петак, 11. април 2008.

TIME TRAVELER

Samo da se zapljunem da sam stigao, živ, zdrav, ne baš prav (iskrivio se u sedištu automobila). Jučerašnji dan je bio jedan od onih koji potvrđuju koliko u stvari može da se postigne za jako kratko vreme. Neke okolnosti su mi išle na ruku, nije bilo gužve na putu te sam oborio sopstveni brzinski rekord i od centra Beograda do centra Ljubljane stigao za 4 i po sata!

Ručao u Ljubljani, večerao u Zagrebu - u lepom restoranu u Tkalčićevoj ulici, slatkom korzou iza katedrale, fuži (domaća testetina) sa tartufima, ukusni kao u Motovunu, pa onda šparog sa kozicama i jajima (egzotična kajgana)...i za kraj u maskarpone sa šumskim voćem čašica mirisnog Muškata. Jeste, ex-yu takođe voli da poslove završava u restoranima, nisu jagnjeće brigade ali tartufske jesu.

Legao u pola tri noćas...zaspao istog trena. Jutros me dočekali plakatići Tome i Voje (aman promenite sliku, čovek više ne izgleda tako) uz slogan "Otadžbina pre svega". Zvuči opasno...znate već, čim vam neko pomene patriotizam proverite da li vam je novčanik na mestu.

Fenomen ovog putovanja: Hrvatska i Slovenija kada idete ka njima izgledaju nikad bliže. Srbija, kada se u nju vraćate, nikad dalja.

3 коментара:

Анониман је рекао...

"Fenomen ovog putovanja: Hrvatska i Slovenija kada idete ka njima izgledaju nikad bliže. Srbija, kada se u nju vraćate, nikad dalja." - Tacno, kao i cinjenica da cim predjete granicu ka tamo voz je nekako cistiji, cim je predjete u povratku - odmah je prljavo i vidite gde ste. I svi nasi koji rade tamo pricaju o redu i cistoci, a cim ovde izadju iz svoje nove "mecke" - pljunu.

andja је рекао...

Drugari radikali, originalnost pre svega! I cika Adolf je imao slogan "Deutschland ueber alles"...i svi znamo kako se to zavrsilo

Mina је рекао...

Malo odstupanje od teme.Podsetio si me naslovom na "Time Traveler's Wife" carobnu knjigu koju je neko rogobatno preveo kao "Vremeplovceva zena" u izdanju Lagune.
Ja sam je srecom citala u originalu, i uzivala sam.
Zanima me da li je neko od vas citao?
Pozz