петак, 22. фебруар 2008.

DOSTOJANSTVO, PRE SVEGA

Sinoć smo svetu još jednom poslali lopticu na smeč i pokazali kako bi to naše ponovno upravljanje Kosovom izgledalo. Otprilike kao i ono ranije, kao "oslobađanje" Vukovara i Sarajeva.

Samo, nemojte da ste naivni. Ovakvi brižljivo planirani scenariji uspevali su i u mnogo kvalitetnijim državama nego što je ova karikatura. Postoje fašizmi za izvoz i oni za unutrašnju upotrebu. Prvi model smo pokušali da koristimo 90tih pa smo prošli kako smo prošli. Sada je na redu tzv. "španski model" koji ume da traje mnogo duže, otprilike onoliko koliko poživi diktator. Takve države okruženje pusti da im dođe iz dupeta u glavu, a to je ovde spor i zaobilazan proces. Pametni uče iz tuđih, budale iz svojih, a Srbi ni iz svojih grešaka.

Da vas pitam nešto. Kako se osećate dok vas sa TV-a pameti ponovo uči ona baraba Aleksandar Vučić?

15 коментара:

Ognjenka Lakićević је рекао...

osecam se jadno. mislim, osecam se jadno, generalno. sinoc sam odvezla druga u grad i provozali smo se okolo da vidim sta su uradili...zesce sam se sjebala.

andja је рекао...

Aleksandaw Vucic...pa ne znam, meni je delovalo kao "Djura ce da ti oprosti sto te je tukao"...mada ljudi koji nisu u stanju da pamte ni 10 godina u nazad ni ne zasluzuju bolje.

wtf? је рекао...

ne znam za vucica, jer imam srece da ga ne slusam, a bogami i ne gledam. ali ono sinoc, je bilo strasno. umorna sam od jada koji osecam prema onome sto sam na kratko videla sinoc, a jutros gledala i citala na netu.

Анониман је рекао...

Obraz:
Kosovo za patike

Анониман је рекао...

ma, Tv pameti nas ocigledno uci Tijanic sa novim programskim shemama...a Vucica sam prosto "okrenula"...nisam mogla da ga gledam...

Анониман је рекао...

komentar sa YouTube-a:

"pogledajte da li Vučić danas ima nove patike"... :)

vladimir је рекао...

Vidim da se juce Blog bas usijao! Sta bi tek bilo Ivane da si pustio i Anonimuse. Bilo bi stotinu komentara, ali ko zna koliko subverzivnih. Uzgred, ne znam da li znate, najnovija vest koja kruzi radikalskim kuloarima: Ruski specijalci su zapalili one punktove na Kosovu, a Rusi stoje i iza ovih demonstracija:)

Juce sam namerno sebe primoraovao da se suzdrzim od bilo kakvih komentara, da CUTIM kao sto je Andric cutao citav Drugi svetski rat, pa su ga posle optuzili za nedovoljno razvijenu patriotsku svest. Ali pomoglo je. Danas vec vise ne mogu da se suzdrzavam. Vec danas sam pametniji i razboritiji. Vreme stvarno leci sve. Sta ce tek biti kad prodje malo vise vremena. Zaboravicemo mi i Kosovo, uprkos ultranacionalistickim zaklinjanjima. Kao coveku koji je za evropski put Srbije, stvarno me boli sto ce posle svega radikalsko-desnicarske snage sigurno da ojacaju. Prednost od 2. 300 000 glasova koji su izvojevani na prethodnim izborima ce brzo da se istopi. Najveci krivci smo svakako mi i nasa nerazboritost! Donekle krivicu snosi i sama Evropska Unija. Stvarno su smradovi sto nam ako ne pre izbora, a ono bar posle kad smo stekli nuznu prednost, nisu dali nesto infuzno i konkretno, kao sto su dali kosovskim Albancima. Kockali su se sa evropskim snagama Srbije koje su izvojevale tesku i mucnu prednost na izborima, a za koje su morali znati da ce biti oslabljene sa onim sta oni spremaju za Kosovo.Nas 2 300 000 evropejskih Srba je zrtvovano od strane Evropske unije, a pecat na poraz su lupile nasa cuvena nerazboritost i manijakalna sklonost da se stvari uprskaju i onda kada nam dobro ide, a kamoli kad smo u govnima do guse.

zagyrow је рекао...

Osecam se ne-slobodno, zarobljeno, zauzeto,

Uglavnom, suprotno od slobodno. Ne znam tacno koja je to rec.

Apsolutno osecam da su Vucic i Kostunica, Ristivojevic, i takvi likovi odgovorni za taj osecaj koji poslednja dva dana imam kada idem ulicom. Osecaj da ce da mi padne nesto na glavu.

Dakle, jos jednom, ne slobodno.

http://zagyrowing.blogspot.com/

Milena је рекао...

Vladimire, mi smo u Evropi bili "faktor" kao Jugoslavija... Hocu reci da Evropa po svim osnovama trenutno nema ni razloga ni zelje za davanjem te infuzije o kojoj pricas. Ici cu tako daleko da cu reci da su se mozda i ponadali da radikali pobede, pa da mi sami konacno sebi damo pravo ime, a oni (Evropa) da nas konacno ostave da dotaknemo dno dna. U izbore se nisu mesali... To nije bilo bez razloga. Dajemo svetu sve vise aduta da lezerno opere ruke od nas. Situacija je takva da infuzija odlazi na Kosovo.

Gledam onaj link za video koji je postavio/la Mutne Iskre i toliko me je sramota da ne mogu opisati, a usput mi je i vrlo muka. To je slika nase stvarnosti. To nisu "pojedinci" kako ih neki vole nazivati i nisu "alkoholisani" gradjani kako ih neki vole pravdati, kao da alkohol uopste moze da posluzi u svrhu bilo kakvog opravdanja, a kamoli razumevanja...

nkl. је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
nkl. је рекао...

što se tiče vučića. podvlači paralelu na demostrante 5 oktobra i ovo danas. da nije sramno bilo bi tužno. nikad nisam voleo ljude koji zamenjuju teze. to je oblik od koga bežim.

Unknown је рекао...

ocajno, naravno, ono sto je jos strasnije od svega onog sinoc je moj shok kada sam danas videla dva klinca, u duksericama sa navucenim kapuljacama kako traze adekvatnu motku za razbijanje... sve se odigravalo dva metra od skolskog dvorista a oni imaju oko 10 godina, E TO JE STRASNO!

vladimir је рекао...

Milena, sve to stoji sto si rekla. Narocito su ti bile na mestu svi oni komentari o nasoj nemoci od prekljuce, pa je i to jedan od razloga sto se tad , kad je bilo najvruce, uopste nisam javljao. Pronasao sam i svoje misli u svemu onome sto si ti rekla.

Zapad ima svoju logiku i svoj tajming koji se naravno ne poklapa sa nasim trenutnim potrebama. Idealna situacija bi bila da su se strpili za jos godinu-dve sa davanjem nezavisnosti Kosova. Taman kad mi udjemo u Evropsku uniju, e onda da se to desilo. Zamislite te miline. Onda nek se bune i divljaju tad kad bismo bili tamo gde nam je mesto. Ovako, nista nam ne ide od koristi. Ni spoljni faktori, a ni nasa sopstvena glupost i varvarizam kao u stvari najotezavajuca okolnost

Milena је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Milena је рекао...

http://dnevnik.hr
/vijesti/svijet
/beograd-prosvjed-zbog-ruskog
-televizijskog-priloga-o-dzindzicu.html