среда, 17. октобар 2007.

ODINOV DAN

iliti sreda ... (sutra je Torov dan, niste to znali, nisam ni ja dok nisam pročitao u knjizi Američki bogovi pisca Nila Gejmena), moja koleginica Ivana ima običaj da sredom u 13h objavi kako je upravo prošla polovina radne nedelje :)

Elem, registrovao sam se na Facebook, kud svi Turci tu i mali Bekim...deluje kao simpatično mesto za nalaženje drugara i drugarica rasutih po vascelom svetu, više mi se sviđa od MySpacea na kome nikad nisam imao želju da se registrujem jer me je sekirao dok ga pregledavam, ubi me šarenilo. Odmah sam se registrovao kao član dve grupe, prva je fanovi Peščanika (dobro, dobro), a druga je ultimativno dobra, zove se "Društvo za ukidanje Kurira".

Svratite da se i tamo malo družimo.

Ako niste znali počelo je i prvenstvo u hokeju na ledu. Drugar Peca izveštava da je sinoć u Pioniru Partizan pobedio Zvezdu 4:3 u, za naše pojmove, spektakularnom meču.
Nažalost, iz samo organizatorima znanih razloga, mečevi počinju u 17h pa ni ja, ni mnogi drugi zainteresovani ne mogu da stignu na njih. Apeluj(e)mo na pametnjakoviće da pomognu sebi i umesto 300 imaju po 700 gledalaca prostom promenom termina sa 17h na 18h. Hokej je jedan od onih sportova koji stvarno mnogo bolje izgledaju uživo nego na TV-u. A ima i neočekivano jaku bazu fanova, proverite na www.hokej.co.yu.

Jel čitao neko ovo čudo jezivog naziva (Alo!) što se pojavilo na kioscima i hvali se veličinom i cenom od 9 dinara? Hoće li se pojaviti nešto što će se (moći) pohvaliti kvalitetom?

14 коментара:

Анониман је рекао...

Odlična knjiga!

Анониман је рекао...

''ALO'' novine su DNO.

Анониман је рекао...

Sumnjam da cu se uclaniti. Deluje dosadno kao apsolutno tracenje vremena i mlacenje prazne slame.

Ivan Bevc је рекао...

Djole, i TV isto tako deluje i uglavnom je to, ali vredi ponekad kada je na programu nesto kvalitetno. Sve zavisi kako ga koristis... ja sam prvi protiv gubljenja vremena na takvim stvarima (nikada nisam cetovao, visio po forumima, svracao jesam) no super je za komunikaciju sa mnogo ljudi koji su, nazalost, daleko.

Анониман је рекао...

zar nisu skype i mail bolji nacin da se ostane u kontaktu s ljudima koji zive daleko?

vookashin је рекао...

Nikada nisam gledao hokej uzivo...

Ivan Bevc је рекао...

Ne očajavaj, nije ni 99% Srba, a imaju priliku.

Kad dođeš u Bg javi se, vodićemo te u Halu Pionir.

vookashin је рекао...

Balsa Brkovic je jako inteligentan, prilicno obrazovan, ali i netalentovan pisac. Novi crnogorski pisci su kao stado ovaca, a on im dodje kao vodja. To je kompleks Brkovica. Takav mu je i tata. Inace, njih dvojica nisu u dobrim odnosima jer se ne mogu dogovoriti koji je bolji. Malo bolesno, ali jbg. Da bi pripadao tom krugu, moras da budes Crnogorac, sto kod njih znaci antisrbin ili srbomrzac. Drugi uslov je da Balsu priznajes za prvog medju jednakima. Tek kada ispunis ova dva uslova oni ce procitati tvoj rukopis i dozvoliti ti da se afirmises. Balsa, licno, ce govoriti na promociji tvoje knjige.
Ucestvovao sam na 10-ak konkursa za kratku pricu, sirom ex YU. Prosao sam, bukvalno, na svim, tako da sam zastupljen u hrvatskim, bosanskim i srbijanskim zbornicima ili casopisima za knjizevnost i kulturu. Samo me nema u crnogorskim, samo u CG nisam dovoljno dobar...Uvijek su u ziriju Brkovic, Spahic, Nikolaidis, Becanovic, ako je konkurs u pitanju. Sto se tice casopisa, pretpostavljate ko ih uredjuje.
Kada sam rekao Balsi da je fasista, njegovi poltroni su prestali da mi se javljaju...
Prezime mu je prilicno pomoglo u karijeri, mozda odigralo i presudnu ulogu.
Ivane, ovo bi trebalo da znas...
Znam da ovom komentaru nije mjesto ovdje, ali kako me upravo Balsa ovdje doveo, zasluzio je da ga pomenem... Nadam se da se ne ljutite.

Ivan Bevc је рекао...

Vukašine, pa ovde bar možeš da kažeš šta hoćeš i šta misliš. Nema veze što nije tema. Male sredine poput CG pate od tih rođačko kumovsko drugarskih šema, tu nema zbora. Meni se Privatna galerija dopala, ali ja je sigurno ne čitam kao neko ko je odande.

Spahić i Nikolaidis mi se više dopadaju kao pisci.

Hi Fidelity је рекао...

Kako je sutra torov dan? Nisam citala americke bogove :(

Ivan Bevc је рекао...

Vrlo jednostavno, Wednesday je izvedeno iz Vodinov (Odinov) dan, a Thursday je Torov dan.

vookashin је рекао...

Ognjen je najtelentovaniji. Ponekad popijemo kafu, naravno krijuci, jer on finansijski zavisi od Balse. Radi kao njegov zamjenik u redakciji za kulturu. Nikolaidis je bolesnik...

Aleksandar Maćašev је рекао...

kad smo kod novina, evo sta mi je pristiglo nedavno:

"Agencija za novinsko-izdavacku delatnost NAISS PRESS iz Nisa uskoro pokrece novi nedeljnik TREND, najtiraznije novine ne samo

Srbije vec i jugoistocne Evrope, novine bez - remitende.

Sedmicni tiraz TRENDA bice 1.000.000 (milion) primeraka, a po ekskluzivnom ugovoru sa Javnim preduzecem PTT saobracaja "Srbija" postonose ce ga isporucivati direktno u domove sirom Srbije, kao - besplatne novine.

Kako nam je imperativ da nedeljnik sa takvim tirazom mora da ima i ubedljivo najbolje graficko resenje i prelom, odlucili smo da otvorimo "brzopotezni" Konkurs za izradu kompletnog grafickog izgleda novina. "

Jel izasao prevod "Fragile Things", zbirka kratkog svega i svacega od N Gaimana?

Анониман је рекао...

Vukasine, srecno, ne daj se tim sitnim dusama i budalama, pisi ono i onako kako osecas i kakav poriv imas, i dodji u Srbiju, brate.
Pusti g..na u slivnik.