четвртак, 3. јул 2008.

GOOD VIBRATIONS

FF su bend koji bih opušteno mogao da gledam jednom godišnje, bez da se smorim. Dobro je Arena sinoć izgledala, nešto preko 10 hiljada ljudi, izvrsna ventilacija, dovoljno šankova... na ozvučenje bih mogao da imam malu zamerku jer fakat je da su se FF bolje i čistije čuli na EXIT-u, a i da je Nick Cave imao bolji tretman od ton majstora... sve ostalo sjajno. Ušli za minut, izašli za 5 (jedan izlaz je premalo, iz nepoznatog razloga bočni nisu u funkciji), videli Cypress Hill koji su bili simpatični i pružili sat vremena solidne "svirke". Ali rock and roll je rock and roll i FF su još jednom dokazali neprikosnovenost čiste rock svirke. Hitovi + nekoliko novih stvari (od koje su bar dve sigurni gospodari top lista), neviđena energija i usviranost.... ljudi se lože na to što rade i odlični su u tome, jedan su od najboljih (ne samo)live bendova ovog trenutka i super je što smo se u to još jednom uverili.

Sledeće godine molim sledeći line up:

18:30 Repetitor (imaće album do tada...valjda)
19:30 B52s (da mi matori zaigramo)
21:00 Amy Winehouse (ako bude živa i sa oba plućna krila)
23:00 Killers (ako ne obriju brkove)

sve ovo na ušću, naravno.

5 коментара:

maare је рекао...

pravi rokenrol ce biti veceras.

PROCEDURA је рекао...

jes VALA

Анониман је рекао...

Dolazim u 21:00 i ostajem do ponoci !

elektrokuhinja је рекао...

Ijao Amy, ijao Killersi, ja ih cekam na exitu vec godinama, a ovi nikako da se sete da ih zovnu.

Ivana је рекао...

Ivane,
Morala sam :-) Iako sam rekla da ne ostavljam komentare na blogovima: BRAVO CARE! Ti si moj alter ego! Sva sreća što ti pišeš pa ne moram ja:-)
Line up je magičan, dinamičan i fantastičan! Hoću i jaaaaaa! Pozzz, Ivana