уторак, 10. јун 2008.

ČEKANJE SE NE ISPLATI

...ako je suditi po sadržaju ovog posta...a čekali ste ga danima. Najiskrenije, razlog je umor koji se već graniči sa halucinacijskim ispadima, poslednjih 5 dana kao da sam sanjao, fenomenalni Nik Kejv mi je već davna prošlost nakon koje je usledio sumanuti trip do Bukurešta gde sam imao 5 sastanaka, 10 vožnji taksijem, dva obilna obroka i sve to za 30tak sati (tokom kojih sam spavao 6 sati), vratio sam se u petak uveče, subota je proletela začinjena još jednim ingenioznim koncertom - Tiger Lillies su redefinisali pojam dobre zabave za nas 700 koji smo imali sreće da dođemo do karata. Žena mi je kupila i majicu tako da sam postao pravi fan.

Nakon toga odlazak u Zagreb, povratak sinoć oko pola 2 posle ponoći i već jutros u 09 ...dobro, koji minut posle bio sam u sedlu iščitavajući brdo mailova.

Dok budan spavam...to je najbolji opis mog trenutnog stanja. Zzzzzzzzzzz

9 коментара:

maare је рекао...

UPR:SRBIJA-VLADA-ILICH Ilich: Pregovori sa SPS su zavrsseni
BEOGRAD, 10. juna (Tanjug) - Predsednik Nove Srbije Velimir Ilich izjavio je da su pregovori narodnjaccke koalicije i Srpske radikalne stranke sa koalicijom okupljenom oko Socijalisticcke partije Srbije zavrsseni, iako zvaniccnog obavesstenja o prekidu pregovora nije bilo.

"Jasno nam je da su pregovori zavrsseni i da Ivica Daccich paralelno vodi nejavne pregovore sa Demokratskom strankom", izjavio je Ilich listu "Danas", i dodao da occekuje odlazak koalicije Nove Srbije i Demokratske stranke Srbije u opoziciju.

Ilich je izrazio uverenje da che i sporazum o formiranju vlasti u Beogradu koji su usaglasile narodnjaccka koalicija, radikali i socijalisti takodje biti raskinut.

"Pitanje je samo ssta che biti povod za razvrgavanje ovog dogovora i u kom trenutku che se desiti. To mora biti bezbolno i za socijaliste, koji su tokom potpisivanja garantovali neraskidivost sporazuma ccasschu i posstenjem", rekao je Ilich.

Ilich je ocenio da che nova vlada koju che cciniti lista "Za evropsku Srbiju" i koalicija okupljena oko SPS biti konglomerat razliccitih ideologija i "internacionalni buchkuriss" buduchi da su na njegovom stvaranju radili Turska, EU i SAD.

Ilich je novoj vladi pozzeleo srechu, ali i izrazio zzaljenje zbog toga ssto su mu ledja okrenuli ljudi poput Veroljuba Stevanovicha, Vuka Drasskovicha, Sulejmana Ugljanina i Dragana Markovicha.

"Mnogi su se na politicckoj sceni odrzzali bass zahvaljujuchi meni. Sve je to, uostalom, ljudski i srpski", rekao je Ilich.

maare је рекао...

UPR:SRBIJA-VLADA-CCANAK CCanak: Najverovatnije chemo u vladu sa socijalistima
NOVI SAD, 10. juna (Tanjug) - Predsednik Lige socijaldemokrata Vojvodine Nenad CCanak izjavio je danas da che lista "Za evropsku Srbiju", u kojoj je i njegova stranka, najverovatnije formirati republiccku vladu sa koalicijom SPS- PUPU-JS.

U postizbornim pregovorima mozze se dogovarati o svemu "osim o karakteru vlade, koja mora biti proevropska", rekao je on za novosadski "Dnevnik".

On je naglasio da se nova vlada i pravi "zato da bi bila proevropska ne da bi pravila ustupke socijalistima".

Napominjuchi da se ne mozze zaboraviti prosslost, CCanak je dodao da u jednom trenutku neka pitanja treba ostaviti po strani zbog onoga ssto sad mora da se uradi.

"U ovom trenutku nije vazzno kojih 126 poslanika che dichi ruku za prikljuccenje Srbije EU, ali je vazzno da se nadje tih 126 poslanika da ne bismo dossli u poziciju da izgubimo joss ccetiri godine", kazao je on.

Lider LSV je rekao da ne razume potrebu za saradnju sa SPS-om na pokrajinskom nivou jer "ta stranka ima (izborni) rezultat koji ne ukazuje na veliku podrssku medju gradjanima Vojvodine" i dodao da je iz medija saznao za ideju vojvodjanskog premijera Bojana Pajticha o moguchoj saradnji sa socijalistima.

maare је рекао...

UPR:POZZAREVAC-SUD-MILOSSEVICH Marko Milossevich oslobodjen optuzzbi
POZZAREVAC, 10. juna (Tanjug) - Sin pokojnog predsednika Srbije i SRJ Slobodana Milossevicha, Marko Milossevich danas je oslobodjen optuzzbe da je, sa joss petoricom saradnika, naneo tesske telesne povrede trojici cclanova pozzarevacckog "Otpora".

U obrazlozzenju presude, sudija Gordana Vidojkovich je rekla da se sud rukovodio nepotpunim dokazima, zastarelosschu predmeta i nepostojanju namere da se nanesu tesske telesne povrede.

Na danassnju presudu suda "Otporassi" imaju pravo zzalbe od 15 dana, ssto che oni, kako su najavili, i uraditi.

Osstecheni su Marka Milossevicha oznaccili kao organizatora i aktera tucce 2. maja 2000. godine, ispred kafea „Pasazz" u Pozzarevcu, u kojoj su "Otporassi" Momccilo Veljkovich, Nebojssa Sokolovich i Radenko Lukovich brutalno pretucceni dok su pokussavali da zasstite svog cclana Dragana Milanovicha.

Marku Milossevichu, koji ima izbegliccki status u Rusiji, sudilo se u odsustvu.

Kao saradnici Marka Milossevicha, za uccessche u tucci optuzzeni su Sassa i Milan Lazich, Bojan Tadich, Zoran Ivanovich Roleks i Milan Bajich.

popkitchen је рекао...

komentar na post: nadam se da ches da se naspavash

komentar na komentar:

Ako se ovo obistini, to jest ako se konachno Vlada formira, to che biti Vlada za koju niko nije glasao. Milosevicheva senka je iznad svih nas. Meni je to nevidjeno tuzno, da 8 godina posle promena, toga ne mozemo da se otresemo.
Budzet na ivici kolapsa, nagomilani problemi - hocemo li ponovo da glasamo? Sta bi to donelo?

maare је рекао...

to je demokratija.

popkitchen је рекао...

hm, aj pojasni. Posto ovo nije tet-a-tet komunikacija, ja samo mogu da nagadjam sta pod tim "to je demokratija" mislish. Konstatacija ili ironija?

Da naravno da jeste.
Ali je i losh izbor. Katastrofalan. Daleko da je samo nama svojstven. Evo skoro pola godine sedim u drzavi, koja i pored mnogo boljih uslova (recimo nisu imali rat niti bombardovanje) ne ume da napravi nishta bolji izbor. Zato sam i rekla da sam tuzna, a ne da sam besna.

popkitchen је рекао...

e da, ova computer mediated komunikacija je ustvari vishe zbunjujucha, nego dijaloshka u sushtini.

ok, ja znam da si ti sa na drugoj strani politickog spektra pa vrlo moguche da uchitavam neshto chega mozda i nema.

ako je tako sorry, pitaj zajednicke poznanike svi che ti reci da sam ja velika paljevina. sto sam i potvrdila upravo:)

maare је рекао...

pisao sam ti po tri cetiri pasusa, pisao pa brisao, jer nema svrhe. svi su izbori katastrofalni, zato nisam ni glasao. a nisam ni ironisao. ne znam kakvu vladu prizeljkujes, ali onih pozeljnih (sa "obe" "strane") jos zadugo nece biti. a ni resavanja nagomilanih problema, sve dok je licni ispred opsteg. interesa, dakako.

nego drugo nesto hocu da podelim s tobom... kako sam naivan mladic bio kad sam devedesetih mislio da samo ovde mogu da se dogode tv-diktature i piramidalne banke. kad ono, u italiji 2008. pobedjuje njihov zeljko mitrovic, m. miskovic i zvezdan terzic u jednom bicu, a usa najebava od trash-kredita. ispadosmo avangarda.

Aleksandar Maćašev је рекао...

Je*o te, Maare, koji si smarac... Jesi ti video o cemu je ovaj post uopste?

Dakle, ignore

Za Kejva mi malko zao sto nisam bio, iako nikada nisam bio fan (osim Red Right Hand i ok jos jedno 5-6 stvari). Cuo sam nevidjene utiske. Histerija, covek izbezumljen i gubi glas, a pevao bi do zore pred takvom publikom. Sto bi rekla jedna moja prijateljica za publiku : E, to je Beograd kakav ja volim.

The Tiger Lillies su bili nevidjeni. To je stvarno koncert koji sam cekao. Napisao mali review na last.fm-u
http://www.last.fm/user/macasev/journal/2008/06/08/20jbez_the_tiger_lillies_in_belgrade%2C_2008

a ima i fotki, pa ko voli
http://www.flickr.com/photos/27473610@N04/