четвртак, 11. септембар 2008.

...vreme pisanja bloga koje vidite nije pogrešno, sada je stvarno pola 6 ujutru...ušao sam u onu fazu kada se sve poremetilo. Sinoć me skolala teška glavobolja, tek drugi brufen je odradio posao, nešto sam kao odspavao između 8 i 10, potom radio do 02h, a onda se probudio u 05h sa nekom idejom koja bi garant iščilela da sam nastavio da spavam...a i nije mi se spavalo i pošto sam to obavio eto me i ovde, da napišem koji redak, voda za kafu se greje, prve jutarnje 35tice prolaze, a u 09:30 već imam prvi sastanak (živeli ranoranioci!), u 11h drugi, u 13h treći, u 15h četvrti, a uveče čitav niz mailova da pošaljem.

Neću izdavati knjige.
Ni stripove. Nemam para za bacanje, na žalost.

Toplo?

7 коментара:

Aleksandar Maćašev је рекао...

ooops... bas rano
uvek navatam nekog ranoranioca pred spavaje ;)

ali znam kako je uzbudljivo ne spavati kada imas nesto mnogo dobro da radis.

etotako је рекао...

Ja to zovem sitan vez! Vremenski filigranski rad :)
Samo gas.
Uvek pomislis na divno pravilo (nekad je u nekoj interpretaciji grozno), da sve to prodje.

vladimir је рекао...

Nije izdavanje knjiga, al je toplo, a...

E, onda je garant "izdavanje" filmova:).

Garant ces biti neki novi Taramount ili Tuck...

Ivan Bevc је рекао...

Hvala, hvala...

ej bre Vlado, sa koje si ti planete? :)

Pa tek tu nema para!!! Ja sam pragmaticno bice.

A. је рекао...

Secam se da si pre ihaaaj vremena prichao kako bi bilo lepo imati u Srbiji jedan dnevni, jedan nedeljni i jedan mesechni (bar po jedan!) list, po preferencijama svih onih kojima ne odgovara ono shto je trenutno u ponudi...

Mada, poshto volish da jedesh, ja mislim da ti u stvari otvarash restoran! :))) I da cesh da "izdajesh" rachune za dobru klopu, shto je - ako mene neko pita - podjednako dobro kao da izdajesh stripove! :)))

Milena је рекао...

Da ne otvaras nekakvo predstavnistvo strane firme u Beogradu? Cisto i ja da pokusam da pogodim... :)

Nebojsa Andrijasevic је рекао...

Ivane, apsolutno razumem radjanje ideja usred noci ili potrebu da nesto zapisem dok sam na wc solji da ne iscili :)
I meni je takva faza na poslu, da bih mogao opusteno non stop da radim i da imam tovare ispred sebe.
Poceo sam da sanjam ponovo posle dugog niza godina "nepamtecih snova". Sada su senzacije dana toliko jake da su usunjavaju i u moju noc.
Adrenalin juri venama!