субота, 5. април 2008.

...AND JUSTICE FOR ALL

Želeo sam da izignorišem sramotu zvanu "Free Haradinay" ali sam skontao kako bi to na blogu sa ovakvim imenom i prezimenom predstavljalo teško licemerje. Osloboditi ovakvog lika je ravno oslobađanju Legije i Zvezdana Jovanovića "zbog nedostatka dokaza"...i dokaz kako taj sud, ma koliko bio neophodan, u stvari loše radi. Sa Miloševićem su se natezali čitavu večnost i na kraju im je umro, Šešelj je čučao godinama dok nije počelo suđenje, donešene su neke krajnje diskutabilne odluke...jednom rečju teško da su institucija koja uliva poverenje.
Ako Evropa i svet zaista žele da pomognu Srbiji da se opameti onda bi za početak pravda bila sasvim dovoljna. Super su krediti, ukidanje viza, reči podrške...ali odluke poput ove brišu sve te lepe gestove i pucanj su u nogu proevropskim snagama u Srbiji. Obratite pažnju na to ko najviše grakće protiv ove oduke i imaćete savršen spisak najgoreg šljama i ološa u Srbiji. Intimno presrećni zbog ovakve odluke jer im pomaže u izolaciji Srbije radikali, dss-ovci i sps-ovci (koje naravno zabole ona stvar za Srbe na Kosovu) rone krokodiske suze i anatemišu mrski tribunal, a već deceniju sakrivaju srpske Haradinaje. Nije mi jasno kako možeš imati obraza da nas činiš taocima Karadžića i Mladića, a da ti je Ramuš Haradinaj najveći zločinac na svetu? To što je neko Srbin ili Albanac ne čini ga manje ili više zločincem. Baraba je baraba, tu nema nacije. I još nešto: Haradinaj se odmah po donošenju optužnice predao, za razliku od spomenutih "srpskih heroja" koji su spremni da žrtvuju celu jednu zemlju zarad sopstvenih guzica.

Uostalom, sve što ja mislim na mnogo lepši i pametniji način rekla je Ceca Lukić u najavi jučerašnjeg Peščanika čiju reprizu možete da čujete danas: http://www.pescanik.net/index.php?&p=240&ni=1626&nd=1

A ako ste još uvek raspoloženi za izbornu utakmicu toplo preporučujem Mondov predizborni specijal, sve što vas zanima na jednom mestu na: http://www.mtsmondo.com/izbori2008/

Pogledajte kroz prozor, ako ne smognemo snage svaki dan posle 11. maja će izgledati ovako.

7 коментара:

etotako је рекао...

Predao ali zato "nestane" jedna omanja grupacija svedoka.

Mada mislim, da nikom s te liste, ne bi bio problem da tako kontrolišu svedoke.

ps. ako posme 11. vako "zahladni", jedna od opcija je menjanje hemisfere. Dosta više čekanja. Put pod noge.

elektrokuhinja је рекао...

Ja isto ko etotako.

Nebojsa Andrijasevic је рекао...

Znaci gadi mi se vise srpska glupost i ova prokleta zemlja! Mi smo sada upravo ona sica - kusur izmedju SAD i Rusije u njihovim transakcijama. Nesto slicno smo bili i u proslom veku samo sa pametnijim i surovijim vodjom na celu sfrjot. Toliko je lako obracunati se sa srbima da je to prosto smesno. Stalno se osecam kao lutkica kojom upravlja puppet master, zar je moguce da nemamo pojma o diplomatiji, lukavstvu, lobiranju. Kako tamo neko pritiska dugmice tako se nebo sruci na nas kao najveci strah sirotih gala. Samo u zadnjih 20 godina Kemis svira na dugmetari - mnogo ispritiskase po nama. Jebe nas ko stigne i bez uvijanja. Otvoreno prvenstvo u prcanju srba, a mi disemo na skrge i nemamo pojma ko nas je zajahao. E svaka nam cast!

Unknown је рекао...

Cinjenica je da ce 12. maj biti prelep i suncan dan. U Srbiji.

Unknown је рекао...

A sto se tice Haradinaja, evo njegove verzije, koja je, ocigledno, nedostupna tuzilastvu Tribunala:
„Ubijao sam srpske policajce, ubijao sam srpske civile, likvidirao sam neposlušne Albance”, napisao je Ramuš Haradinaj u predgovoru svoje knjige „Priče o ratu i slobodi”. „Još kao dete postao sam svestan da je rešenje albanskog i kosovskog pitanja moguće samo silom. Od malih nogu spremao sam se za obračun sa Srbima, a u OVK sam stupio 1994. godine, kada sam, do zuba naoružan, sa svojim istomišljenicima, preko Albanije, stigao na Kosovo i Metohiju, iz Švajcarske”, napisao je Haradinaj.

Milena је рекао...

Mislim da je zaista uzasno sto su on i njemu slicni na slobodi. To je jos samo jedan od slucajeva koji govori vise o nepodobnosti raznih institucija za zastitu ovih i onih prava. Ama bas sve na ovome svetu se koristi kada i kako odgovara pojedincima.

Ognjenka Lakićević је рекао...

pozlilo mi je kad sam cula presudu.
loveless