понедељак, 21. јул 2008.

PITAĆE TE PONEDELJAK GDE TI JE BIO VIKEND

Nas na svu sreću neće. U subotu skoknuli do Ade Međice koja je stvarno mali raj. Pozicionirali se na obodu ostrvceta, grickali švajcarsku čokoladu, čitali knjige i novine, pobegli u hlad posle sat vremena jer je postalo jako vruće. A nedelja je donela izlet na Kosmaj kod prijatelja koji tamo provode jako lepe vikende. Ledena grapa, roštilj, lokalni bazen, hladna lubenica i druženje...dovoljno da uveče zaspiš kao klada i da sanjaš najčudnije moguće snove iz kojih se budiš začuđen nad samim sobom.

Oh, gle, već je ponedeljak, još samo 9 radnih dana do završetka karijere na sadašnjem radnom mestu. Potom sledi 17todnevni eurotrip do juga Francuske sa planiranim posetama Barseloni, Bordou i silnim živopisnim gradićima oko Perpinjana u kojem ćemo biti smešteni.

A onda ... ma čuće se :)

6 коментара:

popkitchen је рекао...

zvuchis kao da si pun entuzijazma... ja kad sam odlazila sa prethodna dva posla, bila sam mega hepi, e sad mozda to govori o tome kako sam se osechala dok sam tamo radila ...
u svakom sluchaju, dobar ti je novi pochetak.

Мјауриса је рекао...

Biće ovo za tebe divno leto. :D

Sylvie је рекао...

naslov ti je fenomenalan! to treba sebi da napisem velikim slovima i okacim na frizider, pogotovu pred kraj jeseni i pocetak zime kad mrzovolja dodje po svoje:-) a za new job - good luck!

Aleksandar Maćašev је рекао...

Ijaoooooo, pa nema lepseg osecaja nego dati otkaz (ili biti otpusten, for that matter). Treba se zaposljavati samo zbog toga.
Kao kada Kevin Spacey u American Beauty kaze svom sefu.... sta mu vec kaze. You can stick it...

Ivan Bevc је рекао...

Hm....na srecu nikada nisam bio otpusten...a davao sam otkaz svako malo :)i fakat je da je to skroz super osecaj... Mada ovaj put je rastanak bio toliko prijateljski i kulturan da mi prosto dodje zao sto sam to morao da uradim. Ladno bih se klonirao i ostavio onog drugog jadnijeg sebe da radi ovde, a ovaj bolji cool ja bio otisao u novi zivot.

Aleksandar Maćašev је рекао...

uh, ja jesam.... nekoliko puta.
nije bas da to stavljam u zaglavlje svog CVa, ali je ipak fin osecaj slobode