петак, 14. март 2008.

NAJBOLJI DRUG

...je knjiga, razume se. Možemo taj epitet da prikačimo svemu što je edukativno, proširujuće, prosvetljujuće...ali i zabavno na pametan način...dakle(m), i na stripove, dobru muziku, filmove, svakovrsne izvore pravih informacija i znanja.
Što više znate, više vredite...i teže vas je zajebati, navući, prevesti žedne preko vode, prodati muda za bubrege...ma znate o čemu pričam.
Što reče naša drugarica Olja u svom jučerašnjem postu: "Shvatila sam da je naprednost jedna od najbitnijih stvari na svetu. Naprednost, promišljenost, širina, sloboda. Ostrašćenost, nazadnost, učaurenost, neznanje, to je jebeno opasno."

Konačno se pojavio i dugo očekivani sajt naših prijatelja iz izdavačke kuće Beobook. Na lokaciji http://beobook.com/ možete naći nekoliko lepih izdanja, ja vam pre svega preporučujem Put i Majčino mleko. Moje prikaze tih knjiga iz Yellow Caba naćićete ako se malo potrudite. Pokrenuti bilo šta vezano za knjige ili kulturu ovde i sada, u smutnoj zemlji i u smutna vremena, među ljudima koji se bore da sastave kraj sa krajem i sa knjižarama koje plaćaju kad im se ćefne jeste za svaku pohvalu. Svega par % izdavača preživi treću godinu postojanja...razlog više da Beobooku poželimo dobro zdravlje.

Jutros sretnem drugara koji dobro pliva u strip vodama. Kaže mi da je zbog aktuelne političke situacije nekoliko velikana devete umetnosti otkazalo posetu Beogradu, najzvučnije ime među njima je svakako Mebijus. Pretpostavljam da ovakva informacija pogađa svega par hiljada strip fanova u Srbiji ali je indikativna. Od toga do stopiranja i povlačenja velikih investitora nije tako dugačak put. Prvo si gladan duševne, a vrlo brzo posle toga i one, osnovne hrane. Pamet u glavu.

4 коментара:

vladimir је рекао...

Svaka cast Beobooku na konacnoj pojavi i veb sajta! Dosad sam samo "Put" citao od njih. Koliko li oni uopste dugo postoje? Svakako da predstavljaju prijatno osvezenje naseg izdavackog neba. Odabir naslova im je kvalitetan ali pazljiv. Poseduju onu neophodnu Laguninu modernost i neodoljivu privlacnost, ali, za razliku od Lagune, nema na vidiku i zbrzanih bljak naslova koji bi kao korov zagusivali sve ono kvalitetno.

U svakom slucaju, sve cestitke zbog Kormaka Mekartija. Ovom velikom piscu je trebalo dosta dugo da u Srbiji dobije zasluzeno mesto, kakvo vec odavno uzivaju i njegovi zemljaci Oster i De Lilo

Ognjenka Lakićević је рекао...

'put' mi stoji pored kreveta i ceka da mu se posvetim...

Rale је рекао...

OLJA,POZURI DA MU SE POSVETIS.....
SRECAN TI "PUT".........

RALE........

P.S.VLADIMIRE,BEOBOOK CE TE TEK OSVEZITI...

Анониман је рекао...

Ivane ,dosla sam do vaseg bloga, a on me je doveo do beobook-a;znala sam za lagunu, ali nisam bila odsevljena autorima, zivim van srbije, tako da nisam bas u toku sta se kod nas prevodi,no "PUT", bih rado procitala, ucinicu to na nemackom,cekam leto, da ga potrazim kod nas...
Sve pohvale i postavljanje "ako srbija stane", na gooogle...
pozz