понедељак, 21. април 2008.

BISTRINA

Jel znate onaj osećaj kada se bistar dan poklopi sa bistrinom u vašim mislima? Cijenim da je razlog za taj osećaj tok jučerašnjeg dana. Oko 15h sam konačno stigao na Supernatural festival...beše malo gužvovito...na kraju se nadišeš izduvnih gasova da bi stigao u prirodu al dobro, ajd sad...moglo se to sa saobraćajem i bolje organizovati. Kada sam konačno stigao video sam da je vredelo truda, prostor kod Hajdučke česme je stvarno super, tada je bilo nešto preko hiljadu ljudi, razbacanih po travi, dosta dece, leteli su frizbiji i projektili za badminton, kotrljale se lopte...milina.

Program nisam pratio sa prevelikom pažnjom (izvinjavam se izvođačima), odvojio sam uvo na Autopark i pomalo na Petrol...bilo je dosta drugara pa se uglavnom pričalo i smejalo. Primetili smo još jedan nonsens: nakon eko festivala ostaće armagedon plastike i raznoraznog đubreta, delom jer smo nekulturan narod, ali mnogo više zbog nedostatka kanti za đubre, video sam svega nekoliko na potezu od trista metara. Ej bre ekolozi!! O festivalu piše i Mondo: http://www.mtsmondo.com/entertainment/music/text.php?vest=94495

Nakon tri i po sata krenuh kući (u međuvremenu se nakupilo i svih 5 hiljada mladih) jer je trebalo ispoštovati drugara pečalbara koji se zatekao u Beogradu na svoj rođendan, epilog, konačno okončah dan oko ponoći. Jutros malo umoran ali bistar, priroda, ljudi, komunikacija, hodanje...bez gledanja u TV i samo kratko čekiranje pošte na netu...a sada četvorodnevni povratak u matrix i onda 10 dana slobode!!! Život može biti tako lep.

p.s. preporuka za večeras je svakako Yu Wave dernek u Šipražju koji režira misteriozni DJ dvojac Bebek Dol & Paket Avdija:
http://dobanevinosti.blogspot.com/

3 коментара:

Ognjenka Lakićević је рекао...

hvala, ivane, na ukazanoj paznji...lepo bese juce, skroz pozitivno...:) ali kad sam videla opet ono djubre kao prosle godine, skapirala sam kako se svest ljudi slabo menja, do nje kao da nista ne dopire...loveless

La је рекао...

Super je bilo i ove i prosle godine. Nekako NORMALNO.

Sunca Sin је рекао...

bas mi je zao sto nisam bio...