среда, 12. децембар 2007.

OČERUPAN SLAVUJ

Naslov je bez veze ali bilo je jače od mene...ceo život čeznem da tekst naslovim nečim tako bombastičnim, u stilu naših (naročito sportskih) novinara....ali ipak nije skroz bez veze, ima veze sa vešću koja me je sinoć nasmejala do suza.

OPLJAČKAN MIROSLAV ILIĆ!
Dok je popularni pevač narodne muzike Miroslav Ilić održavao spektakularan koncert u beogradskoj Areni, kojim je obeležio 35 godina na estradi, ali i proslavio svoj 57. rodjendan, lopovi su u to vreme poharali njegovu kuću u Beogradu i odneli 100.000 evra i zlatan nakit.

Stvarno smo nisko pali, čak ni legende više nisu sigurne, slavuj iz Mrčajevaca nije zaslužio da se ovako zloupotrebi njegova bombastična najava da te večeri nikoga neće biti kod kuće. Lopovi su izgubili i poslednje zrnce poštenja.

A sada prelazimo na vedrije teme. Naši drugari iz društva ljubitelja fantastike Lazar Komarčić otvorili su sinoć Beokon, festival fantastike. Sajt je www.beokon.com klikom na plakat idete na program koji svoju kulminaciju ima tokom vikenda. Otiđite i bićete prijatno iznenađeni, fanovi ovih "čudnih žanrova" nisu tamo neki frikovi (ima i takvih) već neki fini momci i devojke.

13 коментара:

Анониман је рекао...

Ne vidim sta je tako smesno sto su coveku ukrali zivotnu ustedjevinu. Mozda ti je smesno jer ne volis njegovu muziku pa mislis da je to i zasluzio. Ili je smesno sto je novinarima rekao da nece biti nikog kod kuce? Pa i ti najavljujes svako svoje odsustvo na blogu.

Анониман је рекао...

Kada Miroslava Ilića pljačkaju ja ne zatvaram oči!

Анониман је рекао...

Nije jedini, izgleda:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/merseyside/7140110.stm

Stefan је рекао...

Normalni smo mi na beokonu :)
Svratite za vikend ili u petak uvece :)
Necete se pokajati

Анониман је рекао...

a baš mi se išlo na koncert... Dobro je da ga nisam video uživo, sad bi mi ga bilo žao..

BUDALETINA!! ČUVA STO SOMA U KUĆI, PA I TREBA DA GA POKRADU
Jebeš zlato ali sto hiljada? Pa mogao je komotno 500 evra svakog meseca od kamate u pdže, samo da je otišao do prve podružnice na ćošku!

Ivan Bevc је рекао...

Ma to sam i ja pomislio...covek je stvarno blesav, a tek da je ulozio dok je bila nedelja stednje pa su davali 10% na godisnjem nivou...ne bi morao ni da peva...

Анониман је рекао...

Omiljenog li srpskog sporta: uvek okrivi zrtvu za zlocin

Анониман је рекао...

Jos ce ispasti da posten narod treba da se izvinjava kriminalcima sto ih PROVOCIRA.

Анониман је рекао...

meni je najsmesniji lepi Cheda koji ode na koncert the Slavuja da skuplja glasove za stranku.
samo se pitam jel se otkachio i zapevao:
Jaaaaaa saam roodjennnn
u cveeecu liivaadaaa
cuvaah stadaaaa...

Анониман је рекао...

Niko ne krivi zrtvu zato sto je pokradena, a nemoj da ste naivni sto soma zaradio za 35 godina na estradi??(...estrada mu je mati show business mu je caca...).
Mozda je tih sto hiljada koristio da pali cigarete po kuci, ako taj po svajcarskama nije godisnje uzimao po pedeset sezdeset hiljada niko nije. Lepa Lukic sve spuca u kockarnici i po jack danielsu, Mira Skoric sve spuca u nos, a ovaj bar nema znane poroke. Ko zna koliko Miroslav ima u obveznicama Bundesbank i na racunu nekog faisena. Pa Zove se Miroslav, nijedan Miroslav nije naivan...

popkitchen је рекао...

Pretpostavljem da je vest sa BBCa (link ne radi) o zeni Stevena Gerarda kojoj su upali lopovi u kuchi dok joj je muz bio u Marseju. Chitala sam danas da se ista stvar dogodila i josh nekolicini igracha Liverpoola i to bash kad su igrali Ligu shampiona. Srpski lovovi samo prate primer.

Анониман је рекао...

Ovaj link bi trebalo da radi:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/merseyside/7140110.stm

Stefan је рекао...

Vezano za sve ovo:
http://www.mtsmondo.com/entertainment/vesti/text.php?vest=80021

"Odakle vam to da mi je ukradeno 100.000 evra!? To apsolutno nije tačno i ne znam odakle bilo kome taj podatak. Ama baš nikome nisam rekao šta mi je iz kuće nestalo. Rekao sam da sam imao 'kurčevite posetioce' u mojoj kući dok sam držao koncert u Areni. U kući sam zatekao opštu premetačninu i bilo mi je veoma loše kad sam sve to video", kaže Miroslav Ilić za "Press".