smo upražnjavali zagorske specijalitete, posetili Kumrovec gde smo shvatili da obitelj malog Jože nije bila baš tako sirota (imali su najveću kuću u selu) i družili se sa Taschen distributerima iz celog regiona (fin svet).

Naravno, vlasnici kompleksa su Slovenci, od Hrvata smo saznali da to tek od kada su ga Zmajčeki preuzeli liči na nešto i pravi ozbiljan profit (tokom vikenda horde Zagrepčana dolaze na dnevno ili dvodnevno kupanje u bazenima sa termalnom vodom), a dobra vest je da ista kompanija planira kupovinu nekih srpskih banja pa ćemo i mi, valjda, u skorijoj budućnosti uživati kao zapadne kolege.

Među naslovima koje je Taschen najavio za jesen/zimu ima svega i svačega ali moj lični favorit je luksuzna monografija Robert Crumb's Sex obsessions koja će, s obzirom da je u pitanju limitirano izdanje koštati čak 400 evra, ali verovatno će nakon toga izaći neka pristupačnija verzija.

Takođe me je obradovala basic art (7 evra) monografija Luciana Freuda, moderni umetnici zaslužuju mesto u ovoj legendarnoj ediciji.
O ostalim novim naslovima obavestite se na: http://www.taschen.com/pages/en/catalogue/upcoming_titles/index.upcoming_titles.htm

To je to za sada, čitamo se!

3 коментара:

Анониман је рекао...

Ovo, recimo, deluje veoma zanimljivo, a i sam izbor naslovne fotografije je sjajan.

Ivan Bevc је рекао...

I mene je ta knjiga zainteresovala, ima tu sjajnih stvari. A i DVD je dodatni mamac, narocito jer cena stvarno nije previsoka.

Aleksandar Maćašev је рекао...

e, Taschen je izdao Butt Book, apsolutni fetish sto se tice sadrzaja i grafickog dizajna. Kako gay kultura moze da izgleda drugacije od stereotipnog jeftinog kempa.
Tilmansove fotografije (obidjoh veliku retrospektivu U Hirschorn-u u DCu)i svasta nesto...
Cisti uzitak za bilo koga bilo koje orijentacije.