понедељак, 8. септембар 2008.

...da mi je neko pričao da ću gledati Dinosaur Jr. a dan kasnije Marca Almonda...dok mi se najavljuje bend pevača Jesus Lizarda, a dan posle nje Jadranka Stojaković sa Madonnom i grupom Queen na horizontu..hm, recimo da bih pomislio da je toj osobi potreban izvestan tretman...ali eto, događa se svašta...a ja kao pravi ludak jurim da vidim sve.

Marc Almond beše sjajan, iako je prostor u Hotelu Jugoslavija bio više neko opskuran, neprovetren i shodno tome na onakvu subotu nalik na dušegupku njega to nije sprečilo da održi briljantan koncert, od šlagera do Soft Cella i nazad, silazi u publiku, izvede vrhunski show, pokaže koliko je srećan što ga ovde toliko vole i u ambijentu spota Depeche Mode "No Good" pokaže kako su prave zvezde to uvek i svuda.

Oko 500 ljudi koliko je otprilike napunilo dotični prostor napustilo ga je oduševljeno, vredelo je dehidrirati zbog ovoga.

Ali dosta hedonizma, valja rudariti, odoh da se spremim za nove aktivnosti, čekiranje materijala i odobravanje istih za štampu, diskusija oko web sitea i kampanje, sastanci sa kolegama i potencijalnim kolegama, opremanje officea, valjda završim do 19h kada se u Galeriji Kontekst otvara izložba Margins (http://www.macasev-margins.blogspot.com), nadam se da se vidimo tamo.

3 коментара:

A. је рекао...

I Thin Lizzy pochetkom oktobra! :))

E, sad sam sluchajno video da si se vratio pisanju na blogu... Shta god da spremash, verujem da vredi chekati! :))

Srecno!

A. је рекао...

Upravo chitam neshto na mom omiljenom forumu...povezujem 2 i 2...i skoknem do jednog od mojih fav blogova...ovog, naravno!

Moram da te priupitam samo imash li ikakve veze sa prichom o Savage sword of Conan? Ili sam se zajeb'o u povezivanju...

Ivan Bevc је рекао...

eeeee...mnogo si se presao :)