понедељак, 3. септембар 2007.

KRALJICA SPORTOVA

Atletika, naravno, šta ste mislili? Žao mi je što je vremenska razlika uslovila da ove godine svetsko prvenstvo prođe pored mene, a čini mi se da ni sa Pekingom neću biti bolje sreće, da se ja pitam ne bi se ništa održavalo van trougla Pariz-Rim-Cirih :)

O našima...hm bez Olivere Jevtić naša atletika praktično ne postoji, Tomaševićeva je dosta obećavala ali na kraju opasno podbacila, Mućanova je oborila srpski rekord i to je po meni dovoljno da opravda njen put do Japana, postići najbolji rezultat karijere i svoje zemlje na ovako velikom takmičenju je podvig.
O ko-zna-kom učešću Dragana Perića i još jednom ispadanju bez rezultata je stvarno teško reći nešto konstruktivno, čovek već 6 godina nije postigao ništa (godine su ga stigle), a i tokom većeg dela karijere ga je pratila "zla sreća" na velikim takmičenjima, čitaj: čovek nema srce, a poslati 41godišnjaka sa takvim minulim radom je bacanje ono malo para kroz prozor. Ipak, apsolutni kralj je Dragutin Topić. Ovom, nekada velikom sportisti moral izgleda nije jača strana (pred 5. oktobar se učlanio u JUL-u, how smart, ha?) pošto se mrtav hladan "aktivirao" pred Svetsko prvenstvo, negde u Bugarskoj preskočio 227 cm (norma za finale je ovde bila 229), potom je atletski funkcioner Topić odlučio da je vremešni atletičar Topić zaslužio put i dnevnice što je ovaj i opravdao preskočivši fantastičnih 219cm. Tim rezultatom bi krajem 80tih na nekom prvenstvu tadašnje SFRJ bio četvrti iza Apostolovskog, Čanovića i Fižuleta. Hoće li ga neko priupitati po kom kriterijumu su on i njegov drugar Perić bili tamo? Teško...

Ali da ne bude sve tako crno pobrinula se susjeda Branka Vlašić. Ova elegantna skakačica u vis je poslednjih nekoliko godina uvek bila "kratka" kada su velika takmičenja u pitanju ali je izgleda psihološku barijeru prevazišla i, nakon što je dominirala cele sezone i čak stigla do drugog rezultata svih vremena (207cm) juče je lagano preskočila 205cm i osvojila zlato. Ima Blanka potencijal da sruši Stefku Kostadinovu i njen rekord koji traje već 20 godina, sada kada je skinula teret sa leđa ovom titulom za očekivati je da će već u Cirihu pasti i taj, jedan od najstarijih rekorda. Hrvati slave Blanku, nešto slično kao mi Oliveru, ona je pokriće za sve propuste ali to nije njena stvar, ona je postala velika šampionka, junakinja dana i nova kraljica kraljice sportova. Bravo Blanka.

6 коментара:

Unknown је рекао...

I mene ovo leto zaobilaze sve sportske manifestacije. Kopa Amerika, tenis, atletika, dobro sada redovno pratim najjače fudbalske lige, počeo sam i našu.

Hajde malo vedrine, pa danas smo u Španiji :)

Uh, kada si spomenuo Peking, meni je Peking u Atini bio dedlajn za diplomiranje, pošto sam posle Atine otišao na studije. Ako do Pekinga ne diplomiram, ništa me neće sprečiti da pratim Olimpijadu.

Btw. odličan ti je onaj tekst o književnim klanovima.

Ivan Bevc је рекао...

Danas pocinje basket, u pravu si, ne znam sta da ocekujem...plasim se da ako izgubimo od Rusa da cemo izgubiti sve tri tekme i vratiti se kuci kao totalni looseri, a ako ih dobijemo mozda budemo i prvi u grupi. Tim je mlad, trener je ...hm... sve zavisi kako ih krene.

Hvala na pohvali za tekst iz Reza, jesi li ga citao na Plastelinu?

Unknown је рекао...

Citao sam na plastelinu, Rez jos nisam uzeo, nemam vremena, nisam ni Vreme uzeo vec 4 nedelje, nego šta na netu pročitam na netu, procitao sam.

Eto, pukli smo od Rusa, realno smo treci po kvalitetu u grupi, ali nadajmo se da ce biti bolje.

Ivan Bevc је рекао...

Mene plasi da se ne ponovi fudbal, da ne ispadne katastrofa od Grka i na kraju poraz i od autsajdera...uf, valjda imaju dovoljno sveti koja bi to bruka bila.

Анониман је рекао...

Nema autsajdera, jebi ga, sta uradimo, uradili smo. Kontam da bi veliki uspeh bio plasman na OI, trebaju nam velika takmičenja da bi napravili ekipu. Potencijala imamo, ali pravljenje tima je precizna i tugotrajna rabota.

Ivan Bevc је рекао...

Ma i ja to mislim, Olimpijadu bi bilo steta propustiti jer bi na njoj mogli da zablistaju ovi sjajni klinci prvaci Evrope i sveta. Ja bih poslao ekipu sastavljenu samo od njih, dao bih Muti da ih vodi pa sta bude. Siguran sam da bi bili hit.