недеља, 19. октобар 2008.

JOŠ TRI DANA

Magazin je odštampan, doneli smo nekoliko primeraka iz Belgije (u kojoj smo bili od srede do petka)...I IZGLEDA FABULOZNO!!!!

Ne kažem da ne može bolje, ali za prvi broj je izvrstan i strašno mi je drago što smo za ovako kratko vreme napravili tako dobru stvar...moj tim je pravo čudo, beskrajno sam im zahvalan što dele moj entuzijazam.

Da ne bude da samo pričam o magazinu evo par crtica iz jučerašnjeg dana:

- opasno se prejeli u indijskom restoranu. Hrana papreno ljuta i papreno skupa...jako dobra ali bi mogli malo da prikoče sa cenama...naročito deru na piću što je prilično perfidno jer bez par piva se ne može preživeti ona ljutina

- odgledali Max Paynea u Steru...lepo je što je sala bila puna, ružno je što je film teško đubre...stilozovano đubre ostaje đubre... budalaština na kvadrat, uštedite sebi vreme i novac

- vraćajući se iz bioskopa vidimo kako iz automobila pored nas izleće neko đubre na ulicu...to je stvar koja može da me izludi...stajemo paralelno sa njima i imamo šta da vidimo, za volanom je Feđa iz Beogradskog sindikata. Veliki borci za pravdu, kritizeri vlasti (koji onomad skrušeno podeliše studio sa Vojom Koštunicom), Peti parkić i ostalo....toliko vole Srbiju da je zagađuju na najprizemniji način... Ko o čemu, kurva o poštenju...a ima i ona o tome čije je nacionalizam poslednje utočište...nisam nikada bio neki veliki fan ovog benda, a ova scena je zakucala poslednji ekser u sanduk mog interesovanja za njih.

10 коментара:

Goran Miletic је рекао...

nemoj da se nerviras, uzivaj u CM

articoka је рекао...

uh, to bacanje smeca iz auta mi nikako nije jasno, jer je potreban isti "napor" kao kad ga bacas u kantu.
fuj.

articoka је рекао...

i da
kakve su sanse da dodjem do primjerka?

Unknown је рекао...

Hm, a ja sam bas pre nekoliko dana video Borku Pavicevic kako pljuje po ulici i kako baca opuske po istoj. A sve zacinjeno najsocnijim psovkama i najpogrdnijim uvredama na racun neke nepoznate osobe. Lep nacin javnog ponasanja za jednu damu i kulturnog pregaoca, nema sta.

Zanimljivo je kako Bevc nikada ne spazi neke od svojih idola i politickih saboraca u nekoj necasnoj radnji vec mu neprestano bodu oci nekulturni postupci i svinjarije politickih oponenata i onih sa cijim se stavovima ne slaze.

Ja bih to nazvao politickim slepilom i selektivnom gradjanskom svescu.

articoka је рекао...

Prokleti Bevc. Naucite ga pameti vec jednom.

Ivan Bevc је рекао...

Predraže, znam da je ubeđivanje jalov posao ali veruj mi da kod mene toga nema. Čak sam kritičniji prema "našima" nego prema onima koji mi nisu simpatični.

No, činjenica je da među meni bliskim i dragim ljudima procenat zagađivača jeste niži nego u srpskom proseku.

Važi li za tebe to isto ili ti videvši samo Borku takođe patiš od istog slepila?

Unknown је рекао...

Mislim da ne patim od te vrste slepila jer mi prezir izaziva svako ko se neodgovorno i nepristojno ponasa u javnosti. Nije vazno da li je u pitanju crvena Borka ili momci iz BS-a, Zarko Korac ili Velja Ilic, svejedno...Poenta koju ti ocigledno namerno pokusavas da previdis u svom odgovoru je da ti na svom blogu samo pljujes i potenciras jednu stanu-onu koju uslovno mozemo nazvati nacionalnom. Ne pratim tvoj blog od pocetka, ali ne secam se neke tvoje kritike pogresne politike LDP-a i sumnjivo stecenog bogatstva njegovog lidera, ostrascenosti i arogancije Nikole Samardzica na primer (kolika li je samo budaletina taj covek mogli su svi da se uvere u Utisku nedelje), nakaznog fizickog izgleda Teofila Pancica (a cesto si negativno i posprdno komentarisao spoljasnost onih koji ti nisu po volji), netolerancije i nekulture Pere Lukovica, intelektualne plitkoce i mutavosti Sonje Biserko, elementarne nepismenosti i prostackog seksizma Marka Vidojkovica...itd. Da li ti sve te osobine tih ljudi zaista ne vidis ili samo namerno gledas u drugu stranu? Da li je ipak lakse oplesti po Vukadinovicu i Antonicu, ismejavati Velju Ilica i drzati pridike iz gradjanske neodgovornosti nesrecnom Fedji iz BS-a?

Voleo bih da mi iskreno odgovoris na sledece pitanje-da si se isto tako vozio i da si umesto Fedje u identicnom zlocinu na delu uhvatio npr. Vladu Divljana, da li bi pozurio da nam to odmah opises na blogu ili bi celo iskustvo precutao i zadrzao samo za sebe?

Ivan Bevc је рекао...

Očito me ne čitaš redovno. Većinu spomenutih sam kritikovao na ovom blogu...daleko od toga da sam se uvek slagao sa LDP stavovima...

A ovo o nečijoj fizičkoj nakaznosti...well, moralna nakaznost je mnogo gora i njom se treba baviti...ako sam i komentarisao nečiji fizički izgled to mi ne služi na čast...uostalom, baci pogled na Teofilov tekst na temu osude bilo čijih poseta bilo čijim kućama u cilju iskazivanja neslaganja...imaš u jednom od poslednjih brojeva Vremena...

I, da...naravno da bih isto napisao za Divljana...sa mnogo više gorčine...ali poenta jeste u tome da su šanse da V.D. to uradi ipak manje...

Aleksandar Maćašev је рекао...

Cek', bre...
mi se ovde ne razumemo. Ko se slaze, cita. Ko ne, cita nesto drugo.
Ovo je PRIVATNI blog i autor moze da bude pristrastan, nepravedan itd... koliko hoce. Koliko je to, procenite sami.
Za razliku od javnih servisa koji uzimaju harac i ni ku*cu ne sluze. Osim onog drugog dela iz startegije poznate kao "'leba i igara".

Aleksandar Maćašev је рекао...

Jos jedna napomena (vec pomenuta, ako se ne varam):
Zasto svi koji se ne slazu (sa cim god vec) ne postave svoj profil kao javni?
Stanes lepo na crtu sa imenom i prezimenom, pa stanes i iza svojih stavova.