недеља, 25. новембар 2007.

RADOVAN BACA DASKE

Sigurno znate one slučajeve kad pevač peva jedno, a vi razumete nešto drugo. Od već legendarnih primera poput:"Cigan ti tatko" (početak pesme Rain Terensa Trent Darbija), preko "Mesečina bato" (Sting), krika "ladim jaja" na kraju Smells Like Teen Spirit i primera iz naslova ... preko manje poznatih ali još smešnijih primera "IlijA nemir, IlijA strast..." (Džoni naravno peva Ili je nemir..) i meni najsmešnije priče o asu koji je deo pesme Fratelo grupe Aerodrom razumeo: "Piši mi brate, piši mi BRETELOM" pa sve do primera koji mi je Peca juče poslao, a ja nakon previjanja po podu od smeha odlučio da ga podelim sa vama. Upozorenje, sadržaj je toliko smešan da je to opasno po život: http://www.youtube.com/watch?v=ZA1NoOOoaNw

5 коментара:

Aleksandar Maćašev је рекао...

Da pridodam listi:

"I love you, Kickie"
"Alive and Kicking" - Simple Minds

Message in the bottle ima jos jednu varijantu:
"Nesreca na balu"

Verovatno ste vec ovo overili (dosta je staro), ali meni su totalni hit oni likovi sto su poturali lazna imena na aerodromski razglas.
Tipa:
Arheddis Varkenjaab and Aywellbe Fayed
kad se procita ispadne
I hate this fucking job, and I will be fired.

http://stuffucanuse.com/airport/airport-announcement.htm
imaju i zvucne fajlove
obavezno overiti, ko nije

Анониман је рекао...

Hahahahhahah!
Ovo je odlično za dobro jutro! :)

Анониман је рекао...

Ovo je ubedljivo najbolje do sada!

Анониман је рекао...

A sigurno znate za tipa koji je trazio da Ekaterina peva hit LAZNI DIMITRIJE? ("laz i mimikrija")?:)))
Kad padne mis u granje da i ne govorimo:)))
Kao mali Englezi kad u biblioteci traze Darvinovu knjigu ORANGES AND PEACHES (Origin of Species)

Анониман је рекао...

"Oye como va mi ritmo..." u nasoj varijanti zvuci kao "Ko je konobar? - Milinko..." Neprocenjivo.