среда, 23. мај 2007.

PRAVDA JE ZADOVOLJENA?

Ma koliko jednim delom bio zadovoljan što je sud odredio maksimalne kazne za Ulemeka i Jovanovića ne mogu da se otmem utisku da je ovo samo prvi deo priče čiji nastavak bih voleo da vidim. Lepo je što će ovi banditi ostatak svojih bednih života provesti iza rešetaka, valjda je ovo početak boljih vremena u kojima će zločinci biti u zatvoru, a normalan svet bezbedan na slobodi, no, riba smrdi od glave i dok se ta glava ne nađe iza rešetaka posao nije završen.

Hoćemo li dočekati da se i njemu i njegovima sudi? Stariji je nego što izgleda, pazite samo da na kraju ne bude kao suđenje Artukoviću, senilni starac balavi u sudnici i tek ponekad zlo bljesne iz njega.

4 коментара:

Анониман је рекао...

Problem je u kapacitetima-onih koji misle da sude i zatvorskim-nedovoljni su!
A sve dok ima frizera koji farbaju nase vodje i vodja koji se farbaju nije nista gotovo...i tako jopet nas farbaju...

Ivan Bevc је рекао...

Ja bih pre rekao da nas koji treba da stvorimo političku klimu da im se sudi nema dovoljno.

Al, što reče Milutin Petrović, zemlja u kojoj Ivica Dačić ima više glasova od Čede nije ništa dobro zaslužila.

Анониман је рекао...

@Ivan, slazem se, Srbija u kojoj zivimo je Srbija koju smo zasluzili. Ovo je pravo lice Srbije. Radikalno, socijalisticko i ...kako god vec... Naravno da pravda nije zadovoljena i plasim se da sve nije gotovo. Sa druge strane, tesi me cinjenica da ima mojih istomisljenika.

Ivan Bevc је рекао...

Draga moja, istomisljenika ima...mada mene i dalje intrigira ona tiha masa od par miliona koja nikada ne izlazi na izbore...i plasi me takodje.

Mozda je Marko Jankovic (Focus radio) u pravu, mozda su oni zaista vecina, a mi samo primetniji..