Magazin za koji mirne duše mogu da kažem da predstavlja vrh aktuelne svetske magazinske produkcije i medij koji ima savršeno isprofilisan stil i koji već godinama ide ispred svog vremena je Wired. Okrenuti budućnosti u svakom smislu, moderno dizajnirani i prelomljeni, autori Wireda su pomerili granice publishinga i dokazali da časopis može biti orijentisan ka oba pola i da parfemi, garderoba, stajling, lajfstajl i ostali "imperativi" nisu obavezan sastojak za stvaranje magazina.
Njihov web site www.wired.com je sjajno mesto, kako za čitanje delova magazina tako i za praćenje dnevnih članaka i tema.
Poznati hrvatski bloger i kompjuterski znalac Boris Ličina (www.borja.org) je pokrenuo nešto što bi se moglo nazvati hrvatskim Wiredom, magazin PlanB, pilot broj je izašao letos, nažalost nisam uspeo da dođem do njega, broj 1 bi trebao da osvane uskoro i nadamo se da će jedan mali deo tiraža završiti i ovde, u mrskom Bizantu :)
Beše u Srbiji svojevremeno jedan pokušaj, magazin se zvao Žica (kako originalno) ali propade relativno brzo. Želimo Borisu puno sreće i da mu PlanB uspe.
Пријавите се на:
Објављивање коментара (Atom)
- Create your own travel map or travel blog
- Visit TripAdvisor.com
4 коментара:
...časopis može biti orijentisan ka oba pola i da parfemi, garderoba, stajling, lajfstajl i ostali "imperativi" nisu obavezan sastojak za stvaranje magazina.
Nema magazina bez ovih "sastojaka", bio sam urednik jednog takvog i redovno mi stiže Wired već par godina i ako se malo bolje pogleda - ima svih ovih navedenih sastojaka, a orijentisan je prvenstveno na muški pol. MAgazin profilišu čitaoci, ili tačnije rečeno oglašivači.
Sećam se Žice, čak imam par brojeva. Lep pokušaj, ali sa puno manjkavosti.
Zdravo Gorane, dobrodosao :)
Mozda se nisam dobro izrazio, ima toga, naravno, ali nisu dominantni...a i kada je tekst o napr. automobilima to je ipak drugacije nego u drugim magazinima.
Muskarci generalno jesu vecina, nemoguce je imati magazin sa 50:50 ali mislim da je polno ipak ravnpravniji nego Cosmo ili GQ.
Blog ti je odican.
a i kada je tekst o napr. automobilima to je ipak drugacije nego u drugim magazinima.
Jasno, niko tako zanimljivo ne može da piše pa čak i najordinarnijim stvarima, a što se tiče reklama, ako se pogleda struktura 95% su (možda i više) su usmerene na muškarce. Ali ni to nije problem, i dalje ima više onih "ženskih" magazina ;)
Nekada mi je zao pametnih zena, retko koji magazin ih tretira, 99% magazina za njih su teska budalastina. Ispada da zene ne zanima popularna kultura... Details i Esquire (da spomenem moja dva fancy favorita) mnogo vise paznje posvecuju tome.
Jel ti slucajno dopao ruku ovaj Borjin PlanB?
Постави коментар