понедељак, 17. децембар 2007.

DOBRO JUTRO

Super je onaj lik Milorad Čavić, još jedan od klinaca koji kao da nisu odavde, širok osmeh, pozitiva...valjda ima veze sa tim gde živi i trenira poslednjih godina, iz zapuštenih srpskih bazena retko isplivavaju veliki šampioni što Milorad svakako jeste.

Ja ne znam da li je normalno da na televiziji koju plaćamo ne možemo da odgledamo ovako velika i bitna takmičenja. Šarao sam juče kanalima i plivanje video jedino na HRT-u. Možda je procenjeno da zbog trenutne snage hrvatskog plivanja (čija junakinja dana i svetska rekorderka se zove, ehm, Sanja Jovanović)treba žrtvovati i Miloradove uspehe.

Čak i da nemamo ovakvog asa zaslužili smo da gledamo i ovo i ostala velika takmičenja u kojima smo nekada uživali. Dosadan sam sa HRT-om ali to nam je poslednjih godina, uz Eurosport jedini prozor u alpske i nordijske sportove. Od kako Slovenci nisu braća za nas slalom, veleslalom i skijaški skokovi i letovi kao da ne postoje. Ponekad ubodemo četiri skakaonice jer idu dobro posle novogodišnjeg bečkog koncerta i to je uglavnom sve. A siguran sam da bi zimska vikend prepodneva uz Morgenšterna i Ahonena bila mnogo lepša. Besmisao ovdašnjih televizijskih programa vređa inteligenciju, a nesposobnost da ljudi u RTS-u shvate da su dužni da nam obezbede vrhunski filmski, serijski, obrazovni, naučni, kulturni i sportski program za naš novac, je već skandalozna. Ili je reprizni Gidra zaista naš doživotni usud?

A kao nešto što treba primetiti i obeležiti izdvajam 90. rođendan Artura Klarka koji je ovaj juče proslavio na Šri Lanki. Da je napisao samo Kraj detinjstva bio bi jedan od najvećih. Čovek koji spada među najsnažnije simbole 20. veka.

1 коментар:

POWDERFINGER је рекао...

kraj detinjstva. mislim da nisam nikad pre ni posle procitao knjigu koja me vise ubila u pojam ili prepala. kad smo vec kod fantastike kako se KAPIJA (mislim da ima 3 toma, a da me ubijes ne secam se ko je pisao) kotira kod fanova SFa?