понедељак, 4. јун 2007.

PROMOCIJA ROMANA "NASLEĐENI GUBITAK"

Prošlog četvrtka (31. maja) u bašti restorana Indian Palace održana je promocija romana Nasleđeni gubitak autorke Kiran Desai. Roman je stvarno izuzetan, oni koji su uživali čitajući Ruždija ili Arundati Roi (Bog malih stvari) voleće ovu knjigu koja je, uz to i dobitnik Bukerove nagrade za prošlu godinu. Pošto je moja malenkost uzela učešće na ovoj promociji (bio sam najavljen kao kultno ime mlađe generacije književnih kritičara!) imam čast da sa vama podelim par fotografija koje prenose atmosferu sa ove uspešne promocije na kraju koje smo uživali u fabuloznim specijalitetima indijske kuhinje.

Na slikama desno: moja malenkost i Ambasador Indije i moja malenkost u zanosu držanja (na svu sreću kratkog) govora o knjizi.

p.s. hvala ljudima iz izdavačke kuće Mono&Manana što su mi ukazali čast pozvavši me da budem deo ove promocije

11 коментара:

Goran Miletic је рекао...

Ma baš si lepo ispao na slici... a i lepo su te najavili :)))

Ivan Bevc је рекао...

Najava je bila zabavna, nit sam mlad nit sam (o)kultan...a ispao sam dobro, bolje nego obicno kad ispadnem onakav kakav zaista jesam.

Goran Miletic је рекао...

Skromno, skromno :))))

Ivan Bevc је рекао...

...nazalost realno.

Анониман је рекао...

Treba stici i dostici.
Lepe fotke, nrc. mi se dopada stav:)
Sta znaci onaj dlan usmeren prema publici?

Skupljamo lektiru za leto.

Goran Miletic је рекао...

Stav na drugoj slici znači otprilike "Ljudi, knjiga je zaista dobra"...:))

Ivan Bevc је рекао...

Otvoreni dlan koji poručuje: nema laži, nema prevare.

Анониман је рекао...

Postao si drugar sa ambasadorom Indije, sto je fin potez - kreiras politicke veze u pravim godinama. Mada supruga doticnog gospodina voli klub maska ciji je redovan gost narocito dok su sredom izvodile tacke zamamne plesacice sa zmijama i mladi piromani uz strasno dobar ambijentalni tehno. Onaj dlan mi deluje kao da si upotrebio silu(force) master Yoda.

Ivan Bevc је рекао...

Ha, ha, ha...dobar komentar.

Daleko sam ja od mastera Jode, tek sam pripravnik za Džedaja koji balansira i čuva se tamne strane.

Goran Miletic је рекао...

Mlad si još, ali se oseća Sila u tebi ...

:)))))

Ivan Bevc је рекао...

Sila ume da prevari gospodaru Gorane.