уторак, 8. април 2008.

YOU'LL NEVER WALK ALONE

Fan sam Livepula dobrih četvrt veka. Mislim, zvezdaš sam, ali to je odavno izgubilo svaki smisao, a simpatije prema ekipi sa Enfilda su nešto drugo. Poslednjih dvadesetak godina nisu bili šampioni Engleske, titula prvaka Evrope od pre tri sezone je došla kao melem na ranu...ali mada je izvesno da nisu najbolji, najkvalitetniji i najbogatiji nikada mi nisu ostali dužni. Volim ih zato što su fajteri, zato što imaju najvernije navijače, zato što Karager, Džerard i ostali stvarno ostavljaju srce na terenu, kod njih to nije fraza kao kod srpskih fudbalera.

Večeras sledi treći meč sa Arsenalom u 7 dana. Ko god da prođe biće zasluženo i neću previše tugovati jer jako cenim Arsenalovu igru, baš kao što nisam žalio za, inače, dragim mi Interom kada je ispao od Liverpula. Ali bi bilo baš gotivno da Benitezovi ratnici prođu, a onda udave Čelzi u polufinalu i Mančester u finalu.

20:45, B92, bitka veća od života.

4 коментара:

vladimir је рекао...

Stvarno, malo je navijaca kao sto su Liverpulovi. Kada se gromoglasna pesma jednoglasno zaori na prepunom Enfildu, svaki put me prozmu zmarci.Nijedan klub na svetu nema takvo navijanje.

Pa ipak, kao Zvezdas, veci sam navijac Mancestera, za koji sam siguran da ce proci Romu, koja opet sjajno igra, ali protiv sile se ne moze:)Arsenal i Liverpul su odigrali dva remija za nedelju dana, i svakako da je vreme da neko pobedi. Mislim da ce to ipak biti Liverpul, ali cistom zbog prednosti domaceg terena, iako generalno, mislim da Arsenal trenutno igra malo lepsi fudbal.

etotako је рекао...

Kako bih ja bar jednom u zivotu volela da imam taj navijacki fudbalski zar :)))

Ligosampionski. Probala. Al ne ide. Zavrsi se ispijanjem piva i pecenjem palacinki. Skupljanjem piksli i glasnim urlikanjem bez razloga.

Al crko da znam kako vam je :)

popkitchen је рекао...

Dobru su pesmu izabrali. Chula sam kako je neka kandidatkinja za Americkog idola izvodi. Bljak. Znam ko su Steven Gerard i Rafa Benitez (decko je vatreni navijac) ali nishta ne znam o fudbalu, ali pesma kad je pevaju navijachi deluje i na mene potpunog laika.

Анониман је рекао...

"You'll Never Walk Alone", naravno, ali nekad je dovoljno i samo kad se celim stadionom prolomi "Steven Gerrard!", pa da se odjednom osetite drugacije.

Kao i svakom zvezdasu drag mi je ManUTD, zbog tate volim Chelsea, ali da zivim u Londonu verovatno bih bila jedan od Goonersa.

Posto je ipak bilo 4:2, otpevacu
L-I-V-E-R-P-double-O-L LIVERPOOL FC! C'mon You Reds!