петак, 29. фебруар 2008.

TAKO DALEKO A TAKO BLIZU

Tokom boravka u Barseloni, za vreme ručka (koji deli radni dan na dva dela, a traje skoro 2 sata) razgovarao sam sa kolegom koji je iz Argentine. Čovek je radio sve i svašta u rodnoj zemlji i na kraju je izgubio strpljenje shvativši da neke stvari jednostavno neće biti promenjene, bar za njegovog života, te uzeo sve što je uspeo da uštedi i sa ženom došao u Španiju. U njoj je već 10tak godina, fino se snašao (jezik je velika prednost) i kaže da mu je to bio potez života.
Pričamo o fudbalu, košarci, muzici... na moje pitanje kakva je Argentina on mi odgovara: "Prelepa zemlja, velika, bogata, sjajni ljudi, zanimljivi, obrazovani, vole život, najlepše žene, muzika, fenomenalna hrana...ali su nam političari bagra. Korupcija je na svakom koraku, svi koji su na vlasti odmah gledaju kako da ukradu što više pa je to postalo normalno i niko više ne obraća pažnju na to. Kada sam i sam počeo da razmišljam na taj način shvatio sam da je vreme da odem. A kakva je Srbija?"
Eh...

Sutra ću konačno postovati priču o Barseloni uz nekoliko pratećih fotki. Stay tuned.

3 коментара:

POWDERFINGER је рекао...

ovo svakako nema veze sa politikom ali - najgori potez svih vremena na SP u fudbalu je Maradonin gol rukom, ne zbog samog poteza vec zbog ne priznavanja posle i zbog cuvene frazetine o Bozijoj ruci. To sto je posle dao valjda najlepsi gol ikad ga kod mene ne opravdava. Mali debeli kreten. Inace Argentina ima stvarno puno slicnosti sa nasom zemljom (negde na zalost), osim sto su ovde ribe bolje!

sancho pansa је рекао...

Definitivno treba posetiti juznu ameriku...to ti je kao neka verzija balkana...barem ja to tako kapiram... pogotovo chile i argentinu...
moja preporuka za fest je da odgledate "nikad na moru" poslednja projekcija je danas u 15h u domu sindikata... to je i ujedno najbolji film koji sam odgledao na festu u zadnje dve godine(a odgledao sam stvarno sve i svashta)...

Анониман је рекао...

Evo kakva je Srbija:
http://www.cacanske.net/
sr/178/uvodnik/1142/?tpid=2