понедељак, 30. јун 2008.

OH MY GOD, IT'S MONDAY AGAIN!

Blablabla, naravno da i dalje postoje samo dva dana, petak i ponedeljak, s tim što ovaj drugi prkosi zakonima verovatnoće i pojavljuje se nešto češće.

Vikend beše ko vikend i šta da se priča, red fudbala, red pića. Petak uveče sam proveo u mraku, bez struje jer je već pre prve kapi kiše sistem pao pa sam imao romantičan pogled na oluju. Nakon dva sata struja se vratila, a ja sam razmišljao da bi 15 minuta bez prenosa u slučaju da smo mi bili organizatori EP verovatno više ličili na veče bez fudbala.

Subota je krasan dan, kada ne moraš da sređuješ kuću (dolaze matorci iz pečalbe) ali je bar veče izvadilo prosek. Na Šikari nastup benda Svi na pod. Kakva ekipa, kakva svirka!! Petar Rudić je definitivno jedan od autora za koje pod hitno morate čuti. Intro je otpevao Saša Ivanović (ex Mravi) - obradu hita Du Du A "Afrikanac u Beogradu", a onda kreće ludilo: 9 članova benda na bini, za vokalom se smenjuju Zoja Borovčanin i tandem Zoe Kidah (soul vokal koji pali masu) i Constructa (ragamafin vokal sa aromom Kingstona), gitara, bas, bubanj, saksofon + Petrove sempl intervencije.... nešto više od pola sata pakleno dobrog provoda na prepunom brodiću... funky, rege, soul... kroz prangijajuće rifove i sjajne aranžmane.

Kao ekstra detalj dodajem info da na Šikari imaju 26 vrsta piva. Nisam bio u formi pa sam popio samo Grolsch (promo cena 130 din) i moj omiljeni mutni Paulaner (200 din)...a meračio sam i crveni Kilkenny ali nešto mi nije išlo....no, ima dana. Nastup ponovo okupljenih Mrava sam ispratio do pola, bio sam malo umoran, a i posle SNP-a ovo nekako zvuči zastarelo, a i suviše liči na Darkwood Dub....

Nedelju provedoh u druženju sa rodbinom, kakofoniji dečijih glasova i posmatrajući kako fudbalska pravda pobeđuje. Nemci ionako dobijaju svako drugo finale, zapamtite to ako imate lošu naviku da se kladite. Neke stvari su konstanta - kao recimo podatak da se kod Rusa na čelu države smenjuju ćelavi i kosmati :)

Нема коментара: