среда, 2. јул 2008.

SVIRKA CIRKA DIRKA

Ko nije pazario, nabavio, od starice ili mlađeg maloletnika oteo ili na neki već način nabavio ulaznicu za Green Fest neka to učini danas.

Jes da je prošli Green Fest ostao upamćen više kao mud fest ali ovaj put smo bar od kiše sigurni. Em neće pasti, em je u Areni.

Za ove ostale ne mogu da garantujem ali Franz Ferdinand i dan danas u konkurenciji više od 100 svirki koje sam gledao stoji u mojih top 5 (u dobrom društvu The Cure, Rammstein, Blondie, Nick Cavea...) a sada imaju i novi materijal + Arena je vrlo akustična pa se sa pravom nadam još jednom oduvavanju.

I mojne da se neko pravi pametan pa da ih gađa kikirikijem.

FF kreću u 23h. Znači vidimo se tamo oko pola 10 da uz CH popijemo par piva i psihički se spremimo za pop heroje.

2 коментара:

vladimir је рекао...

U pravu si, Franc je jedan od najboljih bednova za zivu svirku koje sam ja ikad gledao.

Jos uvek mi u glavu prasi ona njihova svirka od pre dve godine sa Egzita

Unknown је рекао...

Svirka na Exitu je bila strava. Zao mi je sto necu na ovaj Green Fest. Meni bilo super na Pepersima.