петак, 4. јул 2008.

THANKS GOD! IT'S FRIDAY AGAIN!

Nešto su mi koncerti zaređali u poslednje vreme, a nikad dosta pa se već oštrim na EXIT...doduše idem strogo penzionerski, samo u nedelju jer je ceo main stage line up dobar. Žao mi je subote (Gogol) ali neviđeno mi se namestilo da mi ne bude zgodno pa mora ovako.

Jel slušao neko od vas drugi album Pekinške patke? Svi znaju prvi, svima je to super, odatle su hitovi...ali je drugi bio new wave remek delo koje je bilo toliko neshvaćeno (tvrdokorni punk fanovi su očekivali nastavak prvenca) da je dovelo do raspada grupe.

Neko je pustio buvu da će predgrupa Leniju Krevicu biti Neverne bebe!! Rahahahahah, mogu Leni i Milan da uporede liste ljubavnica, da vide čija je duža.

A Queen se ne propuštaju, ultimativni koncert za gubitak glasa pošto su sve pesme poznate i sve su za urlanje. Obucite Fredijev outfit iz spota I Want To Break Free (sa sve brkovima - žene ovo važi i za vas), progutajte živo jaje i ludilo je zagarantovano.

A ko će njima biti predgrupa? Težak zadatak.... žanrovski i stilski teško da imaju pandan ovde.... tako da ja predlažem totalni treš: da se skupi Smak sa svim pevačima koji su ikada vrištali tamo pa da zapevamo - KA DA ĆE DO ĆI DAN DA O DEM U JA PAN!!!

5 коментара:

Nikola Marković је рекао...

tachnije: "O KAD CE DOCI DAN DA SLETIM U JAPAN" :)

jedna od mojih drazih pesama iz ranog tinejdz doba :)

Ivan Bevc је рекао...

Ehej, hvala na ispravci...vreme cini svoje....nisam cuo pesmu jedno 15 godina... na na nanananana nanananana nana na na.... :)

PROCEDURA је рекао...

ko peva u kvinovcima?

george michael?
robbie williams?
pedja d' boy?
earl hickie?

Ivan Bevc је рекао...

Tkako Tko? Paul Rodgers (ex Free)...tako da dobijemo gratis i All Right Now :)

Stefan је рекао...

Pol Rodzers bas nema nista od onog Fredijevog smeka al dobro, taj koncert se svakako ne propusta. A nesto mi se cini da ce, po line-up ovaj exit biti zaista dobar, ima podosta jako dobrih bendova. Jedva cekam