среда, 31. октобар 2007.

OPET O HRANI, ALI PROZAIČNIJE

Kišno jutro nije ništa novo ovih dana. Kao ni svakodnevna potraga za hranom po lokalnim zalogajnicama, pekarama, sendvičarama, kafeima i sličnim objektima masovne ishrane.

Radim u centru pa sam donekle povlašćen u odnosu na one periferno locirane koji osim masnog bureka i pogačica sa čvarcima kod lokalnog "komše" nemaju baš neki izbor. A opet je sve tako dosadno. Pekare su nam na nos izašle. Potom smo prešli na salate u Fantaziji (Gračanička), naizgled bogat izbor ali se i toga brzo zasitismo, a i nije jeftino, 140 dinara za malecku salatu koju čovek mojih gabarita smaže za 2 minuta. Pekara ključ je ponudila alternativu, zanimljive pite i projice, omlet u kifli, salate nešto veće ali i skuplje (160 - 190)...no, treba napraviti pauzu i ne dozvoliti da ti se smuči. Konfekcija kod Tome je dojadila svima, tu je Speak Easy koji svoj fensi izgled višestruko ugrađuje u cene, sendvič sa lososom je 220 dinara!!! Trk do Terazija, na početku Nušićeve je riblji fast food, sendvič sa oslićem je 120, ali je povelik, u povratku mogu samo da proklinjem surovo tržište na kome Delifrance nije opstao, njihovo fenomenalno pecivo mi više ne izgleda tako skupo. Tu je i Grand Cafe sa skupim, a jadnim salatama, vraćamo se do pekara...gledam prodavnice kuvane hrane ali musaka u 11h mi nikako ne bi legla, to je ipak za one koj ne kuvaju kući i koji na poslu ostaju do kasno.... i svaki dan iste dileme. Nisam od onih koji prave klopu kod kuće i nose na posao, mrzi me.
Gde se vi kolege rabotnici hranite? Ako ste blizu centra dajte neki tip, neki savet, ako se setim još nečeg zanimljivog podeliću sa vama. Zajedno smo jači!

15 коментара:

Анониман је рекао...

ja radim na senjaku, maltene u sumi, i tu, svakako, nema nicega. najbliza prodavnica je na autokomandi, a to nije bas TAKO blizu, narocito kad terba da se penjes uzbrdo. imamo kantinu, ali je dosta grozna i maltene nikad ne idem tamo (do 5 puta godisnje).jedno vreme sam svaki dan narucivala makrobioticki obrok pa mi se malo smucilo. ponekad ponesem nesto od kuce, ili uvalim pare da mi neko kupi nesto, ili narucim picu ili kinesku hranu ili sednem u auto i odem do radnje. sve u svemu, nista previse zanimljivo.

Ivan Bevc је рекао...

Eto, sada će ispasti da se ja žalim bez veze :(

Kažu mi drugari sa Novog Beograda da je tamo zbog sile firmi koje su otvorene izuzetno razvijena dostava, možeš da naručiš praktično sve, kao da živiš u epizodi serije Sex i Grad.

Анониман је рекао...

e, vidis, kad sam zivela na novom beogradu, ja sam se zalila:)
steta sto ti nije blizu njegoseva, tamo kod kalenica ima onaj fenomenalni fish bar...nije bas jeftino, ali vredi. a ovi makrobioticki obroci (ima i diet obroka ali me to nije zanimalo:) ) su 250 din porcija.

POWDERFINGER је рекао...

ako izuzmemo japi varijante (pauza za rucak pa obliznji restorani u centru, protiv kojih nemam nista naravno), ostaju nam pekare i ostala hrana s nogu, mada sad ima dosta tih manjih mesta sa kuvanom hranom. Preporucujem Mole (cosak molerove i hadzi djerine, preko puta etf) sjajni sendvici puno kafe odlicna pica-bolja nego mnoge u centru) i Signora - cosak palmoticeve i svetogorske (zasto su uklonili I.L.Ribara, potpuno bezveze!?)sa kuvanom hranom, svakakvom i sjajnom. Steta sto kod nas nema neke verzije diner-a kao u Americi gde se jede za malu lovu (a u filmovima glavni lik nikad ne narucuje hranu nego kafu .....)

Ivan Bevc је рекао...

Ma sve je to super, ali generalno malo je sve to podivljalo sa cenama. Pa ja mislim da nije normalno da se sendvic cija izrada kosta 30 dinara naplacuje 180! Sve je teze naci opciju ispod 150 dinara koja bi vas drzala sitim do 6 kada se uglavnom stize kuci na onaj drugi obrok, nesto izmedju rucka i vecere.

Zaboravio sam da pohvalim Glumca, lokal u B. Jugovica, odmah iza Narodnog pozorista, dobri sendvici i gigantske palacinke.

andja је рекао...

vrlo ukusne tople sendvice, po sistemu "napravi sam svoj sendvic" prave u vuka karadzica (vrata do restorana peking). smrc za delifrance, vec neko vreme (bezuspesno) pokusavam da nadjem kroasan kakvom bi se nepca obradovala...guess i'm way too picky :( u tomi, cini mi se, vrede samo pizze... btw, aurelio ima ok sendvic sa lososom, sa ok cenom, samo valja prosetati iza coska, do pozorista bosko buha.
prijatno!

Ivan Bevc је рекао...

U toj prodavnici u Vuka Karadzica su imali dobar hot dog. Kao i u Bum-u, za razliku od toplih sendvica koji su u Bum-u premasni. Inace, navolijem onaj junk hot dog kod baje koji povremeno poluilegalno dogura onu kucicu kod Plato Music Stora uvece.

Sendvici iz SAT-a su bili KONZA!

Aleksandar Maćašev је рекао...

e, ljudi...
najbolja pekara u gradu
"Sonja" u Skadarskoj kod Bajlonove pijace (onaj prljavi deo). Pekara izgleda kao soc rupcaga, ali je klopa diiiivna. Imaju piroske i svakakvo domace pecivo i hleb sa maslinama i svasta. I vole to sto rade i rade fenomenalno. Preporucujem jako.
Dve kuce odatle ima jos jedna sa konfekcijskim lisnatim testom... horor... nemojte da pomesate.

Анониман је рекао...

Od pre par meseci, koleginica i ja klopamo skoro iskljucivo preko www.donesi.com :)

Анониман је рекао...

kro-kro u onom fish fast foodu u prolazu u nusicevoj je neprevazidjen a covek tesko moze toliko da se najede za 65 kinti u gradu. a i vegetarijanski je :)

najbolja pizza u gradu je u kli kliju na pocetku venizelosove (za one koji ne prate tempo menjanja naziva ulica, rec je o ex-djure djakovica) preko puta crkve aleksandra nevskog.

kod bivseg strajdera na trgu kod bitefa moze se pojesti najlepsa punjena pljeskavica u gradu. ne zaostaje za lokijevom, koji se izbezobrazio sa cenama te ga treba bojkotovati.

sendvic "pile u kariju" u objektu zvonce kod spc tasmajdan. ona veca porcija je bolja - razlika u ceni je minimalna, a ugodjaj je maximalan.

u poslednje vreme doruckujem italijanski sendvic u zelenoj pekari koja se nalazi iznad orla u cetinjskoj, tacno preko puta prostorija omiljenog nedeljnika cede jovanovica. uz jogurt je to vrh, a izdvaja se od uobicajene pekarske ponude.

za ljubitelje girosa na novom beogradu postoji jedan neugledan crveni fast food u ulici u kojoj je arena, samo preko puta i jedno 300-400 metara pre nje kad se gleda iz pravca delte, hotela i sc. znaci tamo negde posle onog hipovog metalnog cudovista od zgrade, medju nacickanim trgovinama, kladionicama i usluznim objektima a pre onog nesrecnog vagona u koga me ni puskom ne bi uterali iako sam tamo ziveo godinama. gazda je divan covek, radio je taj posao decenijama napolju, i njegove salate su zaista neprevazidjene.

ja sam bas visedecenijski zavisnik od junk street fooda, tako da su tipovi utemeljeni na licnom iskustvu. prijatno!!! (prokletstvo! ogladneo sam sad... dodjes mi bevc za ove tipove jedan fast fud po izboru u gradu :))

Ivan Bevc је рекао...

Maare, nema problema, javi se pa idemo u akciju!

Za fanove zdrave hrane u Djure Jaksica je Moja mrvica, super sendvici sa povrcem ili tunjevinom, kao i fenomenalni makrobioticki kolaci...prvi put da to moze da se jede :)

Eh Giros, moja ljubav (pisem velikim slovom)...secam se prvog u gradu, u drvenoj brvnari na Tasmajdanu...a skoro bese dobar Giros King preko puta crkve Svetog Marka...pamtim i dobar u Balkanskoj, malo ispod bioskopa XX oktobar...

Анониман је рекао...

Najbolji giros koji sam jeo van grčke je bio kod kalče u Nišu. Sjajan!
A što se doručka tiče dođite u Delta City - Super Maxi :)

Ivan Bevc је рекао...

NA, naplaticu ti reklamiranje Delte!

Анониман је рекао...

hm odakle da pocnem,
ima dostava makrob. hrane negde na bulevaru zovu se Slasta. ODLICNI SU a nisu ni bas PREskupi. Onda, u merkatoru sam juce kupila soja pastetu neka nova Vitalin firma ili slicno, znaci ne verujem da nije od mesa, toliko je dobra (sa paprikom uzmite, ne sa lukom). Od fast food-a je dosta dobrih stvari pobrojano, a ja posebno preporucujem fish bar za vegeterijance koji jedu ribu. Od restorana je odlican Ottimo kao i grcki Zorba, mozete bez mesa odlicno da se najedete a da imate osecaj da ste sipali 3 kg u stomak (nekad prosto vegeterijancu nedostaje osecaj da je pojeo 12 cevapa).
Odlicna je hrana u velikoj Idei na NBG, u tom smislu sto je sve ukusno i kvalitetno, izbor soseva za salatu ogroman, a ne kao u Merkatoru gde zacinjavaju sve salate necim od cega je meni muka.
Medju pekarama treba istaci pekaru Aca, u Svetogorskoj. Nema takvog kvaliteta nigde.
Zanima me da li je jos neko primetio uzasno pogorsanje kvaliteta soja virsli na trzistu?

COMMENT је рекао...

Prije svega hvala dr. Agbazara što mi je vratio mog ljubavnika unutar 48 sati. Nemam ništa za reći nego da ti se zahvalim i da ti javim da sam sretna.. Moj ljubavnik se bolje ponaša prema meni i sada provodi većinu vremena sa mnom govoreći mi koliko me voli nego ikad prije.. Ako imaš Za sve probleme s ljubavnikom kontaktirajte Dr.Agbazara putem e-pošte: ( agbazara@gmail.com ) ili ( WhatsApp +2348104102662 ) jer on je rješenje za sve probleme u vezi