четвртак, 28. фебруар 2008.

U SE I U SVOJE...

Svi moji drugari koji imaju zajedničko iskustvo života iza gvozdene zavese imaju sličan komentar na iznova rasplamsalu ljubav Srbije i Rusije: "ne znate vi šta su Rusi...niste ih imali nad glavom 45 godina kao mi, imali ste Tita da ih otkači 1948....mi ne volimo ni da čujemo ruski jezik".
Nešto se mislim, zamislite da je na čelu SFRJ bio Srbin. Pa mi ne da ne bi raskrstili (kakav izraz za komunističko razmimoilaženje!) sa Sovjetima nego bi bili najprilježnji baštinici ideja neumrlog druga Staljina. Otprilike kao Enver Hodžina Albanija.

Idemo na veselije teme, magazin Fortune je izbacio svoju ovogodišnju listu 100 najboljih američkih kompanija - ali iz ugla zaposlenih, dakle za koga je najbolje raditi u USA možete da vidite ovde:
http://money.cnn.com/magazines/fortune/bestcompanies/2008/full_list/index.html

Plata jeste bitan činilac ali daleko od toga da je jedini. Mogućnost napredovanja, usavršavanja, radna atmosfera, zadovoljstvo...jednom mi je jedan mudar čovek rekao da ću znati kakav mi je posao onda kada ću srećan ići u firmu i srećan se iz nje vraćati. Voleo bih da vidim sličnu listu napravljenu u Srbiji.