недеља, 14. септембар 2008.

...smešna priča glasi: kad god sam išao na Zapad tamo me je dočekivalo lepo vreme, a iz Srbije me je ispraćala i često i dočekivala kiša. Zezali smo se kako kod nas čak ni vreme ne valja. Kada čovek pogleda godišnje proseke može da vidi da je BG u odnosu na Brisel ima sigurno 50 sunčanih dana više.

Ipak, istorija se ponavlja, evo me u Briselu i dan je sunčan, vedar i bistar, od sunca se teško gleda u vrhove katedrala i drugih starih i lepih građevina...mirišu vafli, kuvaju se dagnje, piva u izlozima se ne daju izbrojati, a prodavnice vrhunskih čokolada su na svakom koraku. A vi kisnete... :)

Ako će vam od toga biti lakše onda ću vam priznati da 90% vremena provodim u hotelu i to na fotelji u lobiju jer je tu wireless net (protok 3000kbs!) besplatan, a ako hoćeš u sobi e onda se plaća...glupa fora...al bar nisam u sobi :) Prošetah sinoć i jutros malo po gradu, lep i verovatno jako dosadan...savršen za zastati na par dana tokom nekog dužeg putovanja ili ga konzumirati ovako kao ja, na kašičicu tokom trodnevnog boravka.

Zajeban ovaj korporativni život...kada sam se guzio da vodim posao nekako sam to zamišljao mnogo glamuroznije...u stvari biti glavni najviše podseća na onu sirotu mama pticu koja ne zna u koji otvoreni kljun gomile ptića pre da ubaci hranu.

Završavam ispijanje soka koji se zove This Water...nije loš...i ne bio za 2,5 evra za 420 ml!

1 коментар:

La је рекао...

Ja znam razne ljude koji su u ziveli, svi su jako zadovoljni, kombinacija kosmopolitske sredine i relativno malog grada kazu da vrlo prija. Ja bih rado!