петак, 7. септембар 2007.

HAPPY FRIDAY I DAN POSLE

Ne, neću ići na Mondayse, znam da ste to prvo pomislili, celokupan line-up prvog dana rogatog festivala mi je prilično nezanimljiv sa izuzetkom klinaca koji praše na početku i koji će verovatno svirati za 200 ljudi, što je duplo više nego obično, a i čuće se na dobrom razglasu, Rajder i ekipa mi nisu dali neki poseban razlog da samo zbog njih (Geri Mur? Ne zajebavajte.) platim kartu.

Sutra je već bolje, trebalo bi ispratiti Repetitor, momke koji su nam osvetlali obraz na art&music festivalu u Puli i suvereno pobedili konkurenciju. Obnovljeni Playboy verovatno zvuče dobro mada nisu moja šolja neskafe, Let 3 ne treba propustiti, s obzirom na vreme verovatno će biti u kožusima i šubarama, valjda Velja Ilić svrati da ih vidi kako bombardiraju Srbiju i Čačak.
Ian Brown je vlasnik jednih od onih vokala koji su mi obeležili život. Stone(d) Roses mi nisu bili najomiljeniji bend kada su bili u naponu ali prvi i deo drugog albuma su izdržali test vremena i čak dočekali da Klaxons osvoje Mercury nagradu albumom koji je čista posveta Madchesteru. Čovek nakon Rosesa ima sasvim pristojnu solo karijeru, propustio sam njegov nastup na Exitu, eto, došao mi je na noge, bilo bi nepristojno ne pustiti ga u kuću.
Cane i ekipa će mi dobro doći da malo odmorim i odmerim ih sa pristojne distance, a Rundek je uvek premija s obzirom da nešto opuštenije i setnije teško da postoji na ovim meridijanima. Drag mi je i jer se ne oslanja samo na (fenomenalni) Haustor katalog već izbacuje sasvim fine albume od kojih je poslednji možda i najbolji. A i kada izvodi "stare stvari" to su uvek novi aranžmani, varijacie i sveža iščitavanja.

Laibach? Uf...ne znam kako to izgleda na otvorenom prostoru, a i biće već dosta kasno...mada moćni Kalemegdan može da bude dobro poprište za izvedbu himni sa poslednjeg albuma.
Koja je dobio kosku, sviraće na kraju, verovatno pred tek nekoliko hiljada pijanih zgubidana ali svako jednom primi kosku, a srpski bendovi toliko da mogu da sastave skelet dinosaurusa.

Vidimo se u subotu, nemojte da vam nešto lošije vreme pokvari zabavu, ipak su koncerti najbolji provod koji je smišljen.

Još jedan razlog za zadovoljstvo je i što je danas ponovo krenuo Peščanik. Uhvatio sam samo kraj u kome Nenad Prokić fino secira našu sadašnjost sa posebnim akcentom na delovanje Crne ruke koja nam na ovaj ili onaj način nabacuje omču oko vrata već više od 100 godina. Sutra ujutru je repriza, a sledeće nedelje na sajtu B92 biće i transkript. Da ne bude da niste znali.

8 коментара:

Анониман је рекао...

U normalnim okolnostima uvek bih otišao da gledam Mondayse, ali pre godinu i po dana sam bio u Undergroundu kad je Shaun Ryder došao sa nekim trećerazrednim DJ-om i pod firmom svog imena nam puštao pesme Mondaysa, Stone Roses i Oasis sa diskova.

Ja u životu nisam video oduzetijeg čoveka na bilo kojoj vrsti nastupa. Stajao je iza tog momka DJ-a, govorio mu tu i tamo koju pesmu da pusti i NIJEDNOM nije pogledao ka publici, ne daj bože da nam je rekao "zdravo, de ste ljudi".

Sve u svemu, nepristojna engleska protuva sklona intoksikaciji. Najviše mrzim kad mi se tako zgadi neko čijih diskova kod kuće imam brda, ali šta da radiš...

Pozdrav, nastavi sa dobrim tekstovima!

Bogun

Ivan Bevc је рекао...

Ali potpuno isto sam čuo od drugara danas, kaže da ih je sve napravio magarcima. Ian Brown je ipak nešto drugo, čovek je pevač i autor, ima dobar bend iza sebe i kapiram da će biti fin festivalski nastup od 1:15 minuta, 10tak solo i 5 ST stvari i meni dosta.

Pozdrav i tebi, hvala.

- је рекао...

gledala sam danas neke skorije snimke Mondaysa, veliki je smor, a gari pevac je visoko alkoholizovan


a ian brown je dizelas pravi, ali ga i takvog volimo :D steta sto ne mogu ici

Анониман је рекао...

Ništa ni od jednog ni od drugog. Gazam grožđe u subotu :) u podrumu kod čika Milana. I nekako, mi sve to izgleda bez veze u odnosu na ono bure.
Sem Peščanika.
Čekam transkript.

Ivan Bevc је рекао...

Nemoj tako Etotako, pa zar ti ne bi srce zaigralo u momentu kada bi Let3 zasvirao Dijete u vremenu ili kada bi Brown zapevao refren pesem Made of Stone?

Анониман је рекао...

Ma naravno da bi, ali mi se fokus malo izmestio ka vinu ove godine. Čeka se dobra berba. Pa krv već unapred radi :))

Анониман је рекао...

E, da...

Ni ja nisam bio na Exitu te godine, ali sam naknadno gledao snimak koncerta na onim RTS-ovim emisijama ...

I snimio sam taj Ian Brownov nastup na VHS i recimo da sam bio u šoku koliko je čovek falširao na Stone Roses pesmama. Ne znam dal je možda bio prehladjen, ali ono nije valjalo.

Bogun

Ivan Bevc је рекао...

eh vino...moja slabost :)

Glede falsiranja Iana Browna to sam i ja primetio, a onda sam od ljudi koji su bili tamo cuo da je zvucalo odlicno...fakat je da nasa TV kada treba da odradi neki prenos ili snimak ne ume to da odradi... od ljudi koji su gledali Franc Ferdinand na TV sam cuo pljuvanje, a bio sam tamo i video nastup koji tesko da moze da bude bolji.