четвртак, 24. јануар 2008.

LETIM, SANJAM, PIŠEM

Događaji me stižu i prestižu...juče sam bio u Zagrebu na jedan dan, imao sastanak, opet sjajno ručao (hobotnica pod pekom), stigao do Bg za opet rekordnih 3:10 minuta, i već jutro slušam brdo informacija: Ana prošla u finale (bravo!), Jelena ispala (bravo i za nju!), Selja i Koštunjavi kao ucenjuju Tadića, a on im kao odbrusio, a u isto vreme Mihajlov i Radujko su već u Moskvi i dogovaraju proviziju za srećnu porodicu. Paralelno sa tim Toma "Gravedigger" pokazuje sve veću nervozu koja rezultira time da mu izleću određene "misli" kroz koje možemo da naslutimo kako bi izgledalo njegovo predsednikovanje: prvo bi amnestirao stotinak bandita, valjda da ojača stranačku infrastrukturu.

Stiže info od MM da Nick Cave and the Bad Sees nastupaju u Areni 4. juna ove godine, to je sjajna vest, posle 20tak godina jedan od najvećih ponovo u Beogradu. Nije se prodao, a sviraće pred 10 puta više ljudi nego prošli put, to je mera kvaliteta.

U novom broju Betona nemilosrdni Saša Ćirić obračunava se sa novom srpskom kritikom, a jedna od žrtvi sam i ja. No, u odnosu na ostale "bezube lavove" prošao sam dobro. Komadanje Bevca čitajte na: http://www.elektrobeton.net/mixer.html#37

Sutra u cik zore (u pet) počinje moje novo putešestvije: idem na poslovni sastanak u Rumuniju, autom do Temišvara, avionom do Bukurešta, busom do Poiane Brašov. Cca 12 sati puta jer iz nekog razloga ne postoji avio linija Beograd-Bukurešt. Obićićemo i Drakulin zamak (očekujem žešću prevaru) i verovatno dokrajčiti ostatke moje dobre linije posetama lokalnim restoranima. Epitaf za moj grob: ubi ga prepuna kašika.

Ako bude uslova biće ponekog posta sa Karpata, ako ne čitamo se utorak uveče.

10 коментара:

Анониман је рекао...

Samo kao info zamak kod Brasova je "rezervni" Drakulin, a pravi gde je ziveo je na severu zemlje blize Cluj Napoci i Baia Mareu. Zamak je lep, ali kad znas da je rezervni - nije to to.
Brasov je mnogo lep gradic(centar), zadrzao je duh feudalizma, a opet ima svasta da se kupi i ima cak Dva Metroa! :)

p.s. kod posete tog Drakulinog zamka, najzanimljiviji mi je bio pravi mladi lav od 100kg, vezan za klupicu u parku debelim kanapom!!!
Graciozno je setao oko klupe gledajuci nas mutno zutim ocima i skljocajuci zubicima. Mozda je Count Drakul mogao da se transformise i u neke druge zivotinjke...

Анониман је рекао...

"ubi ga prepuna kasika" - ha ha ha:))
nego, nisam sigurna koliko je nik kejv u areni adekvatno....dosla suludo.
srecan put kod grofa:)

doba_nevinosti је рекао...

Ivane, samo se opusti kad je reč o momcima sa BETONa. Još uvek pamtim njihovu kritiku filma A3 u kojoj pišu da ja "u slobodno vreme pišem drame", pošto momci očigledno ne znaju da sam diplomirani dramaturg i da mi je pisanje celovečernjih pozorišnih komada ono što sam možda i ponajviše učio na fakultetu.

Doduše za Uroša Đurića su napisali da je mali i glavat fudbalski "fun" umesto "fan" tako da, šta da ti kažem, još sam dobro prošao. A i ti. Saša Ćirić očigledno smatra da je engleski jezik podla imperijalistička podmetačina.

U svakom slučaju, sve ono što tebi spočitavaju su mnogo više njihove nego tvoje karakteristike, ta bombastičnost, neargumentovanost, senzacionalizam. Pa to važi i za ovaj tekst u kome koriste niz paušalnih etiketa za ljude koje bi u svakom ozbiljnijem teorijskom diskursu morali dobrano da objasne.

Ivan Bevc је рекао...

NA, video sam na netu da je Brasov super, nadam se da cu imati vremena da ga obidjem.

Loveless, ja bih najradije Cavea gledao u Domu sindikata, kao Silvijana...ali bi onda karta morala da kosta 10.000 dinara.

DN, ma ne uzbudjujem se uopste, svi mi od javne reci smo na raspolaganju kritizerima, a protivnik sam komentarisanja kritika od strane kritikovanih...osim ako sadrze uvrede ili neistine...ovo je njegovo misljenje i ja to postujem iako se ne slazem.

Unknown је рекао...

Ja sam srećna što će Nick Cave uopšte doći, pa u ovom slučaju nisam sklona zakeranjima oko toga gde će nastupati. A posebno mi je drago što će svirati 4. juna – tačno na našu godišnjicu braka. Što je u stvari i logičan sled događaja nakon što su nam za mladence pre dve godine svirali Depeche Mode! To se zove rock ‘n’ roll brak :)

M.M.

P.S. Kad sam saznala da N.C. svira 4. juna odmah sam zvala muža da mu saopštim dobre vesti. Pitam ga: „Znaš gde te vodim za godišnjicu braka?“ a on kaže: „Ufff, slutim Island....“
Hehe, ovog puta nije u pravu, ali i koncert je dovoljno dobar :)

Ivan Bevc је рекао...

Hahaha, nesto mi govori da cu na tom koncertu da pijem za dzabe :)

Unknown је рекао...

Mogao si i da ides na Island za džebe ;)

etotako је рекао...

Uh!
Letim sanjam i putuje mi se.
Jedine smerove koje opalim ovih nekoliko meseci su one pred spvanje.

Ali da znaš kako je super!

Snimi to tamo sve, pofotkaj.
I deder.
TRIJUMF DUHA NAD TANJIROM :)

Анониман је рекао...

Eh, Nick Cave je stvarno vest dana (ako izuzmemo trijumfe nasih tenisera). Na njegov koncert ima da se ide, ako treba, i peske.

A sto se tice Betona, pa Ivane nema brige. Kao sto si vec rekao,sve je bilo u granicama fer pleja, bili su pristojni, nije bilo vredjanja, te ni nema nikakvog razloga za reakciju.Sad vidim sta i mene ocekuje za par godina, ako ostanem i opstanem u ovom poslu kojim se i ti bavis.

Glavna briga ipak je grof Drakula:)i na njega treba obratiti paznju

Анониман је рекао...

ko je sasa ciric?