понедељак, 26. мај 2008.

VIKEND KAO SAN

Opet je proleteo...a svakodnevica preuzima primat nad navodno strašno važnim stvarima (Vojvodina na jednu, a kako stvari stoje Beograd na drugu stranu, ok, svakom prema zaslugama i pameti)...iako bi konačni ishod mogao da se negativno odrazi i na moj posao (vrlo jasni signali da jedan sitan poslić od nekoliko stotina hiljada evra uloženih u Srbijicu možda ipak sačeka da se stanovnici opamete) prosto sam iskoračio iz toga i na sve gledam sa blaženom ravnodušnošću onoga ko je dovoljno mudar da se ne nervira oko stvari na koje nema nikakav uticaj.

Svakodnevica ima svoje adute, u subotu sam prvi put spremio brodet (ili brudet, kako vam drago), i ispao je dobro, pokusali smo ga u veselju. Recept sam maznuo sa poslednje strane prošlonedeljnog broja Vremena. Intenzivno uživam u čitanju romana "Americana", Dona DeLila (hrvatsko izdanje), iako ga je napisao pre gotovo 4 decenije ovaj njegov roman prvenac je fantastično moderan i sad mi je jasno od koga je Bret Iston Elis "krao fazone".
A ko nije gledao nedeljnu trku F1 u Monte Karlu propustio je da vidi zašto je to možda i najveća zabava na planeti. Tesne ulice, kiša, silne promene i sudari, staza na kojoj je vozač važniji od bolida. Zato je Hamilton i pobedio, a Ferari prošao loše.

Poslednja šansa naših zamrlih bioskopa stiže ove nedelje i vika se Indijana Džons. Ako on ne uspe da navuče 100.000 gledalaca onda smo stvarno za narodnjačku vladu.
Ko odgleda na DiVixu - magarac!

7 коментара:

Morticia је рекао...

Da nam je više takvih vik kra(l)jeva, zar ne.

Aleksandar Maćašev је рекао...

Beli blog !!! Cestitke. Lepo, citljivo, pregledno...

Sta bre 4 decenije? "Americana" je izasla kad sam se ja rodio, a to je pre 36 godina. Nemoj na muku da mi stajes. Moram da priznam da me je DeLillo malo smorio (isto vazi i za BE Ellisa)... izvinjavam se fanovima.
Ali zato mi stigao Black Dossier: The League of the extraordinary gentlemen... Alan Moore rules.

H Ford ima godina koliko i moj cale. Nevidjeno !!! I opet ce da se lomata u potrazi za iskopinama. (tata Rajka ne mogu da zamislim ni uz brdo da se popne). Jedva cekam.

Ivan Bevc је рекао...

Ehm, Aleksandre...prvo i prvo, Americana je izasla 1970. dakle pre 38 godina....ako ja dobro racunam :) a samim tim, ti koji si rodjen godinu dana kasnije tesko mozes da imas 37.

hi hi

Stefan је рекао...

Formula je stvarno bila odlicna al ne bi se slozio da je Hamilton bolji vozac od Mase i Raikonena. No to je vec licno shvatanje.
Inace, nevezano za temu Ivane, al prodjoh danas pored Costa Coffe-a u Kralja Milana (iliti Srpskih vladara) i vidjeh da se onaj oronuli dio zgrade iznad renovira (makar mi se tako ucinilo)... :)

Aleksandar Maćašev је рекао...

Ako je verovati Vikipediji:

"Americana is Don DeLillo's first novel, published in 1971."

http://en.wikipedia.org/wiki/Americana_%28novel%29

Sto je, ok, pre 37 godina.
Koliko sam opterecen godinama. Obecavam (sebi, a javno) da vise necu biti :)

Ivan Bevc је рекао...

Ok, mada u knjizi pise da je copyright 1970.

Babo jedna :)

30.februar је рекао...

Konzularno predstavnistvo Breta Istona Elisa u Beogradu ulaze ostar protest nad recima "krao"
( Bevc ) i "smorio" ( Macasev )koji se koriste u kombinaciji sa imenom naseg boga, idola i totema.
Zalazuci se za slobodu stampe, bloga, i ukidanje verbalnog delikta, molimo da se sve sto bi licilo na uvredu sledeci put kombinuje sa zvezdicama
( primer : SR***E,Q**C, G***NO...itd. )

Unapred hvala,

Jelena DJ., Elisov vernik, gresnik i otpadnik