уторак, 29. јул 2008.

GDE LETUJETE?

Možda kasno postavljam ovo pitanje, primećujem letnju oseku poseta i komentara, ali računam da Vas još dovoljno ima da bi mogla da se napravi pristojna anketa.

Jel more ili planina? Grčka, Turska, Egipat, Tunis, HrvaCka, CG, Bugarska...ili nešto malo dalje i nesvakidašnjije?

A da stvarno možete da birate gde bi otišli, sa kim i na koliko dana?

Ja bih sa ženom i nekoliko najbližih ljudi na ostrvo Bora Bora...tri nedelje bi bile skroz ok, mentalno i fizičko pročišćenje, potpuno opuštanje i relaksacija, plivanje, ronjenje i omega 3. Ali kako je cijena prava sitnica (po osobi oko 5000 evra) teško da će ovakvo putovanje biti organizovano u skorije vreme. Mada, nikad se ne zna.... ;)

7 коментара:

Sylvie је рекао...

Mikonos, 15 dana, sa dve super prijateljice. Zahvaljujem sto si postavio pitanje posto sam upravo shvatila da ako bih mogla da biram - mislim da bih opet isto izabrala. Tako da sam jos srecnija!

A. је рекао...

Makarska rivijera ovog leta.

A da mogu da biram - Tibet, ili Indija, mesec dana, samo ona i ja...

Aleksandar Maćašev је рекао...

Stvarno, stvarno bih zeleo da sednem na Oceanic 815 i 'rknem (sa malo meksim prizemljenjem, ne bi bilo lose) na neko magicno ostrvo u Pacifiku.

Voleo bih da posetim i Imateriu (mesto napravljeno od imaginacije) iz Moorove g. novele "Promethea".

Poveo bih 2-3 ljudi, ali iskreno receno, najradije bih sam.

E, to bi bilo letovanje... iz snova.

Ivan Bevc је рекао...

Najbolji stih o tome koga bi vodili na more: "Poveo bih Momčila što peva bam bam bam neću ništa da znam"

etotako је рекао...

Krf pa Turska.

Al bi rado na Katmandu.
I Sumatru posle toga.

Povela celu bagru.

elektrokuhinja је рекао...

Letovanje? ko je reko letovanje? Ove godine nigde, ako ne racunam npr Tretjakovsku galeriju, Caricino, Crveni trg i Kremlj. Do godisnjeg imam jos, ups, 4 meseca (tako je to kad krenes da radis na novom radnom mestu). A da se ja pitam, idealno leovanje je negde u novembru-decembru pod karipskim suncem, nebitno gde. Palma, peskir, kokos i nista vise.

Goran Miletic је рекао...

Ja bio u Hurgadi preko Filip travel-a koji si pomenuo u blogu. Bilo je extra, prezadovoljan, a sada sam 7 dana u Stockholmu...