субота, 12. април 2008.

BISERI

Posle čitanja intervjua na: http://www.b92.net/kultura/pop/intervju.php?nav_id=292995&fs=1 sa velikom pevačicom Biserom Veletanlić otrčao sam u najbližu muzičku prodavnicu i kupio njen trostruki CD. Sada se oštrim za slušanje. Usput sam pazario i najveće hitove Josipe Lisac, nekako mi je išlo zajedno. Imamo je na mp3, ali treba nam neki lep izbor mjuze za kola, a i CD je CD...staviš i odslušaš ceo.

Spomenuti intervju me je podsetio kako se odnosimo prema našim vrhunskim umetnicima. Ako niste znali Bisera (i njena sestra Senka) su među odbijenima na nedavnom konkursu za dodelu nacionalnih penzija. Valjda nisu dorasle jednoj Aleksandri Slađani Milošević Hegedon, sexy dami i najmlađoj penzionerki u zemlji. Primera je mnogo, ovo je samo jedan od smešnijih/tužnijih.

Btw, ima li negde da se kupi CD sa najvećim hitovima Jadranke Stojaković? Nema u PGP-u, nema u Platou, nema u Mamutu...a ona opet nekako prirodno ide uz ove dve dame (Josipu i Biseru, ne SlaDŽanu)... a i tema "Sve smo mogli mi" savršeno pasuje uz ovo "samrtno proljeće" tokom kog će starija braća Fašizam, Nacizam i Nacionalizam konačno dokrajčiti svoju usvojenu sestru Demokratiju uz nemi blagoslov (po)majke Srbije. Ionako nije bilo njeno.
http://www.youtube.com/watch?v=0dpCNmd9yvs

Нема коментара: