понедељак, 10. децембар 2007.

...ONAKO

Naslov je najbolji pokazatelj kako se osećam ovog jutra, kako mi svet izgleda kroz prozor kuće, kola, kancelarije (KKK). Nisam metereopata, ne bole me kosti ili glava kada se menja vreme, kada padne pritisak...više delujem na vizuelnu impresiju, na sivilo ili na sunce.

Za 17 dana krećemo u Pariz u kome ćemo provesti 10 dana. Užasno se radujem tome, mada dobar deo mene želi da umesto odlaska iz velikog zagušenog grada u mnogo veći i zagušeniji (mada hiljadu puta lepši i zanimljiviji) izabere neku mirniju, egzotičniju destinaciju...ako se već nema para za neku zemlju gde je sada leto, a ono bar za neki mediteranski gradić u kome nema mnogo ljudi, gde miriše more i proleće se gotovo može zamisliti tokom sedenja u bašti lokalne kafane dok sunce podiže temperaturu iznad desetog podeoka.

Ipak, dok još imamo snage, volje i interesovanja treba birati velike gradove i gubiti se u njima nekoliko dana, zamišljati da tu živiš, šta bi radio kada bi ostao, da li bi i tada bio tako magičan ili bi ga pritisak svakodnevice učinio isto ovako sivim.

Muzeji, knjižare, galerije, kafei, restorani, spomenici....Pariz nudi sijaset čudesa, jedini put sam bio pre skoro četvrt veka ali se još uvek živo sećam nekih detalja....još ako nas vreme posluži biće to lepih 10 dana.

Gde ćete vi za praznike? Zgodno se namestilo, sa par slobodnih dana pride imate 10tak vezanih (29.12 - 07.01)...samo nemojte da budete u Beogradu, idite negde i odmorite se...i učinite uslugu onima koji ostaju, neka se i oni odmore od vas.

11 коментара:

Анониман је рекао...

Ja sam u Parizu pre dve godine zbog posla provela 2,5 meseca i potpuno sam se zaljubila u njega. Pariz je divan veliki grad u kome covek moze bas lepo da zivi i uziva. Malo ti zavidim sto ces tamo za N.g., mada cu ja tada biti na putovanju po Meksiku( malo Meksiko siti i okolina, a malo Jukatan). Jedva cekam!

Анониман је рекао...

vazi, batice, putovacu. samo mi pozajmi 500 eura

Ivan Bevc је рекао...

Hej Sue, caos...bas je dobra ta Mexico prica, svi koji su bili su se totalno primili na zemlju...uzivaj...koliko ostajes?

popkitchen је рекао...

Bila sam u Parizu nedelju dana pre nego sto sam doshla ovde, stvarno je prelep grad (mozda malo previshe ushminkan za moj ukus, ja umem da cenim in-your-face gradove). A ponuda je neverovatna, zao ti da se zakopash u muzeje, a sa druge strane sva kultura ovog sveta je tamo.

Za NG, Beograd, i iskreno se tome radujem.

Bon voyage...

Анониман је рекао...

Dok josh mozes da ides a ne teglite pelene, go for it! :)

Sve to treba pronjuskati, videti, omirisati, zapamtiti, u secanja urezati, doziveti...
Ako se moze.
Ako se ne moze, ne treba se na glavu nasaditi :)

Praznici...nema se pojma gde ce se provesti.
Mirise na atelje...i iskljucene telefone. Cini mi se!

Анониман је рекао...

Ja ostajem u Moskvi do 6og januara. Dolaze mi drugarice, pa cu malo glumatati vodica. Bice to aktivna nedelja maksimalno. Nova godina me kao takva ne interesuje, tako da kod mene nema doceka (pogotovo sa pijanim rusima). Posle toga od 6-og do 13-og Srbijica...Beograd, Novi Sad...i sto kaze popkitchen, iskreno se radujem.

Aleksandar Maćašev је рекао...

Da, i ja sam dosao u Beograd za "praznike" (to mu dodje pola decembra i ceo januar :) I zakacio nevidjenu prehladu.

Veliki i divni gradovi, cini mi se, izgube svoju auru, ako se pretvore u svakodnevni habitat. No, zato treba stalno putovati. Ili bar menjati svakodnevnicu.

Ivan Bevc је рекао...

Hej, pa ti si stigao!! Javi se kad ozdravis.

Анониман је рекао...

Metropole Srednje Evrope su carobne za Novu godinu. Meni je najcarobniji bio docek 21. veka u Budimpesti. Ruska hladnoca, pola miliona ljudi na Vacio trgu, maskirani Madjari, gomila stranaca... Predivno. Nije lose bilo ni pre mnogo godina u Barseloni, preko crkvene Te Ze organizacije (Ivanu kao nepopravljivom ateisti se ovo ne bi svidelo:):)

A ove godine, pa u mojoj maloj vojvodjanskoj varosici uz kucnu klopu i Prljavog Inspektora Blazu na trgu

Анониман је рекао...

Evo jednog zakasnelog odgovora... U Meksiku ostajem tri nedelje, ali mislim da je i to malo za sev predvidjene aktivnosti :-)

Milena је рекао...

Muz i ja smo resili da se ove godine sklonimo od guzve i spektakla. Zakupili smo kucu na obali jezera Lugano. U planu je vecera pored kamina i crno vino. Dakle, za sam docek smo solo, a posle ocekujemo da nam se pridruzi par prijatelja.